Jos ajelee USA:n puolelta Kanadaan ulkomaalaisena lyhytmatkalaisena, tarvitaanko Kanadaan jotain erillisiä papruja? Kestääkö rajamuodollisuuksissa ikuisuuksia, jos ylittää rajan autolla esim. Niagaran luona?
Tarvitaanko viisumia tms.?
rahikainen
1
447
Vastaukset
- mim
Ei tarvitse mitään erillispapereita. Autovuokraamosta kannattaa tarkistaa, että auton saa viedä Kanadan puolelle (yleensä saa). Rajalla katsotaan normaalisti passit ja auton paperit. Muistaakseni passeihin täytyi hakea leima sisältä. Pistokokeina otettiin rajalla porukkaa tarkempaan syyniin. Jonkun verran sai varata aikaa rajanylitykseen Niagaran kohdalla. Rajalle johti silta, jossa siltamaksu. Tämä hidasti vähän liikennettä. En nyt tarkkaan muista, mutta ei siinä hommassa kyllä puolta tuntia kauempaa mennyt. Ajankohtana oli silloin heinäkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418