Mulla on aprilia sx 2014, ajettu päälle 7000km ja toiminut tosi hyvin, kunnes siihen tuli kummallinen vika.
Olin ajamassa kun mopoon syttyi ylikuumenemisvalo, öljyvalo ja bensakin alko vilkkumaan. Sammutin mopon lähimmälle bussipysäkille ja aloin tutkailemaan tilannetta, mutta kaikki vaikutti olevan hyvin.
Sitten kun olin lähössä jatkamaan matkaa, nii virta ei mennytkään päälle vaikka käänsi avaimista. Polkaisemalla lähti käyntiin, ja virratkin meni päälle jne jne.
Jälkeenpäin olen huomannut myös että kilsamittari ei aina toimi. osaisko joku sanoo piileekö vika akussa vai jossain muualla?
Aprilia sx 50 2014 sähkövika?
jamiiiiiih
2
795
Vastaukset
- Apikka666
Sulake
- Anonyymi
mullakin palaa lämpövalo ja bensavalo kokoajan vaikka tankki on täynnä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....958987Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156817Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005970- 1523870
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303251Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.693214- 1762364
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171826- 321478
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191276