Mä perustin tässä jokin aika sitte oman youtube kanavan ja ihan kivasti se on näyttökertoja saanutkin. Joskua noin vuosi sitten tein sinne animaatioita ja nyt pari viikkoa sitten aloitin tubettamisen uudestaan pelivideoilla ja niillä oon sitten saanut jo 20 tilaajaa ja ihan kivasti näyttökertojakin on tosiaan tullut kuten jo sanoin. Mutta tietty varmastikkin kaikki tubettajat minä mukaan lukien haluaa kasvattaa kanavaansa niin ajattelin lähteä etsimään potenttiaalisia katsojia videoilleni täältä. Mulle voi myös ehdotella videoiden aiheita ja muuta semmosta joten tässä olisi linnki mun kanavalle https://m.youtube.com/channel/UCEyjQBkm2eXbmwU4umv_c6w kanavan nimi on muuten sk studios jos tuo linnki ei toimi :)
Mun youtube kanava
Skstudios
1
170
Vastaukset
- Skstudios
Ja kertokaa myös mitä mieltä ootte mun videoista
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013