Malli on eri jo noissa vuosimalleissa (nuo vuosimallit esimerkkinä)... Miten nuo teknisesti eroavat? Nettimotossa on tarjossa alle sata ajettuja kumpaakin vuosimallia, hinta 1300€-2000€. Kumpaan kannattaisi ryhtyä vai ei kumpaankaan :-)
GTR -89 vs. -98
5
177
Vastaukset
- viis16
vielä jatkan... kokemusta ei pyöristä ole käytännössä juuri mitään. 1500 km tälle kesälle kyykkypyörällä, ei muuta. Nyt vain haluttaisi kokeilla edullista matkapyörää...
- Jutustelija1
Kyllä ne aika samaa vanhaa tyyliä edustaa, en suosittele kumpaakaan. Ei ollut paras aikanaan ja nyt vanhana ongelmat kasaantuu. Osta mieluummin vaikka Yamaha FJR 1300 alkupään malli, se oli tullessaan moderni matkapyörä ja hyvä laite. Lisäksi on sen verran nuorempi että säkällä saat vielä kasassa olevankin vaikka on niilläkin jo ikää.
- Vuodesta1976motoillut
En tiedä miten ne eroavat. Mutta niissä vanhemmissa imuventtiilit alkavat kantaa ja jos ei huolehdi venttilivälysten säädöstä tulee kansiremontti. Mikä näihin onkin moniin tehty . Kawassa on parempi kate kuin FJR:ssä mutta on FJR muuten huomattavasti uudempaa suunnittelua. Ei kawakaan mikään huono ajettava ole mutta se 45 lisä kaakkia...... ainakin niissä vanhemmissa on selkeä kardaanihissi(siis kawoissa)
Jos etsit edullista matkapyörää niin osta yamaha 900 diversion ei lopu ajamalla . Sekin on yheksänkytluvun suunnittelua. Mulla on nyt diversion (aj 160t) ja ennen sitä oli 05 mallin FJR . Olihan se melkoinen kulttuuri shokki hypätä XJ:n sarviin FJR:n jälkeen. Mutta 30t km:n jälkeen siihen on jo tottunut ja alkanut jopa tykkäämään . Jos olis varaa niin ostaisin taas uudemman FJR:n mutta kun täällä pääkaupunkiseudulla kaikki rahat menee asumiseen Kele...- viis16
Nettimoton halvin FJR 4200 euroa... On kuitenkin aikalailla kalliimpi... Minkähänlainen Yamaha FJ??? Samoissa alle kahden tonnin kulkineista kyse...
Vielä Kawoista... Onko se venttiilien säätö iso juttu jos ei muita murheita ole???
- Nowiiisi
Itselläni on vm. -88 GTR, jossa kilometrejä noin 160tkm. Olen sillä muutaman vuoden ajellut ja reilu kymppitonnin. Ei ole ollut mitään vikoja ja tuo venttiilien säätö on ihan tavallinen homma, jos niitä on ennenkin tehnyt, vaikka vanhemmissa autoissa. Vähän näppäryyttä vaatii venttiilikopan kannen takaisin paikalleen saaminen. Venttiileissä ei ole mitään säätöpaloja, vaikka joku niin minullekin sanoi. Eli vain rakotulkki ja muut työkalut siihen tarvii.
Omasta mielestäni mukava, jämäkkä ja tehokas pyörä ajeltavaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362250
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361236- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565