Meidän olis pitänyt rakastella

Emmenäeenää

Sitten sanoa jäähyväiset. En ymmärrä miksi tämä meni näin.

44

1984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäväliäjosettenäeenää

      eli ensin sanoitte jäähyväiset, ja vasta sitten rakastelitte niinkö?

    • Samaa miettinyt useesti.😔

      • Ensinnäkään en juuri käytä HYMIÖITÄ, ja toisekseen olisin osannut kirjoittaa oikeakielisesti USEASTI. Kolmannekseen en kaipaa KETÄÄN TÄLLÄ PALSTALLA KÄVIJÄÄ.

        Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
        Ei_mies.

        Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan viljelee "surullista" ilmaisua nettikeskusteluissaan.

        Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
        etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.

        Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?


    • Kuitenkinparastasulle

      Niin..oisitpa tullut. Mutta toivon vaan, että oot onnellinen.

      • hyvämuistutus

        Onneksi ei ole minulle kukaan tuntemani, sillä tietävät etten ole onnellinen tai taas trollilla tarve vittuilla. Itse en uskaltaisi tuollaisia laittaa tietämättä miten toisella oikeasti menee siis irl. Aina muistutus, että tämä on anonyymiä ja yksinäistä, säälittävää.


      • Kuitenkinparastasulle

        No anteeksi. En vaan voi hänen eteensä tehdä mitään irl kun en häntä enää näe. Voin vain toivoa tätä.


      • hyvämuistutus

        Teille onnea. Minä en tiedä kenestäkään, jota en näkisi tai voisi nähdä.


      • Kuitenkinparastasulle

        Olet onnekas


    • miksikaivataniitä

      Niinhän ne kaikki yhden yön jutut menee.

    • Vaikealopettaa

      Meillä on taas toisinpäin. Joka viikko sanotaan jäähyväiset ja sit se menee rakasteluksi.

    • EräsJ

      Maailma ei olisi enää ollut sama jos olisimme sen tehneet, ehkä kuitenkin hyvä näin:)

      • knainen_

        Ikävä olisi sen jälkeen sietämätöntä, joten kuitenkin kun on tottunut tähän tasaiseen ikävään, on se jotenkin "helpompi" kestää.
        En tietenkään tiedä kenelle tämä on, mutta olisi mielipiteeni tällaisessa tilanteessa.


      • EiKannata

        Niin, olisi saattanut laskeutua rauhanaika maan päälle, kesäkin olisi lämmin, talvi leuto, sairaat olisivat parantuneet ja köyhät rikastuneet, otsonikerros olisi eheytynyt ja kaikki olisivat onnellisia.


      • EräsJ

        Näsäviisaat kuolee perseet eellä, mut miks talven pitäis olla leuto?


      • Eikannata

        Koska nenä jäätyy kovassa pakkasessa.
        Eikä se ollut näsäviisastelua vaan ihan totta.


      • EiKannata

        Me ihmiset olemme kuin ketju kuin puut ja luonto keskenään.. Jos yksi ketjuista voi huonosti ja kärsii, se vaikuttaa toisiin väistämättä.
        Paljon hyvää olisi tapahtunut jos olisimme, emmekä lainkaan hyvästelleet.


      • EiKannata

        Luonto on eri kuin ihmiset, luonto ei tarvitse meitä mutta me tarvitsemme luontoa.
        Siksi ketjutin erikseen, toki voisimme olla luonnolle hyödyllinenkin lisä, mutta emme ole.
        Jokainen yksilönä voi olla sitä, mutta oikeasti ihmiset ovat aivan turhia otuksia..


      • EräsJ

        Fiksusti ja kauniisti kirjoitettu:)
        Pitäisihän toki maailma saada raiteilleen mutta eikö tuo enää kannata?


      • Sulattelua
        EräsJ kirjoitti:

        Fiksusti ja kauniisti kirjoitettu:)
        Pitäisihän toki maailma saada raiteilleen mutta eikö tuo enää kannata?

        Ehkä jotain vielä tapahtuu


      • EiKannata
        EräsJ kirjoitti:

        Fiksusti ja kauniisti kirjoitettu:)
        Pitäisihän toki maailma saada raiteilleen mutta eikö tuo enää kannata?

        Annetaan Nostradamuksen olla oikeassa.


    • välillä_punastun

      Olen päättänyt edetä näin, että kun ei enää pelota pistää kättä naisen paidan sisäpuolelle, vaan siitä tulee täydellinen, valtaisan hyvä olo omaan sydämeen,niin silloin tiedän,että tämä ONoikea.

    • oli_ja_meni

      Herää pahvi! Leikki loppui lyhyeen, ei virheitään toinen kun voi. ;(

    • Suihkettamunaankin

      Ylläpito on pposyanut tämän viestin vitsin

    • Ei_Voi_Mitään

      Ihan persiilleen meni. Ja bissetki ois voinu ottaa.

    • Kuumaaolisitullut

      Huhuh.. Olisi sänky syttynyt tuleen..

    • Jahyvästit

      Voidaan vielä tehä se..pikaisey varvit ja hyvästimuiskut

    • eiollenkaanmunjuttu

      En halua rakastella jos sen jälkeen pitää sanoa hyväsitit :(

    • Jos rakastellaan..niin sitten rakastellaan,,rakastellaan vaan... ;)
      Ei tietenkään hyvästellä..

    • clintitäpuu

      sitähän sulle ehdotin kun sinut herätin.

    • Eiymmärrätuota

      Outo ajatus.

      • haluun_hänet_kokonaan

        Samaa mieltä.

        Ensin tarjotaan pala paratiisia ja sitten kiskaistaan se pois. Sehän on kuin kiusaamista.....


    • Minäymmärränhyvin

      Sinä halusit vain palstahauskaa, siinähän se on. Tuon verran aikuisen ihmisen pitää ymmärtää.

      • ymmärrätväärin

        En todellakaan halunnut mitään palstahauskaa vaikka tänne hölmönä ajauduin.


    • Puolustaudunhyvin

      Mikä on pala hauskaa? Tuleva oikeudenkäynti ja siihen liittyvä oheistoimintako?/ sit hyökkään

    • Omastamielestäni

      En mä noin ajattele. Ajattelen vähän hienommin.

    • 7nth

      Ja minä taas en ymmärrä tätä aloitusta.

    • Lovemetenderounou

      Niin, todellakin olisi pitänyt! Sitähän sä vihjailit, kun kuunneltiin sitä biisiä. Ja mäkin yritin puhua kaksimielisiäkin. Mutta en uskaltanut tehdä aloitetta, etkä sinäkään, kun luulet, että seurustelen, vaikka se suhde on pelkkää kaveruutta. Vai mitä luulet?

      • AnswerMeNow

        Mitä luulet, että voin luulla, kun et osaa keskustella asioista niin kuin ne on?


    • Lovemetenderounou

      Niin, pitäis puhua asioista niin kuin ne on, mutta rohkeus ei riitä.

    • J----k--

      Niin piti rakastella P:n kanssa,mutta yritykseksi jäi ja et tullut uudestaan ja kun puhuttiin puhelimessa,niin löit luurin kiinni ja aloit vältteleen minua. Et ole textaillut,soittanut tai tullut bussillakaan?Ennen soitit aamuin illoin ja päivälläkin,mutta olisikohan joskus sinulla aikaa se pari tuntia lemmiskelyyn,niin minäkin sytyn. J

    • Lw83

      Olisiko tämä tapahtunut järvellä ?

    • eikuulumunelämäänenää

      Miksi olisi pitänyt, kun seksi ei enää kiinnosta.

    • eroonkaikesta

      Ilman yhtä on aikaa suunnitella, kuinka ottaa vastaan tulevaisuus. Muu olikin toista.

    • kauankäynyt

      Kotiviinin vierre ei ihan riittänyt.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe