Johan olikin matkailulöytö masokistille, mikään asia ei mennyt helposti eikä normaalisti, tällä reissulla oppi viimeistään epäilemään kaikkea ja kaikkia, jopa yöllä piti herätä puolen tunnin välein tarkistamaan että sänkyä ei ollut varastettu. Kaupankäyntimuotona on vieläkin torikulttuuri, joka kertookin länsimaiselle kaiken kaupan kehittymättömyydestä. Eipä ihme että nosta lähtökohdista jalostuu korkean ammattitason rikollisliigalaisia.
Liettua onkin euroopan pahin periferia
5
889
Vastaukset
- Paitsi_että
Tällaista potaskaa en ole pitkään aikaan nähnytkään. Kaikkea se viina teettää.
- taiTakahikiällä
Liettuassa kaikki on hyvin ja toimii ainakin jos vertaa kuinka asiat on Peräseinäjoella.
- Per-setä.Seinäjoella
Jep, hyvin on meilläkin aina Liettuan reissut menneet. Eurojen myötä vielä entistä helpommin.
- Anonyymi
Per-setä.Seinäjoella kirjoitti:
Jep, hyvin on meilläkin aina Liettuan reissut menneet. Eurojen myötä vielä entistä helpommin.
ITE HALUAISIN JOSKUS KOKEA KLAPEIDAN JA MENNÄ SINNE VIRON KAUTTA...TALLINNA-VILNA-KLAPEIDA....EIKÖ KLAPEIDASSA OO SAKSALAISVAIKUUTEITA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ITE HALUAISIN JOSKUS KOKEA KLAPEIDAN JA MENNÄ SINNE VIRON KAUTTA...TALLINNA-VILNA-KLAPEIDA....EIKÖ KLAPEIDASSA OO SAKSALAISVAIKUUTEITA
Uusia kaupunkeja näyttää vieläkin syntyvän. Tarkoitan tuota kaupunkia Klapeida.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512