Yleensä sanotaan että mies panee naista.
Mutta paneeko nainen miestä silloin kun tämä ratsastaa miestä?
Nainen ratsailla
10
671
Vastaukset 10
- Peterpanija
No vähän riippuu. Jos mies hoitaa silti kaikki hommat ni mies saa kunnian olla panija
- voivittunäitävatipäitä
siinähän mietit.
- fantasioidenisommasta
Toi on muuten ainoa asento joka tulee kyseeseen pantaessa pikkunakkisen äijän kans :(
Muut asennot ei onnistu, kun pikkunaketsu lyhyytensä vuoksi ei ylety.- Liiskaantui
Eilen ratsastin hyttysellä.
- heioikeestinyt
jou24 kirjoitti:
15.5 cm liian lyhyt vai
oikeesti eiks äijät tiedä mikä on pieni ja mikä normi?? 15,5 on just hyvän kokoinen, sopiva. Jos on seisokissa alle 10 cm, niin aletaan puhua pienestä...
- Norsunluurannikolla
Oon aina haaveillut takaperin ratsastamisesta.
- silloinesineellistämistä
Kait se hyvässä seksissä on vastavuoroista, ei voi arvottaa että toinen vain panee. Noh, ehkä joskus vois ajatellen niinkin, kun vain itsekkäästi haluaa hekuman huipulle toisesta piittaamatta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547