Tulevan puolisoni * onnellinen*:)
Olen tavannut
12
727
Vastaukset
- niinuseinminäkin
Öööhh...se tärkein kysymys, tunnetteko toisenne? :D
- Kraakvääk
Ei.mut pysyy mielenkiinto yllä. Se lupas turskauttaa muhun partavaahtoa ja chiliä niin yhdytämme polttavat sielumme
- OlemmeYhtä
Olet Ap?:)* olen tavannut.
- OlemmeYhtä
EiMies kirjoitti:
Mitä tulevaisuuden suunnitelmia teillä on?
On niitä;)*
- Onneemeille
Kyllähän siitä ei pääse yli eikä ympäri. Hän on minun mies! ;)
EiMies kirjoitti:
Onnee teille🌠
En juuri käytä slangia kommenteissani, ja vielä vähemmän mitään KUVAKKEITA, kuten tähtiä.
Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
Ei_mies.
Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan viljelee "surullista" ilmaisua nettikeskusteluissaan.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?EiMies kirjoitti:
Mitä tulevaisuuden suunnitelmia teillä on?
Minulla ei ole tapana esittää tällaisia kysymyksiä nettikeskusteluissa TUNTEMATTOMILLE.
Eikä minulla ole sen puoleen nutturaa, harmaita hiuksia kuin kävelykeppiäkään, vaikka käytinkin joskus nimimerkkiä
Ei_mies.
Eräs Timo Vuosaaresta sen sijaan viljelee "surullista" ilmaisua nettikeskusteluissaan.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
- Hellureijuu
Niin mäkin oon tavannut. Mistä sen tietää vaik oisit just hän.
- ihquuuuhh
Ihanaa..sitteppä teijä ei tartte täällä kuluttaa aikaa!!
- Seilmoitusasia
Ei hän täällä ole koskaan käynytkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2763951Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188973600Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1672588Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.372368- 622345
- 1541922
- 341727
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v311307- 351300
- 461212