Siis onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä ruuasta? Just kuinka sopi mahalle yms...
Tällä hetkellä syö Royal cania mutta meillä on jatkuvat anaalivaivat, vaikka mikään muu ei ole muuttunut. Koira säi hetkdn aikaa Hill'siä mutta se ei sopinut muuten, ja se oli aina loppu eläinkaupasta!
Brit care small lamb& rice?
5
452
Vastaukset
- Manch
Meillä sopi tosi hyvin, tosin ei ole muistakaan merkeistä ikinä ongelmia tullut. Vaihtelen nappulamerkkejä ja annan useimmiten jauhelihaa lisäksi. Brit care teki ulosteesta aika kovaa tosin, tuli "jäniksenpapanoina" ulos, mutta ei kai tämä välttämättä huonokaan asia ole (varsinkin niiden pyllyrauhasten luulisi tyhjentyvän hyvin). Paitsi että (rusto)luita en uskaltanu antaa, koska niillä myös kovettava vaikutus ja ajattelin että menee ummetuksen puolelle.
Mutta hyvin maistui, pieni määrä riitti ja karvakin kiilsi. Ostan vielä uudestaankin joku kerta. - Manch
Hyvin sopi koiralle (vaihtelen nappulamerkkejä ja annan lisäksi yleensä jauhelihaa). Aika kovaksi veti mahan (uloste jänönpapanaa) mutta eipä se kai paha asia ole, luulisi että ne pyllyrauhasetkin tyhjenee siinä hyvin. Maistu koiralle mainiosti, suurta määrää ei tarvinnu syöttää ja karvakin näytti kiiltävän. Ostan vielä uudelleenkin joku kerta.
- Manch
Sori. Nyt sekoilee joko palsta tai mun puhelin. Luulin että viestini katosi joten kirjoitin samat löpinät uudelleen. Nyt tämänkin lähetyksessä ongelmaa, toivottavasti ei tuu moneen kertaan..
- Maistuupi
Olen syöttänyt kyseistä ruokaa (tosin large breed versiota) omalle koiralle muutaman kuukauden. Olen ollut tyyväinen: Sontaa tulee maltillisesti, ruoka maistuu, iho/turkki on hyvässä kunnossa ja koira tyytyväinen. Lisäksi on mielestäni kohtuullisen hintainen sapuska.
- koirankouluttaja
Itse en sisällön vuoksi suosittele ainakaan pää ruuaksi. Sisältää hurjasti kaikkea turhaa! Mutta jos jostain kumman syystä haluat tätä syöttää, laita sekaan mushin lihoja, tai muuta raakaruokaa! (jos luuaines ei sovi, mushilta saa myös luuttomia lihoja!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289