Näinä sateisina päivinä kun on ollut valojen valitin automaatti asennossa niin ei ole näissä uusissa Auriksissa valot olleet päällä.
Onko tämä joku "vihreä" buumi kun valot pala automomaatti asennossa? Ei takavalot eikä etuvalot, aika kumaa?
uusi Auris Hybridi ja valot
9
1852
Vastaukset
- paska_kinneri
Jos on riittävän valoisaa valot ei kytkeydy päälle ! Pätee kaikkiin uusiin autoihin.
- itämaan_ihmeet
Kaikissa itäautoissa ei ole edes hämäräkytkinautomatiikkaa. Tämä näkee siitä, ettei (taka)valot syty pitkissäkään tunneleissa.
Fiksummissa autoissa on hämäräkytkin ja osa kykenee huomioimaan myös sateen, käytännössä sitä kautta, että tuulilasinpyhkijöitä tarvitaan.
Mikään auto ei taida ymmärtää, että moottoritienopeuksissa täytyy laittaa takavalot ja jopa takasumuvalo päälle, kun märästä tienpinnasta nouseva vesisumu haittaa näkyvyyttä - myös sateen jo loputtua.
Tollolootat ja muut itäautot ajavat perse pimeänä niin kaatosateessa kuin pilkkopimeälläkin. Takasumuvaloa ei saada tarpeen tulleen päälle, mutta homovalot palavat melkein aina.
- lexusis
onko siinä valoanturin herkkyydensäädin..mulla lexuksessa on niin siitä pystyy säätää sitä milloin syttyy valot.
- Ei_hämärää
Ainakin avessa on säätö, mutta eihän kesäpäivän sateissa useinkaan ole niin hämärää, että ajovalot sen takia menisivät päälle, vaan kyllä ne on ihan käsin käännettävä päälle.
Sama juttu kaikissa muissakin, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, missä valoautomatiikka toimii myös pyyhkijöiden jatkuvasta käytöstä.
- vintti_pimeänä
Valo-ongelmaisen itäauton ostajalla ei pala valot vintillä.
- halpaaAasialaista
Kuskin pitää hoitaa valot kun sataa ja näkyvyys on huono ellei auto osaa tehdä sitä itse. Etuvalojen pitäisi kyllä palaa aina, mutta Toyotassa on noita sähkövikoja perinteisesti ollut reilummin kuin muilla.
- Valotunnistin
Fordissa menee valot päälle kun sadetunnistin huomaa että sataa.
- patteriauto
Näytä taskulampulla valoa eteenpäin.
- Toyojo
Kyllä siinä on hämäräkytkimen herkkyydensäätö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892618Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161590
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641212Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75995- 56969
- 45857
- 63849
- 61835