Oon siis 17 eikä meidän riparilla leikitty sitä ja kuulemma sitä yleensä leikitään eli voisko joku kertoo ystävällisesti♡
(en tiiä tuliko tää 2 kertaa tänne koska puhelin lagii)
Mikä on Tulirinki?
Tulirinki
2
281
Vastaukset
- uskosta.luopunut
Pullonpyöritystä ja aiheena tietysti uskonto. Hyvä aivopesuleikki. Pelaajat eivät edes tajua tulevansa aivopestyksi.
Rippikoulu pitäisi kriminalisoida.- Anonyymi
Mitähän vielä kriminalisoidaan, voisiko ihmiset ehkä kloonata ajattelemaan kaikki samalla tavalla?? Kaikki eritavalla ajattelevat olisivat vankilassa, kommunismi toimi näin ja tuotti onnettomia ihmisiä. Itse kannatan sananvapautta ja uskonnonvapautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070