Telia prepaid HUIJAUS

Telia_huijaa

Ostin telia prepai-liittymän ja
kun mainostettiin että lataa kympillä
niin saat tuplasti saldoa, niin latasin kympin.
Mutta sitten vasta selvisi, kun olin lataukseni
tehnyt, että bonussaldo ei ole oikeata saldoa,
vaan se on käytettävä seuraavan parin kuukauden
aikana, muuten se häviää. Luulin saavani vuoden ajaksi 20 eur saldoa.
Todella huijattu olo! Älkää ladatko Telian liittymiin saldoa lisää,
vaan ostakaa aina uusi liittymä, se on paljon edullisempaa käyttäjälle.

26

3294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväuskoinen

Sama täällä.Lähettivät viestiä useaan kertaan, että lataa ennen 27.7.2017niin saat 10€ latauksella saldoa 20€.Eipä pitänyt paikkaansa, tuli 15€. Tuli huijattu olo. Siis ei kannata uskoa mitä näkee=lukee. Hyvä Telia!

• kingforday

Paremmat lataustavat saunalahti 1 dna 2 ym.. Palvelut.. Sauna varmaan kingi

• kieroatouhua

Telian tarjoukset on täyttä huijausta.
      Esim. kympin lautauksella ei saa 20e saldoa vaikka niin luvataan vaan vain x minuuttia netin käyttöä, puheluita tai tekstareita,.

Soneran aikana tosin joskus kauan sitten sai ihan oikeasti vaikka kympillä ihan oiekaa saldoa tuplana ta triplana ja sen sai käyttää ihan mihin itse halusi.

Lisäksi toiset asiakkaat saavat latauksen KOLMINKERTAISENA ja toiset saa vain kaksinkertaisena.

• enymmalla

Eihän ne prepaid saldot säily muutenkaan kuin jonkun 2-3kk :DDD

• Romppinen

Ittelläni on ollut vuosia ko kortti, alunp oli Soneran nimellä kunnes muuttui Teliaksi ja ainakin mulla on ns mainokset toteutuneet; kaksinkertaistuneet/ kolmin jne , ainut juttu mikä ei toimi niin on matkustaessa Tallinnaan, Talinnan satamassa toimi vähäsen; EI YHTEYKSIÄ

• uunotettu

Ostin Telia Prepaid liittymän R-kioskilta,yritin netin kautta ladata siihen lisää saldoa,ei onnistu!?Luki aina vaan,että liittymäsi ei ole Telia prepaid,ja antamasi pin koodi on väärä jne,mikä mättää??????

• Elik

Ei ne mitään huijaa. Kyllä saldo säilyy. Kai te käytätte puhelinta vai onko se koriste.

• luototkunnossa

Hankkikaa kunnon luottotiedot ja työpaikka ja lopettakaa prepaidien kanssa pelleily ja siirtykää tavalliseen laskutusliittymään. Kukaan normaaliälyinen aikuinen ei viitsi säätää prepaidien kanssa.

• Prrpadi

Ajattelisit firman parasta! Joku jolla on laskutusliittymä kuten sinä jättää vielä laskunsa maksamatta ja sitähän ei prepaid business mallissa tapahdu!

• Anonyymi

Latausliittymä ja Prepaid fiksu valinta.

• Anonyymi

Hankin prepaid:in joskus 2010 tienoilla, kun telemainonta meni yli ja aloin saada tuotteita joille olin sanonut kiitos-ei puhelimessa ja laskutuksen puhelinliittymältä: Ei ole tullut ainoatakaan telemarkkinointi-puhelua prepaid-liittymään joten jatkan edelleenkin tämän käyttöä!

• Anonyymi

Prepaid on parempi. Laskutus liittymässä jos unohdat maksaa laskun eräpäivään mennessä, aina tulee ylimääräistä maksettavaa. Yksityisasiakas saattaa selvitä 5 eurolla, jos maksaa HETI maksukehotuksen saatuaan, yritysasiakas maksaa tuostakin 40 euroa.

Korkoa koskee korkokatto, mutta muita kuluja näköjään saa periä ihan vapaasti. prepaid on parempi, kun siinä maksetaan etukäteen, ei tule ylimääräistä maksettavaa, jos lataa myöhässä.

• Nm1

Joo ostin tytölle nettipaketin eikä toiminut netti

• ldfklkasdf

Telian netti prepaid toimii huonommin kuin Helsingin ilmainen netti! Käsittämätöntä. Eikä sekään toimi keskustassa, mutta täällä Talissa kotona toimii hyvin.

Muutenkin puheaika hupenee aivan oudosti, koska soitan erittäin vähän enkä paljon tekstiviestejä lähettele kun on ilmaisiakin vaihtoehtoja... 10 euroa häviää käytännössä soittelematta. Samaan aikaan on tuo surkea prepaid netti. Luultavasti tuo hupeneminen johtuu siitä, että kun netti ei toimi prepaidkortin kautta, niin silloin menee maksua!

• katsosovelluksesta

Eikö sovelmuksesta näy montako minuuttia puhunu, viestiä, nettiä menny.? Minun telia näkyy!

• mrxs

S (31 pv)
        Kotimaan normaalihintaiset 100 min, 100 viestiä, 1 Gt
        9.90 € jos paketti

Puhelut ja viestit kotimaassa vain 0,066 €/min/kpl
        Nettikäyttö 0,01 €/Mt (max. veloitus 0,99 €/päivä)
        Sisältää 7 € alkusaldoa
        Ensimmäisestä latauksesta 5 € bonussaldoa
        Bonussaldoa voit käyttää normaalihintaisiin puheluihin, viesteihin ja nettikäyttöön Suomessa
        Liittymälle voi saldon lisäksi ladata netti- ja yhdistelmäpaketteja
        Toimii Telian kattavassa ja huippunopeassa 4G-verkossa jopa 100 Mbit/s nopeudella
        Pakkaus sisältää kaikki sim-korttikoot

se voi olla kun alussa 7€ saldo se menee heti jos ei oo pakettia ladannu, jos paketissa loppuu 1Gt ei se syö puheminuutteja jne.. 100min hoitaa kyllä asiat

• PERKELEVITTUSAATANA

Huomenta! Joo! On tämä kyllä totaalisen perseestä! Luulin että prepaid on voimassa niin pitkään kuin saldoa vaan riittää VAAN EI!!! Mullon varapuhelin jossa täysin hätätilanteiden varalta prepaid-liittymä ettei ylimääräisiä laskuja tulisi varsinaisen liittymän lisäksi. TAISIPA OLLA VIIMEINEN KERTA KUN OLEN TELIAN KANSSA YHTÄÄN MISSÄÄN TEKEMISISSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        PERKELEVITTUSAATANA kirjoitti:

Huomenta! Joo! On tämä kyllä totaalisen perseestä! Luulin että prepaid on voimassa niin pitkään kuin saldoa vaan riittää VAAN EI!!! Mullon varapuhelin jossa täysin hätätilanteiden varalta prepaid-liittymä ettei ylimääräisiä laskuja tulisi varsinaisen liittymän lisäksi. TAISIPA OLLA VIIMEINEN KERTA KUN OLEN TELIAN KANSSA YHTÄÄN MISSÄÄN TEKEMISISSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jos et vuoteen käytä se on siinä lukekaa ohjeet kaikilla operaattoreilla sama

• Anonyymi

Videopuhelut ei onnistu Telia prepaid liittymällä?

• Anonyymi

Saunalahti joka 4.lataus 10€ bonus.

• Anonyymi

niinhän teliakin lupaa,mene pyytää..kärijien kautta

• Anonyymi

telia huijasi pripeid bonuksilla,halusin ottaa bonukset,ilmottaa,tilinsiirto tai korkkimaksu,taistelin pari tuntia,mut teen rikosilmotuksen ja vaihdan liittymää

• Anonyymi

on täälläkin jotain kitinää.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Siis esim. toi 0,99 eurolla dataa/vrk rajattomasti ei pidä ollenkaan paikkaansa !

• Anonyymi

Olisko näin jos on hommatkaa latausliittymä kulutusta ja saldoa helppo seurata

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Töistä lomautettu Jasmiina äimän käkenä Big Brother -voitosta - 30 000 euroa rikkaampana kotiin!

Hämmentynyt Jasmiina voitti kireässä kisassa Big Brother Suomi -realityn. Jasmiina sai äänistä 50,1% ja Aki 49,9%. Voittiko mielestäsi oikea kisaaja?
      Big Brother
      189
      7990
    2. Esko Eerikäinen tuo kolumbialaisen äitinsä tv:seen: Pieni Esko tuli vain 10-vuotiaana yksin Suomeen

Tiesitkö, että pieni Esko lähetettiin Kolumbian vaaroista yksin vain 10-vuotiaana Suomeen? Lähtiessään Kolumbiasta Esko sai äidiltään muistoksi yhden
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      6006
    3. Some liekeissä! Mikko Leppilampi jättää TTK:n - Kollegat ylistävät: "Huikea ja uniikki", "The best"

Mikko Leppilampi teki kyllä huikean uran Tanssii Tähtien Kanssa -juontajana, yhteensä 10 kautta. Mitä luulet, kuka mahtaa astua Leppilammen saappaisii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      3202
    4. Onnea Tanssii Tähtien Kanssa -kisan voitosta, Ernest Lawson!

TTK:n voitti pystymetsästä tanssiparketille tullut Ernest Lawson ja Anniina-ope. Valitsiko kansa oikein ja voittiko oikea pari, mitä mieltä olet? ht
      Suomalaiset julkkikset
      68
      2130
    5. Onko Saramon Pekka Kiira Korven nyksä?

Eikös Saramo lopettanut, Kiirahan sanoi, että ei ole urheilija ENÄÄ, voi olla entinen!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      2031
    6. Pikkaraisen ulosanti instassa

Onko sillä kaikki kotona yläkerrassa... Miten lapsellisia kommentteja sillä on insta kuvissa. Laitan auringon nukkumaan. Mennään ostamaan kaunoluisti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1433
    7. Tässä täytyy olla jotakin erikoista

En voi ymmärtää muuten, miksi niin koukutat minua, ja minun kokemukseni on, että me kohtaamme jollakin syvällisemmällä tasolla. Eikä tunne muutu eikä
      Ikävä
      72
      1189
    8. Olen rakastunut suhun

Joten kerro miten mun pitää toimia, että saan sun tunteet selville ilman kiusaantunutta ilmapiiriä? 💘
      Ikävä
      63
      1169
    9. Kyllä noita sun silmiä

kattelis mielellään.
      Ikävä
      53
      1165
    10. En vain pääse sinusta irti

Alussa yritin, yritin tosissani, mutta se kesti vain n. kuukauden, ja palasi vanhoille uomilleen. Olen pahoillani nainen. Olet linnoittautunut sydämee
      Ikävä
      68
      1082
    Aihe