Jos vaihdan z-750 kawaan akropovitcen putken pitääkö viedä säätöihin?
pakoputket
7
236
Vastaukset
- Jutustelija1
Ehdottomasti, muuten ei saa vaihtaa ollenkaan!
- Arpovovitsin
kun vaihtaa niin sitten pitää ainakin säädättää! Arpupopovichia ei tarvitse sitä vastoin säädättää.
- lapsettaako
Mikä vika niissä orkkispöntöissä on?
- hetsku
ei ne enää riitä, homo!
- Höh_no_tottakai
Jos vaihdan z-750 kawaan akropovitcen putken, niin pitää laskea kantta ja fiilata pako ja imukanavia isommaksi.
- Jutustelija1
Noilla se antaa jo jotain lisää... Mutta fakta on se että tonninen on paljon parempi ratkaisu voiman puutteeseen.
- kolotinni
Jutustelija1 kirjoitti:
Noilla se antaa jo jotain lisää... Mutta fakta on se että tonninen on paljon parempi ratkaisu voiman puutteeseen.
En minäkään ymmärrä, että ostetaan itselleen alitehoinen? pyörä ja sitten kulutetaan satasia/tonneja sen virittämiseen.
Kerralla kunnollinen, niin pääsee siitä vaivasta. Onhan noita...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221