Brit care small lamb& rice?

Siis onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä ruuasta? Just kuinka sopi mahalle yms...
Tällä hetkellä syö Royal cania mutta meillä on jatkuvat anaalivaivat, vaikka mikään muu ei ole muuttunut. Koira säi hetkdn aikaa Hill'siä mutta se ei sopinut muuten, ja se oli aina loppu eläinkaupasta!

5

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manch

Meillä sopi tosi hyvin, tosin ei ole muistakaan merkeistä ikinä ongelmia tullut. Vaihtelen nappulamerkkejä ja annan useimmiten jauhelihaa lisäksi. Brit care teki ulosteesta aika kovaa tosin, tuli "jäniksenpapanoina" ulos, mutta ei kai tämä välttämättä huonokaan asia ole (varsinkin niiden pyllyrauhasten luulisi tyhjentyvän hyvin). Paitsi että (rusto)luita en uskaltanu antaa, koska niillä myös kovettava vaikutus ja ajattelin että menee ummetuksen puolelle.

Mutta hyvin maistui, pieni määrä riitti ja karvakin kiilsi. Ostan vielä uudestaankin joku kerta.

• Manch

Hyvin sopi koiralle (vaihtelen nappulamerkkejä ja annan lisäksi yleensä jauhelihaa). Aika kovaksi veti mahan (uloste jänönpapanaa) mutta eipä se kai paha asia ole, luulisi että ne pyllyrauhasetkin tyhjenee siinä hyvin. Maistu koiralle mainiosti, suurta määrää ei tarvinnu syöttää ja karvakin näytti kiiltävän. Ostan vielä uudelleenkin joku kerta.

• Manch

Sori. Nyt sekoilee joko palsta tai mun puhelin. Luulin että viestini katosi joten kirjoitin samat löpinät uudelleen. Nyt tämänkin lähetyksessä ongelmaa, toivottavasti ei tuu moneen kertaan..

• Maistuupi

Olen syöttänyt kyseistä ruokaa (tosin large breed versiota) omalle koiralle muutaman kuukauden. Olen ollut tyyväinen: Sontaa tulee maltillisesti, ruoka maistuu, iho/turkki on hyvässä kunnossa ja koira tyytyväinen. Lisäksi on mielestäni kohtuullisen hintainen sapuska.

• koirankouluttaja

Itse en sisällön vuoksi suosittele ainakaan pää ruuaksi. Sisältää hurjasti kaikkea turhaa! Mutta jos jostain kumman syystä haluat tätä syöttää, laita sekaan mushin lihoja, tai muuta raakaruokaa! (jos luuaines ei sovi, mushilta saa myös luuttomia lihoja!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5278
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1741
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1604
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1216
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe