Samsung J 5 2016

Hei, Samsung puhelin J5 android järjestelmä, kävin ulkomailla ja hotellissa oli wi-fi yhteys että näki nettiä puhelimesta.
Nyt ongelma olen suomessa ja tämä hotellin wi-fi sivusto on puhelimessa edelleen kohdassa internet eli miten saa tuon poistettua?
Mikäli matkustan uudelleen jonnekkin muualle niin estääkö tuo hotellin Wi-fi netin käytön?
Miten ihmeessä saa tuon hotellin sivuston poistettua puhelimestani, olen aika uusi ja tumepelo näiden älypuhelimien kassa. Kiitos neuvoista.
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta

Laitat wlan haussa näkymään listan verkoista yhdistät haluamaasi verkkoon.
Voit myös poistaa wlan verkkosi valitsemalla unohda.
1
Ilmianna
Jaa
Eri paikoissa käyttämäsi wi-fit jäävät oletuksena muistiin, että jos joskus menet samaan paikkaan uudestaan, niin puhelin yhdistää automaattisesti w-fiin sinun tarvitsematta tehdä mitään. Ei estä netin käyttöä missään muualla.
1
Ilmianna
Jaa
Mahdatko tarkoittaa, että kun avaat internet selaimen näkyy siinä hotellin wifin kirjautumissivu? Jos tästä on kyse paina oikeasta alakulmasta "välilehdet" kohtaa ja sulje rasteista kaikki avoimet välilehdet.
Ilmianna
Jaa
Puhelinhan hakee aina tarjolla olevat wifi-verkot joista voi valita sen jota haluaa käyttää. Ainakin kotona valitsee oman verkkoni listasta automaattisesti. Wifiä ei tule käytettyä muuten kuin päivityksissä.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Samsung J 5 2016

Hei, Samsung puhelin J5 android järjestelmä, kävin ulkomailla ja hotellissa oli wi-fi yhteys että näki nettiä puhelimesta.
Nyt ongelma olen suomessa ja tämä hotellin wi-fi sivusto on puhelimessa edelleen kohdassa internet eli miten saa tuon poistettua?
Mikäli matkustan uudelleen jonnekkin muualle niin estääkö tuo hotellin Wi-fi netin käytön?
Miten ihmeessä saa tuon hotellin sivuston poistettua puhelimestani, olen aika uusi ja tumepelo näiden älypuhelimien kassa. Kiitos neuvoista.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta