Sitten sanoa jäähyväiset. En ymmärrä miksi tämä meni näin.
Meidän olis pitänyt rakastella
44
1984
Vastaukset
- mitäväliäjosettenäeenää
eli ensin sanoitte jäähyväiset, ja vasta sitten rakastelitte niinkö?
Samaa miettinyt useesti.😔
Ensinnäkään en juuri käytä HYMIÖITÄ, ja toisekseen olisin osannut kirjoittaa oikeakielisesti USEASTI. Kolmannekseen en kaipaa KETÄÄN TÄLLÄ PALSTALLA KÄVIJÄÄ.
Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
Ei_mies.
Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan viljelee "surullista" ilmaisua nettikeskusteluissaan.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
- Kuitenkinparastasulle
Niin..oisitpa tullut. Mutta toivon vaan, että oot onnellinen.
- hyvämuistutus
Onneksi ei ole minulle kukaan tuntemani, sillä tietävät etten ole onnellinen tai taas trollilla tarve vittuilla. Itse en uskaltaisi tuollaisia laittaa tietämättä miten toisella oikeasti menee siis irl. Aina muistutus, että tämä on anonyymiä ja yksinäistä, säälittävää.
- Kuitenkinparastasulle
No anteeksi. En vaan voi hänen eteensä tehdä mitään irl kun en häntä enää näe. Voin vain toivoa tätä.
- hyvämuistutus
Teille onnea. Minä en tiedä kenestäkään, jota en näkisi tai voisi nähdä.
- Kuitenkinparastasulle
Olet onnekas
- miksikaivataniitä
Niinhän ne kaikki yhden yön jutut menee.
- Vaikealopettaa
Meillä on taas toisinpäin. Joka viikko sanotaan jäähyväiset ja sit se menee rakasteluksi.
- EräsJ
Maailma ei olisi enää ollut sama jos olisimme sen tehneet, ehkä kuitenkin hyvä näin:)
- knainen_
Ikävä olisi sen jälkeen sietämätöntä, joten kuitenkin kun on tottunut tähän tasaiseen ikävään, on se jotenkin "helpompi" kestää.
En tietenkään tiedä kenelle tämä on, mutta olisi mielipiteeni tällaisessa tilanteessa. - EiKannata
Niin, olisi saattanut laskeutua rauhanaika maan päälle, kesäkin olisi lämmin, talvi leuto, sairaat olisivat parantuneet ja köyhät rikastuneet, otsonikerros olisi eheytynyt ja kaikki olisivat onnellisia.
- EräsJ
Näsäviisaat kuolee perseet eellä, mut miks talven pitäis olla leuto?
- Eikannata
Koska nenä jäätyy kovassa pakkasessa.
Eikä se ollut näsäviisastelua vaan ihan totta. - EiKannata
Me ihmiset olemme kuin ketju kuin puut ja luonto keskenään.. Jos yksi ketjuista voi huonosti ja kärsii, se vaikuttaa toisiin väistämättä.
Paljon hyvää olisi tapahtunut jos olisimme, emmekä lainkaan hyvästelleet. - EiKannata
Luonto on eri kuin ihmiset, luonto ei tarvitse meitä mutta me tarvitsemme luontoa.
Siksi ketjutin erikseen, toki voisimme olla luonnolle hyödyllinenkin lisä, mutta emme ole.
Jokainen yksilönä voi olla sitä, mutta oikeasti ihmiset ovat aivan turhia otuksia.. - EräsJ
Fiksusti ja kauniisti kirjoitettu:)
Pitäisihän toki maailma saada raiteilleen mutta eikö tuo enää kannata? - Sulattelua
EräsJ kirjoitti:
Fiksusti ja kauniisti kirjoitettu:)
Pitäisihän toki maailma saada raiteilleen mutta eikö tuo enää kannata?Ehkä jotain vielä tapahtuu
- EiKannata
EräsJ kirjoitti:
Fiksusti ja kauniisti kirjoitettu:)
Pitäisihän toki maailma saada raiteilleen mutta eikö tuo enää kannata?Annetaan Nostradamuksen olla oikeassa.
- välillä_punastun
Olen päättänyt edetä näin, että kun ei enää pelota pistää kättä naisen paidan sisäpuolelle, vaan siitä tulee täydellinen, valtaisan hyvä olo omaan sydämeen,niin silloin tiedän,että tämä ONoikea.
- oli_ja_meni
Herää pahvi! Leikki loppui lyhyeen, ei virheitään toinen kun voi. ;(
- Suihkettamunaankin
Ylläpito on pposyanut tämän viestin vitsin
- Ei_Voi_Mitään
Ihan persiilleen meni. Ja bissetki ois voinu ottaa.
- Kuumaaolisitullut
Huhuh.. Olisi sänky syttynyt tuleen..
- Jahyvästit
Voidaan vielä tehä se..pikaisey varvit ja hyvästimuiskut
- eiollenkaanmunjuttu
En halua rakastella jos sen jälkeen pitää sanoa hyväsitit :(
Jos rakastellaan..niin sitten rakastellaan,,rakastellaan vaan... ;)
Ei tietenkään hyvästellä..- clintitäpuu
sitähän sulle ehdotin kun sinut herätin.
- Eiymmärrätuota
Outo ajatus.
- haluun_hänet_kokonaan
Samaa mieltä.
Ensin tarjotaan pala paratiisia ja sitten kiskaistaan se pois. Sehän on kuin kiusaamista.....
- Minäymmärränhyvin
Sinä halusit vain palstahauskaa, siinähän se on. Tuon verran aikuisen ihmisen pitää ymmärtää.
- ymmärrätväärin
En todellakaan halunnut mitään palstahauskaa vaikka tänne hölmönä ajauduin.
- Puolustaudunhyvin
Mikä on pala hauskaa? Tuleva oikeudenkäynti ja siihen liittyvä oheistoimintako?/ sit hyökkään
- Omastamielestäni
En mä noin ajattele. Ajattelen vähän hienommin.
- 7nth
Ja minä taas en ymmärrä tätä aloitusta.
- Lovemetenderounou
Niin, todellakin olisi pitänyt! Sitähän sä vihjailit, kun kuunneltiin sitä biisiä. Ja mäkin yritin puhua kaksimielisiäkin. Mutta en uskaltanut tehdä aloitetta, etkä sinäkään, kun luulet, että seurustelen, vaikka se suhde on pelkkää kaveruutta. Vai mitä luulet?
- AnswerMeNow
Mitä luulet, että voin luulla, kun et osaa keskustella asioista niin kuin ne on?
- Lovemetenderounou
Niin, pitäis puhua asioista niin kuin ne on, mutta rohkeus ei riitä.
- J----k--
Niin piti rakastella P:n kanssa,mutta yritykseksi jäi ja et tullut uudestaan ja kun puhuttiin puhelimessa,niin löit luurin kiinni ja aloit vältteleen minua. Et ole textaillut,soittanut tai tullut bussillakaan?Ennen soitit aamuin illoin ja päivälläkin,mutta olisikohan joskus sinulla aikaa se pari tuntia lemmiskelyyn,niin minäkin sytyn. J
- Lw83
Olisiko tämä tapahtunut järvellä ?
- eikuulumunelämäänenää
Miksi olisi pitänyt, kun seksi ei enää kiinnosta.
- eroonkaikesta
Ilman yhtä on aikaa suunnitella, kuinka ottaa vastaan tulevaisuus. Muu olikin toista.
- kauankäynyt
Kotiviinin vierre ei ihan riittänyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483