http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201707172200270467_ul.shtml
JÄTÄN TÄMÄN VAIN TÄHÄN JAKAKAA!!!!11
huh huh finnair huh huh :( järkyttävää!!!!!!
6
369
Vastaukset
- Ilmaiset_lounaat
Onko ne kotonakin syömättä ja juomatta, kun kukaan ei ole tarjoamassa heille ilmaisia eväitä?
Koko lomareissukin jaksettu vain hotellin aamupalojen voimin? - potila
Minä ainakin olen. Ps. Minulla olisi myytävänä vähän käytetty tuulipuku, koko XL. punainen. 50 euroa.
- hihhihhi
Kroatia onkin sitten huono paikka lomailla. Norski peruu lentoja, Finskin kone pettää ja tuulee liikaa....
- Ohiohei
Moikka
Eiköhän ylimääräisestä 130000euron eläkkeestä voisi tarjota vaikka nakit ja muusin
Voit vi......u mitä pelleilyä
Huom jaloilla voi äänestää
Lennetään norskilla
T eläke kymmenen normaalia työeläkkeitä - hittomitenkovakullimulla
Ohiohei kirjoitti:
Moikka
Eiköhän ylimääräisestä 130000euron eläkkeestä voisi tarjota vaikka nakit ja muusin
Lennetään norskilla
T eläke kymmenen normaalia työeläkkeitäälä valita perseaukinen. mene töihin niin tienaat eläkettä. sossusta ei tule eläke.
- KjehkjehKjos
Ohiohei kirjoitti:
Moikka
Lennetään norskilla
T eläke kymmenen normaalia työeläkkeitäNorski on konkkafirma. Vuonna 2019 koko lentoyhtiötä ei nykyisessä muodossaan enää ole olemassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2341122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827- 10825
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 69790