Hei!
Onko muita ilmoittautumassa Valmennuskeskuksen kursseille vielä heinä-elokuun aikana? Olisi mahtavaa saada tuo 5-15% alennus poppoolla, mutten tunne ketään, joka olisi menossa valmennuskurssille.
Löytyisikö täältä porukkaa tälläiseen? (:
2-4 henkilöä siis hakusessa, isommalla porukalla parempi ale. Ei ilmeisesti väliä mille kurssille olet ilmoittautumassa tai missäpäin Suomea. Mitä nopeammin porukka tulisi kasaan, sitä kätevämpi ainakin minulle.
Vastailkaa ketjuun mikäli innokkaita on!
Frendi-ale / Valmennuskeskus / Kimppa-alennus
11
275
Vastaukset
- AlinaTampere
Mä oon ilmoittautumassa ja kolmaskin kaveri löytyy! Laitapa mulle viesti ;) [email protected]
- Grishna
Moi!
Laitoin viestiä! (: Toivottavasti ei mennyt roskapostikansioon. - helsinkii
Moikka! Mäkin oisin kiinostunut tästä kaveri-alesta!
- Grishna
Moi! Laitatko tähän sähköpostin, niin pistän sulle viestiä? (:
- pvt
Moi, täällä kans yksi kiinnostunut!
- Grishna
Laitatko tähän sähköpostin, niin laitan sulle viestiä? (:
- Grishna
Muoksmuoks!
En pääse muokkaamaan aloitusviestiä, kun en ole rekisteröinyt tunnusta palstalle, mutta ap täällä, voitte laittaa mulle myös suoraan viestiä [email protected] tai sitten laittaa omaan viestiinne heti sähköpostin tms yhteystiedon. Unohdin tyhmyyksissäni pyytää tuota aloituksessa 😄 - Grishna
Vielä hakusessa vähintään yksi tyyppi! Nyt alustavasti kolmen poppoo kasassa. Laittakaa viestiä! ✌ Tavoite olisi ensi viikon aikana saada kurssi varattua.
- pvt
Laitoin viestiä!
- Grishna
Kurssi varattu tämän poppoon osalta. Kiitos kaikille (: Jos muita kiinnostuneita, niin joudutte kasaamaan oman ryhmän eri kautta.
T. AP - ASDTKU
Oon ilmottautumassa kaverini kanssa, laittakaa sähköpostiviestiä [email protected], niin tehään yksi porukka lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623