Kalifornia on paratiisi,

Minä ole pelännyt lämpenemisen johtavan meren nousuun, ja rannikkojen tuhoutumiseen se takia.
Onko minun pelkoni turha?

Entä, mitä sanotte tästä?

Sunnuntai | Kolumni
Kalifornia on paratiisi, joka voi tuhoutua minä päivänä hyvänsä – miten ihmiset voivat elää sellaisen tiedon kanssa?
Edellinen paha maajäristys Los Angelesissa koettiin vuonna 1994. Nyt odotetaan paljon pahempaa. Jopa suurempaa kuin vuoden 1906 järistys, joka tuhosi San Franciscon, kirjoittaa kolumnissaan Esa Lilja.

http://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000005291403.html
32208
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Niinpä. Ollan kuitenkin kaukana Usasta. Onko sinulla siteet sinne siksi pelkäät ? Elä nyt nuorena ihmisenä ilman pelkotiloja. California voi jäädä lopulta meren alle. Mutta elämäsi kerkiit Suomi elää hautaan asti ja viellä lapsesi,lapsen lapsesi jne. Kun on aika Usassa,Filipinit, Thaimaa meri vie kaupunkeja.

Äänestä

Olet oikeassa Usa California voi miloin vain jäädä meren syömäksi ja kadota. mutta oletan olet Suomessa ja sinulla ei siteitä USA ? joten nuorena henkilönä ajattele elämä ,opiskelua töihin pääsyä, kaikkea mukavaa mikä kuuluu nuoruus.

Äänestä

Vuosaari Helsinki 98. Aurinko Lahti on kuin Ranskan riviieera!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

pelot_turhiako_ kirjoitti:

Minä ole pelännyt lämpenemisen johtavan meren nousuun, ja rannikkojen tuhoutumiseen se takia.
Onko minun pelkoni turha?

Entä, mitä sanotte tästä?

Sunnuntai | Kolumni
Kalifornia on paratiisi, joka voi tuhoutua minä päivänä hyvänsä – miten ihmiset voivat elää sellaisen tiedon kanssa?
Edellinen paha maajäristys Los Angelesissa koettiin vuonna 1994. Nyt odotetaan paljon pahempaa. Jopa suurempaa kuin vuoden 1906 järistys, joka tuhosi San Franciscon, kirjoittaa kolumnissaan Esa Lilja.

http://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000005291403.html

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu