mulla on 3 Lagunaa

3lagunaa

Olen kolmen Lagunan mies ja ihan hyvin olen pärjännyt niiden kanssa kun korjaan ne itse.

9

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaLisäämahtuu

Toisaalta se on hauska harrastus värkätä romujen kanssa, edellyttää, että asuu sopivassa paikassa, maaseudulla tai jossain kaatopaikan reunalla. Naapureita, jos on, voi myös kiusata keräämällä tontille renuja ja muuta romua, mitä nyt sattuu löytämään. Joitakuita ärsyttää, että naapurilla on hienoja romuja pihalla, mutta se on kateutta ja yksi perisynneistä kaiketi, pitää olla hoidettu nurmikenttä, ehkä pylväs sypreeni osoittamassa tyylitajua, sytee monamuuuuuur, voi Pyhä Sylvi ja yksinkertaisuus, kyllä ihminen on kehittymätön elukka, sanokoot siihen sitten renuhörhöt tai muut itiuuuutit mitä hyvänsä, tosi on.

• rellut

Suosittelen 3 litraista V6 lagunaa. Sen kun laittaa pihaan lepäämään, on naapurit kateudesta vihreitä. Toivottavasti edes yksi niistä kolmesta rellustasi pelittää, niin voit nauttia ranskalaisen ladyn kyydistä.

• kolmenkoplas

Väärän merkkisiä ovat sinun trioosi!

• Kilpakysely

Kenellä eniten renunraatoja pihalla? itselläni vain yksi ja se jää ainoaksi, en ala enää renuamaan, olen viisastunut, vaikeuksien kautta voittoon. Se voitto on siinä, että ei enää mene järjettömiä rahoja tähän arvottomaan, epäluotettavaan iljetykseen, sen korjaaminen tuli maksamaan itselleni kohtuuttoman paljon, eikä kuitenkaan saanut koskaan ajaa ehjällä kulkuneuvolla, ostohintakin oli aivan älytön, kun ajattelee mitä lopulta sai, pelkkää sutta ja kuttaperkkaa. Nyt voimakkaat psyykelääkkeet, minulla on todettu renus, ei mahdollisuutta parantua sanottiin hullujenhuoneella, ainoastaan oireita voi lievittää katselemalla japanilaisia ja käymällä joskus valtuutetun Toyota myyjän luona kahvilla. Se viisastuminen on sitä, että ei tee toistakertaa samaa virhettä. Ranskalaisista saa taudin, sanoinkos jo , että minulla renus, taisin sanoa, sitä menee muisti, kun aikansa ajaa tai juo Renaulttia, baskeri ei suojaa pohjolassa pakkaselta tarpeeksi, tämä vielä mainittakoot, vaikka sitä ei kysynytkään.

• LagunaIII

Skodailijat kateellisia...

• klogs

Proace pn PSA-auto, Yaris valmistetaan ranskassa. Aygo on sama auto kuin Peugeot 107 ja Citroen C1, että revi siitä japaniautos....

• Lakurellu

On noita Lagunoja ollut muutama ja vielä sitä "kaikkein huonointa" eli kakkoskoppaista -aikas vähän niissä on vaan vikoja ollut vaikka on kaikilla yli 300tkm ollut ajettu. Kerran tosin on tullut korjauskehoitus katsastuksessa rekisterikilven palaneesta polttimosta, niin että ei mulla muuta.

• tatsunit

äijällä eli isäukolla oli aikoinaan rellu 25. kesti hyvin ja kyyti oli loistoluokkaa verrattuna japsiin. edullinenkin oli.

• bellett

korjaatko autom.vaihteista?hyppii,,paukahtaa..valovaroitusmerkki tulee välillä,pakko sammuttaa,sanoo ohjekirja..ja vain 174tkm ajettuna..erikoinen tupla-autom.,käsivaihteet vas.puolen. mikä ihme näissä syypää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      102
      1670
    2. 210
      1517
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1010
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      990
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      58
      825
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      775
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      49
      771
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      725
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      722
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      55
      715
    Aihe