Voinko päästä opiskelemaan lukion jälkeen mihinkään jos ensimmäisen vuoden jälkeen ka oli 7.55 ja joukossa oli yksi nelonen? Vai pitääkö mun hypätä katolta ja unohtaa kaikki haaveet tulevaisuuden suhteen? Onko mulla ees mahdollisuuta päästä amikseen vai olenko sinnekin liian huono?
Huolestunut
929230
2
94
Vastaukset
Voit päästä. Jos lukion käyt, voi amiksen käydä sen jälkeen lyhyempäbä, kun ei tarvi suurinta osaa yhteisitä opinnoista käydä. Ja eka vuosi ei merkkaa mitään eikä sen yhen nelosen pitäs haitata.
- mihinkään
Sinun sijassasi siirtyisin nyt sellaiseen amikseen jossa voi suorittaa lukion.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667