Siis onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä ruuasta? Just kuinka sopi mahalle yms...
Tällä hetkellä syö Royal cania mutta meillä on jatkuvat anaalivaivat, vaikka mikään muu ei ole muuttunut. Koira säi hetkdn aikaa Hill'siä mutta se ei sopinut muuten, ja se oli aina loppu eläinkaupasta!
Brit care small lamb& rice?
5
505
Vastaukset
- Manch
Meillä sopi tosi hyvin, tosin ei ole muistakaan merkeistä ikinä ongelmia tullut. Vaihtelen nappulamerkkejä ja annan useimmiten jauhelihaa lisäksi. Brit care teki ulosteesta aika kovaa tosin, tuli "jäniksenpapanoina" ulos, mutta ei kai tämä välttämättä huonokaan asia ole (varsinkin niiden pyllyrauhasten luulisi tyhjentyvän hyvin). Paitsi että (rusto)luita en uskaltanu antaa, koska niillä myös kovettava vaikutus ja ajattelin että menee ummetuksen puolelle.
Mutta hyvin maistui, pieni määrä riitti ja karvakin kiilsi. Ostan vielä uudestaankin joku kerta. - Manch
Hyvin sopi koiralle (vaihtelen nappulamerkkejä ja annan lisäksi yleensä jauhelihaa). Aika kovaksi veti mahan (uloste jänönpapanaa) mutta eipä se kai paha asia ole, luulisi että ne pyllyrauhasetkin tyhjenee siinä hyvin. Maistu koiralle mainiosti, suurta määrää ei tarvinnu syöttää ja karvakin näytti kiiltävän. Ostan vielä uudelleenkin joku kerta.
- Manch
Sori. Nyt sekoilee joko palsta tai mun puhelin. Luulin että viestini katosi joten kirjoitin samat löpinät uudelleen. Nyt tämänkin lähetyksessä ongelmaa, toivottavasti ei tuu moneen kertaan..
- Maistuupi
Olen syöttänyt kyseistä ruokaa (tosin large breed versiota) omalle koiralle muutaman kuukauden. Olen ollut tyyväinen: Sontaa tulee maltillisesti, ruoka maistuu, iho/turkki on hyvässä kunnossa ja koira tyytyväinen. Lisäksi on mielestäni kohtuullisen hintainen sapuska.
- koirankouluttaja
Itse en sisällön vuoksi suosittele ainakaan pää ruuaksi. Sisältää hurjasti kaikkea turhaa! Mutta jos jostain kumman syystä haluat tätä syöttää, laita sekaan mushin lihoja, tai muuta raakaruokaa! (jos luuaines ei sovi, mushilta saa myös luuttomia lihoja!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165423Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361701- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201159Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64951
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846