muutto israeliin

49mies68

hei,

miten Suomalainen voi muuttaa Israeliin ? Mitä vaaditaan ? Kuinka helposti sinne saa jäädä ? Paikkoja minne voisi mennä vapaaehtoistyöhön tai tekemään jotain henkensä pitimiksi ? Olen kohta 50 vuotias mies.

10

3470

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shalomsotia

      Mee armeijaan vapaaehtoiseksi . Tai kibbutsille kolhoosiin poimiin appelsiinejä . Arabit ottaa töihin poimiin oliiveja . Tervemenoa. Siellä on huumejengejä.

    • yx-kristitty-vaan

      Suosittelisin liittymään johonkin oikeaan kristilliseen kirkkoon, siis ei mihinkään uuden ajan hyppykristillisyyteen... kaikilla vanhoilla kirkoilla on luostareita ympäri Pyhää Maata, yleensä pyhien paikkojen läheisyydessä, joten siitä vain etsimään sopivaa... suosittelisin ortodoksista Jerusalemin patriarkaattia tai sitten room.kat. kirkkoa, koska heillä on kaikkein eniten valinnanvaraa luostareiden suhteen.

      Olen ollut useasti Israelissa, ja myöskin itse olen muuttoa sinne lähitulevaisuudessa, asunnon ja työpaikan olen jo saanut. Että tervetuloa vaan perässä.

      • rffffrfrfrfr

        Luostariinko pitäisi mennä selipaattiin ja elää elämänsä palvoen olematonta juutalaista saarnaajaa jumalana? Menee elämä hukkaan sekä hyppien ,että olematonta hymisten.
        Sekö on sitä työtä vai? Asuntokin on jossain kylmässä luolassa vai?


    • naapurimaassa

      Tässä linkissä hyvää asiaa, myös tietoa vapaaehtoistyön mahdollisuuksista.
      Englanninkielinen sivusto, mutta varmaan aloittaja pärjää hyvin englanniksi.
      Lykkyä tykö, jos oikeilla asioilla olet muuttoaikeinesi.

    • kutsulippu

      Ei saa jäädä kuin 3 kk:ksi kerrallaan, jos ei ole todistetusti "heimolainen".

      Eräs amerikkalainen kristitty nainen avioitui juutalaismiehen kanssa, mutta edes avioliitto ei muuttanut ko. asiaa. Ja oma vakaumuksellinen kristinusko piti salata maahanmuuttoviranomailta. Kansalaisuus heltiää naimisiin menneiltäkin vasta vuosien päästä. Eikä avioliittoakaan voi toisuskoisen kanssa solmia Israelin kamaralla. Israelissa on tällä hetkellä vahvana aatteena pitää valtio juutalaisena.

      Kun Herra kutsuu ja lähettää krsitityn Israeliin asumaan tai lähetystyöhön, asiat sujuvat omalla painollaan ja asunnot ja työpaikatkin odottavat valmiina. Kannattaa siis lakata kadehtimasta niitä, jotka ovat oikeasti kutsutut Israeliin Herran työhön ja lakata väkisin änkeämästä maahan oman tahdon vuoksi. Israelin puolesta voi toimia koti-Suomesta käsinkin tai matkustelemalla.

    • Anonyymi

      En kyllä muuttais pommikohteeseen :)

    • Anonyymi

      Mikisi mennä avoimesti rasistiseen maahan jos et itse ole juutalainen?

    • Anonyymi

      Onks sulla hullun paperit?

    • Anonyymi

      Jos muutat sinne niin ensimmäinen asia jonka kohtaat on se että sinut steriloidaan. Ilman sitä ei ole mitään mahdollisuuksia päästä maahan. Ja senkin jälkeen olet kolmannen luokan kansalainen lopun ikäsi.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe