Yksinänen12345

Siniruusu65

Hei ole yli 40 vuotias nainen etsin seuraa tämäkin kesäkö yksin. Vielä on kesää jäljellä

9

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • byähähähähääääääää

Warmaan löytyy seuraa ,mene vastaanottokeskukseen ja kerro asiasi löytyy monikansallista seuraa.

• 1Haavanlehti

Mistä päin olet, kuvakin ois mukava.

• CIAOBELLLA

M49 PITKÄ MIES PIRKANMAALTA OIS VAPAA.

• tyttotampere

Pitkälle lyhyt ja paksu nainen olis tarjolla , 156/102,lovetan sua täpöllä.

• tyttotampere kirjoitti:

hei
        mitäpä Tampereen ihanainen tietää

• työthyvät
        tyttotampere kirjoitti:

Misssä tavataan?

• On 1993 vapaa meis helsingissä

• ruijanpallas69

Max_de_Active kaipaa mies seuraa .

• Missäs päin asut.?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      112
      1700
    2. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      33
      1118
    3. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      205
      1058
    4. Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?

Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      965
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      35
      832
    6. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      774
    7. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      40
      764
    8. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      741
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      732
    10. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      233
      723
    Aihe