Hei!
Silmissäni on viime aikoina alkanut välähdellä valoja, mutta ainoastaan silloin, kun siirryn kirkkaasta päivänvalosta sisätiloihin. Onko kenelläkään samanlaista oiretta tai osaako kukaan sanoa, mistä voisi olla kyse? Onko syytä huoleen? Aikaisemmin minulla on ollut verkkokalvon rei'istä johtuvaa salamointia, mutta tämä on siis erilainen oire. Paljon on tullut viime vuosina juostua silmälääkärissä, enkä jaksaisi turhan takia sinne taas lähteä. Verkkokalvo-ongelmien lisäksi minulla on kiusanani kuivat silmät.
Välähdykset silmissä siirryttäessä ulkoa sisälle
valonvälähdys
3
221
Vastaukset
- Voiollasyöpä
Kuulostaa syövältä. Nyt heti paikalla simmutohtorille tarkastamaan. Iskän yhdellä insinöörikaverilla oli vastaavia oireita. Hänellä todettiin sarveispohjansyöpä. Mikäli et mene tohtorille, niin näkösi voi lähteä totaallisesti etkä saa sitä enään IKINÄ takaisin. Välähdykset syntyvät siitä kun syöpä on vaurioittanut tappisoluja, jotka ovat eräänlaisia näköhermoja.
- valonvälähdys
Oletko tosissasi??
- Voiollasyöpä
Olen. Joko olet käynyt tohtorilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749