Silloin kun nartulla on juoksu? Minua ärsyttää todella paljon tuollainen kun itsellä vielä pentukoira jolla eka juoksu menossa ja joka ikinen vastaan tuleva uros lipsuttelee sen takamusta.... tai yrittää lipsutella.. Tuskinpa pentukaan siitä tykkää... Sitten nämä uroskoirien omistajat eivät välttämättä edes kiellä koiraansa vaan antavat olla. Voiko esim. Narttu saada jonkun tulehduksen yms?
Miksi uroskoira nuolee narttukoiran takamusta?
2
438
Vastaukset
- OletpasFiksu
No miksiköhän? Saat kuule arvata kaksi kertaa.
Minua sen sijaan ärsyttää todella paljon se, että syyttelet urosten omistajia siitä, että urokset tekevät juuri niin kuin voisi vähän sinua järkevämpi kuvitellakin niiden tekevän. SINÄ olet vastuussa omasta koirastasi, joten mitäs päästät sitä "lipsuttelu" etäisyydelle uroksista??? Ei kait niitä mitään pakko ole päästää lähelle. Turhaan kiusaat narttuakin, jolla hormonit käskevät antaa urosten mennä sinne peräpäähän säheltämään. Pidä itse koirasi kaukana muista koirista, niin johan loppuu lipsuttelut. - jjjaaaaaaaaaaaaaa
Miksi? Se kuuluu niiden luontoon vaistot käskevät.
Nartun omistajana sinun tulisi pitää huoli siitä että kun lenkkeilet ja vastaan tulee koirakko joka mahdollisesti haluaa moikata kerrot että ei nyt koska sillä on juoksut. Koirapuistoilun taasen voit tyystin unohtaa juoksujen ajaksi. Itselläni ei ole koskaan ollut mokomaa ongelmaa, ei edellisellä koirallani eikä nykyisellä koska ilmoitan että on juoksut mukälisikäli joku haluaa hihnassa moikata. Tosin meillä on se periaate että hihnassa ei edes moikkailal vieraita koiria vaan pelkästään tutut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342176Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491777Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1201622Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041326Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,531044Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761018- 59915
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54827Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102811- 61793