Olen tällä hetkellä armeijassa, joten asunto 52,5 neliötä olisi käytössässi ainakin arkipäivinä.
Olosuhteiden äkillisen muutoksen vuoksi myös 4 kpl kissoja jäi ilman hoitajaa.
Jos tunnet kykeneväsi muuttamaan yllämainituista tiedoista huolimatta, ota reippaasti yhteyttä.
Asunto sijaitsee hyvien yhteyksien sekä palveluiden äärellä.
Hakusessa eläinrakas kämppis kaksioon Myyrmäkeen.
3
326
Vastaukset
Asunnosta ei tarvitse viikonloppuisin lomillani ollessa poistua. Vuokra aika 6kk/1v. kaikki vaihtoehdot huomioidaan. Hinnastakin voidaan neuvotella.
- Etsinasuntoa
Moikka! Etsin asuntoa/kämppistä koska mulla alkaa opiskelut ihan pian, 16.8 Helsingissä. oon 19-vuotias tyttö ja kiinnostuin tästä sun asuntoilmotuksestas. Voitas vaikka vaihtaa sähköpostit niin laitan sulle vähän tarkemmin tietoa mun tilanteesta?
Asunto on nyt saanut vuokralaisen. Kiitos kaikille mielenkiinnosta,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623077
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802353
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402006- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311529