Unnettomuus vaikeus

Leivo86

Kärsin kovasta unnettomuudesta ja lääkitystä löytyy siihen tarkoitukseen. Mutta kun mies ei anna viikkonloppuisin nukkua tai loman aikana. Jos oon nukkunu hyvällä tuurilla 1h niin hän herättää ja pitää mua valveilla kunnes sit nukahtaa ite siin 4aikaan ja nukkuu 11-13 asti. Hän ei ymmärrä etten saa unen päästä enää kiinni vaan oon pirtee sen jälkeen, ja kehtaa viel sanoa et miten on mahdollista et cäsyttää päivisin. Hänellä ei näitä ongelmia ole eikä ymmärrä niitten päälle. Mikä neuvoksi?
10v kärsinyt nainen unnettomuudesta

4

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiköymmärräpuhetta

Pistä äijä pihalle, tai lähde itse.

• jämäkkyyttä

Samaa mieltä, tai sitten edes erillinen huone taikoa jostain, että saa yksin nukkua. Ihmeellistä, että ei ota vakavissaan elämänkumppanin asiaa.

• huohhhhhhhh

Ihmeellistä ettet ole pystynyt ko. ukon aiheuttamaa "unnettomuus" ongelmaa itse ratkaisemaan, kärsii 10 vuotta ja sitten kirjoittaa tänne. Mitäs jos juttelisit äijäs kanssa?

• Todella törkeää käytöstä sun mieheltäsi siosiottelisin että ,wwet otat asia n esille kunnolla ja puhut suusi puhtaski koeta saada se ymmärtäämään. Joa eoi niin mene toiseen kammarriin nukkumaan juten jo aienmin ehodtettiin. Ja jos se tulee sinne niin mene vanhemmillesi pidä lomaa miehestä jos ei onnistu niin sano että jos ei lhäirintä lopu niin minä lähdenb luulisi ymmärtävän.

Völtämättä vaikak otat aian esille miehi kanssa hän ei ymmärä jioidenkin pää on kuin umpi kiveä vaikka miten sanoo niin ei mene jakeluuun

kuitenkin möä ite nukun 3-4 tunia j oon msiätä mieltä että jokainen poärjäis 2-5 tunniöala paitsi erityipatapusket ja eritysitilanteet mutta mikä minä oon sanomaan soisiko se sinulle jota onistuisi pitösi nukkuminen jakaa kuten uberman yputubessa 20 minuutin pätkiin hän nukkuu vain 2 tuntia nuo 3-5 voi nekin jakaa niin että riitää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18824
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5795
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      5367
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      40
      5250
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      39
      5094
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      82
      4997
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4523
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4187
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      53
      3490
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3175
    Aihe