Instagram tili hakkeroitu ?

randomteinityttö

Hei !!!
Minulta on kaksi instagram tiliä hakkeroitu. En tiedä miten saisin ne takaisin. Olen käyttänyt paljon aikaa ja vaivaa niihin, joten asia harmittaa minua todella paljon :(
Olen yrittänyt jo kaikkia keinoja ja mikään ei ole toiminut. Sähköpostini on vaihtunut,niin en voi vaihtaa salasanaa sähköpostilla. Tilit eivät ole myöskään yhdistetty facebookkiin tai muuhun sellaiseen. Tietääkö joku jotain keinoa millä saisin tilini takasin ? Olen yrittänyt lähettää sähköpostiakin installe, mutta olen saanut vain linkin eräälle toiselle käyttäjätililleni. Jos joku tietää jonkun keinon millä saisin nämä tilini takaisin niin voisitteko ystävällisesti kertoa :)

7

6653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Instatonkohankaan

      En tiedä, onko olemassa muita keinoja, kuin mitä on Instagramin apukeskuksessa annettu (https://help.instagram.com/149494825257596).

      Mitä tarkoitat tässä tapauksessa 'hakkeroinnilla'? Pääsetkö tilillesi edelleen kännykkäsovelluksesta tai koneella osoitteesta http://instagram.com/ ? Onko tililläsi käytössä kaksivaiheista tunnistautumista? (Arvatenkaan ei)

      Jos et pääse kirjautumaan, etkä ole päivittänyt tilillesi uusinta toimivaa sähköpostiosoitettasi, etkä käyttöönottanut kaksivaiheista tunnistautumista, voi ainoa vaihtoehto olla tosiaan yhteydenotto Instagramin ylläpitoon. Jos yhteydenotto sähköpostilla ei tuottanut tulosta, voit kokeilla muita vaihtoehtoja (esim. mahdolliset lomakkeet ja tukipalvelut joita löytynee Instan apusivustolta; puhelinpäivystys, tms.)

      Homma voi mennä vaikeaksi, jos et voi mitenkään todistaa olevasi tilin oikea omistaja. Tämän takia kaikki ne suojaus- ja turvamenetelmät on keksitty.

      Oletko käyttänyt Instagramia jollakin toisella sovelluksella, kuten erillisellä kuvanmuokkaajalla tai vastaavalla? Tai oletko antanut tiliäsi tuttujen käyttöön? Arvatenkin molemmat tilit ovat olleet saman salasanan alla.

    • Ruusukim

      Itseltä hakkeroitu myös ja rikollinen vaihtanut sähköpostiosoitteet yms.joten tilin takia suoraan yhteys Instagram tukeen vaan.

    • omatyhmyysuhri

      Jos hakkeroinnilla tarkoitatte salasanan paljastamista (sama salasana monessa paikassa, kirjoititte kalastelusivulle, pidätte automaattitäytöllä julkisella koneella, annatte jonkun seurata vierestä kun kirjoitatte salasanaa, asennatte keyloggerin, rekisteröidyt samoilla tiedoilla toiselle sivustolle...).

      Laittakaa sähköpostiin kahden askeleen tunnistautuminen. Puhelin ja salasana, jos salasana paljastuu niin ei pääse sisään sähköpostiin, millä voi sitten palautella salasanoja paikkoihin. Voitte myös muihin palveluihin laittaa 2-step verifikaation niin ei pääse jos salasanan saa tietää.

      Sähköposti on tärkein sillä käytätte sitä muiden palveluiden tunnistautumiseen. Eli eritoten emailin salasanaa ei kannata käyttää useassa paikassa.

    • migi111

      Millä olette yhteydessä Instagramin tukeen???? Ei siellä ole mitään tapaa olla sinne yhteydessä.

    • jantaamennä

      suomalaiset taitaa hakkeroida ja sabotoida kateuksissaan toistensa tilejä.

      vähän näyttää siltä.

      ja se että insta on nykyään Facebookin - tekee siitä entistäkin vaikeamman

      insta kaatuu seuraavaksi

      • Anonyymi

        Ei vaan kyllä ihan ulkomaiset hakkeroi bisnes mielessä.Itseltä varastettiin Insta tili ja näkyy joku ulkomaalainen akka käyttävän.Instan palvelu ei toimi joten en saanut tiliäni takaisin vaan se rikollinen sai omittua sen.Itse en hukannut salasanaani vaan ihmettelen että Instagramissa ylläpidossa oli että toisen Insta tilin voi saada ellei ole siinä paljon käyttöä niitten mielestä eli ihan Instan ylläpito itse meni rikolliselle antamaan tiedot ja tilin.Mihinkään ei reagoineet kun vaadin takaisin eli epärehellisiä on ne ylläpitäjät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe