Onko Aalto-yliopisto loppujen lopuksi niin huippupaikka minä itseään mainostaa? Kuulemani perusteella se paikka ratsastaa vaan maineellaan... Totta on, että sinne on korkeat pääsyrajat, mutta näkyykö se opiskelijan arkipäivässä?
Aalto yliopisto
yliopistojentaso
1
475
Vastaukset
- nohe
Mistä ihmeestä Aalto-yliopistoon tulisi parempia hakijoita kuin muualle? Korkeat pisterajat syntyvät siitä, että pääsykoetilanteessa pisteitä annetaan hakijoille reilulla kädellä. Kaikkialla muualla on pisteet tiukemmassa.
Aalto-yliopiston taso näkyy opiskelijan arjessa siinä, että itseluottamus ja usko omaan paremmuuteen on opiskelijoiden keskuudessa valtava. Ylimielistä porukkaa, joka luulee itsestään paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628