Siis onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä ruuasta? Just kuinka sopi mahalle yms...
Tällä hetkellä syö Royal cania mutta meillä on jatkuvat anaalivaivat, vaikka mikään muu ei ole muuttunut. Koira säi hetkdn aikaa Hill'siä mutta se ei sopinut muuten, ja se oli aina loppu eläinkaupasta!
Brit care small lamb& rice?
5
595
Vastaukset
- Manch
Meillä sopi tosi hyvin, tosin ei ole muistakaan merkeistä ikinä ongelmia tullut. Vaihtelen nappulamerkkejä ja annan useimmiten jauhelihaa lisäksi. Brit care teki ulosteesta aika kovaa tosin, tuli "jäniksenpapanoina" ulos, mutta ei kai tämä välttämättä huonokaan asia ole (varsinkin niiden pyllyrauhasten luulisi tyhjentyvän hyvin). Paitsi että (rusto)luita en uskaltanu antaa, koska niillä myös kovettava vaikutus ja ajattelin että menee ummetuksen puolelle.
Mutta hyvin maistui, pieni määrä riitti ja karvakin kiilsi. Ostan vielä uudestaankin joku kerta. - Manch
Hyvin sopi koiralle (vaihtelen nappulamerkkejä ja annan lisäksi yleensä jauhelihaa). Aika kovaksi veti mahan (uloste jänönpapanaa) mutta eipä se kai paha asia ole, luulisi että ne pyllyrauhasetkin tyhjenee siinä hyvin. Maistu koiralle mainiosti, suurta määrää ei tarvinnu syöttää ja karvakin näytti kiiltävän. Ostan vielä uudelleenkin joku kerta.
- Manch
Sori. Nyt sekoilee joko palsta tai mun puhelin. Luulin että viestini katosi joten kirjoitin samat löpinät uudelleen. Nyt tämänkin lähetyksessä ongelmaa, toivottavasti ei tuu moneen kertaan..
- Maistuupi
Olen syöttänyt kyseistä ruokaa (tosin large breed versiota) omalle koiralle muutaman kuukauden. Olen ollut tyyväinen: Sontaa tulee maltillisesti, ruoka maistuu, iho/turkki on hyvässä kunnossa ja koira tyytyväinen. Lisäksi on mielestäni kohtuullisen hintainen sapuska.
- koirankouluttaja
Itse en sisällön vuoksi suosittele ainakaan pää ruuaksi. Sisältää hurjasti kaikkea turhaa! Mutta jos jostain kumman syystä haluat tätä syöttää, laita sekaan mushin lihoja, tai muuta raakaruokaa! (jos luuaines ei sovi, mushilta saa myös luuttomia lihoja!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1253760Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3182661Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02180Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k432001Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll111748No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....91304Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1311255- 961194
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu85998- 52972