Isommat rinnat

GIGTGI

Miten voi saada isommat rinnat
Mul on A- kuppi
Vaik mun isosisko ja äidille sekä mummol ja koko sukulaisil on isot rinnat
Oon lihonnnu mut ei auta
Oon 16v koht 17
Oon 165cm ja 50 kg joka haluaa isommat rinnat

Älkää sit ehdottako mitään silikonej koska en edes mieti niitä
Kertokaa itse kokeiltuja kotikonstej tai vaikka hierontaa tai liikuntaa

Onks mahdollisuus et ne kasvaa ennen ku täytän vaik 20

Ja onks samankaltaisii kokemuksii

KIITOS KUN LUITTE 😉

7

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ygujhbk

      Silikonit, raskaus/imetys tai sitten luonto hoitaa. Muita keinoja ei ole. Mikään hieronta tai liikunta ei vaikuta asiaan. Jos murrosikä alkaa olla sinulla jo takanapäin, voivat rinnat vielä kehittyä, mutta tuskin kasvavat enää merkittävästi.

    • Miesjuntti

      Odotellessa voi käyttää pehmusteita rintsikoissa. Ei maksa paljon, eikä aiheuta mitään haittoja. ...

    • kilotjahelppous

      Hyvät rintaliivit ovat paras vaihtoehto.

      Rinnat kasvavat vielä muutaman vuoden.

      Olet hyvin hoikka. Rinnat ovat pääasiassa rasvakudosta, joten lisäkilot näkyvät myös rinnoissa. Lihotuskuurille ei kannata ryhtyä, mutta voit antaa painosi hieman nousta, jos se on noustakseen.

      Liikunta. Hyvä ryhti saa pienetkin rinnat näyttäviksi.

      Pukeutumisella voi vaikuttaa.

      Pienet rinnat ovat hyvät. On helppo liikkua ja säästyy niska- ja hartiakivuilta.

    • growtopia6283

      laita horsepowerxxx sun akuppeihi

    • Ehdit_vielä_kärsimään

      Äidillänikin oli pienet rinnat kunnes sai kolme lasta. Sen jälkeen olikin isot ja roikkuvat. Haluatko todellakin sellaiset, geeniperimäsi tuo ne todennäköisesti. Oletko kysynyt sukusi isorintaisilta naisilta mitä he pitävät isoista rinnoistaan. Useimmiten isorintaiset haluavat pienentää niitä vaivojen vuoksi.

    • gdsafa

      Mitä vikaa on pienissä rinnoissa? Ne ovat käytännölliset ja usein säilyvät kiinteinä ja kauniina pidempään, toisin kuin maan vetovoimasta ajan myötä kärsivät valtavat mollukat. Jotkut miehet toki kiihottuvat korostuneista rinnoista, mutta toisaalta onhan sekin häiritsevää, jos jatkuvasti tuijotetaan tissejä. Miksi sinä et kuluttaisi elämääsi johonkin muuhun, kuin isommista tisseistä uneksimiseen? On olemassa paljon miehiä, jotka pitävät sopusuhtaisista pienirintaisista naisista. Se ei takuulla ole mikään maailman suurin kauneusvirhe naisessa. Jos joku ei tykkää, niin mitä sitten?

    • Pienetsievättissit

      Mulla on kanssa a-kuppi ja juuri sun ikäisenä pidin rintojani liian pieninä ja muutenkin olin epävarma vartalostani ja ulkonäöstäni. Nyt kun oon 30-vuotias, niin oon tosi tyytyväinen kroppaani, vaikka varmasti se ei enää ihan yhtä täydellinen ole, kuin 17-vuotiaana. Ainoastaan haittaa a-kupista on, kun yrittää marketista ostaa rintaliivejä, niin kaikkia malleja ei löydy sopivaa kokoa. Oon kuitenkin tosi tyytyväinen tisseihini ja muutenkin vartalooni tänäpäivänä. Varmaan sekin on vaikuttanut positiivisen kehonkuvan muodostumiseen, kun poikaystävät on kaikki kehuneet ja hellineet. Ei ne tosiaan kaikki miehet välittele isoista tisseistä ja muutenkin seurustelussa ja seksissä on tärkeämpää se henkinen yhteys. En kai minäkään ole ketään heistä pelkän vartalonmallin perusteella valinnut enkä hylännyt, koska kaikki on olleet keskenään erinäköisiä. Vielä kun löytäis semmoisen, joka pysyis...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe