Tablettiin o tärkeää rajaton netti koska monet sovellukset päivittävät itseään . Parempi maksaa etukäteen netistä kuin jälkikäteen kauhistella kuinka netti lasku on niin iso. Jos on varaa ostaa tabletin ni miksei samalla ota sellaista nettiä joka on hyvä.
Puhelimeen riittää hidas netti mutta kuka jaksaa venata että tabletti lataa jonkun pelin.
Itselläni oli alunperin niin ettei ollu tabletissa nettiä ja oli todella ärsyttävää lainata kännykän nettiä kun silloin kännykän akku kului nopeammin. Mokkulaa ei huvita kantaa mukanaan.
Tablettiin rajaton netti on tärkeä
RajatonNetti
2
292
Vastaukset
Minä en ainakaan viitsi maksaa kahdesta netistä. Toisessa tabletissa ei edes ole SIM korttipaikkaa. Toisessa on prepaid, jota käytän pikkusurffauksiin ja vuodessa menee siihen pari kymppiä? Puhelimen netin tulee olla nopea.
Omassa tabletissani on mobiilidata, mutta enpä ole siihen edes SIM-korttia hankkinut, kun kodin kiinteän laajakaistan WLAN on joka tapauksessa joka suhteessa nopeampi ja ennen kaikkea luotettavampi sekä ilmainen Wi-Fi on tarjolla melkein kaikkialla, missä olen keksinyt käydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848