Jalkapallosta tulisi paljon mielenkiintoisempi laji, jos joukkue ei voisi palauttaa palloa hyökkäysalueella omalle kenttäpuoliskolle.
Tylsä jauhaminen vähenisi ja huono joukkue ei voisi jarrutella peliä.
Pelistä tulisi aktiivista. Hyvät menestyisivät.
Keskiviivan sääntö käyttöön
2
197
Vastaukset 2
- Älämölö77
Niin .... jääkiekossahan on sääntökohta, joka kieltää alaspäin pelaamisen ajan kuluttamiseksi. Ajatus keskialueen säännöstä on ihan kiva, mutta kun oikein mietin niin kyllä palloa liikutellaan aika pallon ensin omalla alueella ja sitten kun keskialue ylitetään niin ei juurikaan palloa enää palauteta. Estämään ajanpeluuta tehtiin 20 vuotta sitten radikaali muutos maalivahdille palauttamisesta. Oikeasti ... futis saadaan mielenkiintoiseksi, jos sitä osataan pelata. Kun maajoukkueihin asti tulee pelaajia, jotka eivät osaa syöttää, ei optimoida syöttöhetkeä, ottaa syöttöä kiinni tai eivät osaa tehdä edes avopaikasta maalia, niin sellaista peliä on aika rasittava katsoa ja puhumattakaan että lähtisi vartavasten katsomaan paikan päälle ja maksaisi siitä. Tosin livenä paikan päältä peli kyllä näyttää paremmalta kuin TV:stä (vinkkinä niille, jotka eivät kilpafutista ole koskaan livenä nähneet). Lääke tähän olisi koko junioritoiminnan remontointi, josta paljon täälläkin foorumissa paasataan, joten en tässä niitä ala kertaamaan.
- kaikkitietävä22
jos on hyviä pelaajia niin onse mielenkiintoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa862006Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391293Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134984Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.210915- 78799
- 90784
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo213700- 68662
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,47662On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628- 69601
- 35591
- 37541
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13449- 35444
- 33433
- 40427