hei,
miten Suomalainen voi muuttaa Israeliin ? Mitä vaaditaan ? Kuinka helposti sinne saa jäädä ? Paikkoja minne voisi mennä vapaaehtoistyöhön tai tekemään jotain henkensä pitimiksi ? Olen kohta 50 vuotias mies.
muutto israeliin
10
4009
Vastaukset
- shalomsotia
Mee armeijaan vapaaehtoiseksi . Tai kibbutsille kolhoosiin poimiin appelsiinejä . Arabit ottaa töihin poimiin oliiveja . Tervemenoa. Siellä on huumejengejä.
- yx-kristitty-vaan
Suosittelisin liittymään johonkin oikeaan kristilliseen kirkkoon, siis ei mihinkään uuden ajan hyppykristillisyyteen... kaikilla vanhoilla kirkoilla on luostareita ympäri Pyhää Maata, yleensä pyhien paikkojen läheisyydessä, joten siitä vain etsimään sopivaa... suosittelisin ortodoksista Jerusalemin patriarkaattia tai sitten room.kat. kirkkoa, koska heillä on kaikkein eniten valinnanvaraa luostareiden suhteen.
Olen ollut useasti Israelissa, ja myöskin itse olen muuttoa sinne lähitulevaisuudessa, asunnon ja työpaikan olen jo saanut. Että tervetuloa vaan perässä.- rffffrfrfrfr
Luostariinko pitäisi mennä selipaattiin ja elää elämänsä palvoen olematonta juutalaista saarnaajaa jumalana? Menee elämä hukkaan sekä hyppien ,että olematonta hymisten.
Sekö on sitä työtä vai? Asuntokin on jossain kylmässä luolassa vai?
- naapurimaassa
Tässä linkissä hyvää asiaa, myös tietoa vapaaehtoistyön mahdollisuuksista.
Englanninkielinen sivusto, mutta varmaan aloittaja pärjää hyvin englanniksi.
Lykkyä tykö, jos oikeilla asioilla olet muuttoaikeinesi. - kutsulippu
Ei saa jäädä kuin 3 kk:ksi kerrallaan, jos ei ole todistetusti "heimolainen".
Eräs amerikkalainen kristitty nainen avioitui juutalaismiehen kanssa, mutta edes avioliitto ei muuttanut ko. asiaa. Ja oma vakaumuksellinen kristinusko piti salata maahanmuuttoviranomailta. Kansalaisuus heltiää naimisiin menneiltäkin vasta vuosien päästä. Eikä avioliittoakaan voi toisuskoisen kanssa solmia Israelin kamaralla. Israelissa on tällä hetkellä vahvana aatteena pitää valtio juutalaisena.
Kun Herra kutsuu ja lähettää krsitityn Israeliin asumaan tai lähetystyöhön, asiat sujuvat omalla painollaan ja asunnot ja työpaikatkin odottavat valmiina. Kannattaa siis lakata kadehtimasta niitä, jotka ovat oikeasti kutsutut Israeliin Herran työhön ja lakata väkisin änkeämästä maahan oman tahdon vuoksi. Israelin puolesta voi toimia koti-Suomesta käsinkin tai matkustelemalla. - Anonyymi
En kyllä muuttais pommikohteeseen :)
- Anonyymi
Mikisi mennä avoimesti rasistiseen maahan jos et itse ole juutalainen?
- Anonyymi
Onks sulla hullun paperit?
- Anonyymi
Jos muutat sinne niin ensimmäinen asia jonka kohtaat on se että sinut steriloidaan. Ilman sitä ei ole mitään mahdollisuuksia päästä maahan. Ja senkin jälkeen olet kolmannen luokan kansalainen lopun ikäsi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915