Oon pian 13w täyttävä tyttö. Noin 3 viikkoo sitten menetin neitsyyteni yhelle pojalle kaverini bileissä. Me ei käytetty ehkäisyä, koska pojalla ei ollut kondomeja mukana. Mun menkkojen ois pitänyt tulla jo viikko sit mut ne ei oo tulleet, joten tein eilen raskaustestin ja se näytti positiivista. Mitä mä teen? Oon itkeny koko päivän tän asian takia enkä uskalla kertoo vanhemmilleni. Mulla on tosi ankarat vanhemmat. Ne ei varmaan antais mun mennä enää bileisiin jos ne sais tietää.
Apua! Oon raskaana!
20
1752
Vastaukset
Hei haloo herätys tyttönen!!! Tulevaisuuden bileisiin pääsemisen pitäisi olla nyt huolenaiheistasi pienin! Sisälläsi kasvaa ihmiselämä.
Kerro vanhemmillesi tai ainakin jollekin muulle luotettavalle aikuiselle. Heti! Tulet tarvitsemaan apua ja tukea niissä päätöksissä, joita on tulossa (esim. mahdollinen abortti jne) ja vähän hankalaa asia olisi muutoinkin salata.- 6656
Juuri näin. Älä viivyttele.
- valitsen.nimimerkin
Ja lääkärille myös. Lääkärillä on vaitiolovelvollisuus, eli hän ei saa kertoa vanhemmille mitään mitä et halua hänen kertovan.
:D D:
..ja sinä murehdit "bileisiin" pääsystä
- apuapustaja
No sano ees että käytitte kortsua mut se meni rikki :D
- Voi.voi.voi
Aloitus on satua, ei edes muksu voi olla noin lapsellinen.
- skaterdude
Abortti. Voi olla vaikea päätös mut onks käytännössä oikeen muitakaan vaihtoehtoja? Lääkäreillä on ammatin puolesta vaitiolo velvollisuus joten siihen vedoten eihän ne sais vanhemmille asiasta kertoa.
- Hzksjdjzjdjzkdj
Oletko päättänyt mitä teet aloittaja?
Etkai polta tupakkaa? Se on lopetettava heti!
Abortti olisi kyllä järkevintä! - VittuNytNuoret
Mites meni niinku omasta mielestä
:-D
Ja vanhemmilles kerrot. Se raskaus tulee kuitenkin ilmi, sillä vatsasi kasvaa mahdottomasti raskauden aikana, ja kun oot vielä 13, niin pienen kokosi takia kasvava vauva ihan "paistaa" raskauden edetessä
Nyy heti vaan kertomaan. Parempi nyt kertoa, sillä aborttia ei voi enää tehdä 12 raskausviikon jälkeen - VoiHemmetti
Mulle kävi samoin mut oon vaa poika
- Heissutarullaa
Sun ei kannata pelkää sitä että et pääsis bileisiin vaan kerrot ihan rohkeesti mitä on sattunut ,koska sit se on vaikeeta 12 raskausviikon jälkeen tehä aborttia
Kyllä mä uskon että ne ymmärtää!!
PS.Koita pärjätä♡ - Itekki13v
Vanhemmilles saattaa tulla shokkina että oot harrastanu seksiä noin nuorena😬
- HenkariaborttiVoitonVie
Oota et siitä muodostuu sikiö ja suorita abortti. Muutenki oot 13v ja bileissä jossa pannaan, haloo??? Alakouluikäinen varmaa oot yhä. Ihan sairasta touhua.
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa ja tässä tapauksessa vauvakin. Itse olen kyllä aborttia vastaan, mutta tuntuu et muute et selvii tästä hommasta hengissä, jos et uskalla kertoa ees vanhemmilles nii tee abortti vaikka henkarilla.
Tässä kuvia siitä, millasee kusee oot ittes saanu: http://www.mttu.com/abort-pics/index.html - Tuntematonjeesus
Jos et uskalla kertoo niin kerro vaikka kummille ta jollekin läheiselle
- Raskaana13w
Arvatkaa mitä....... ........tää on oikeesti trolli.
- Dissapointed
Hahaha säälin sua ku oot vielä henkisesti noi alhasel tasol... niiku ihan oikeesti xD
- hankaliatapauksia
Tai sitten tämä viesti on trolli. Nimimerkkien rekisteröinti pitäisi pakollistaa
- Raskaana13w
hankaliatapauksia kirjoitti:
Tai sitten tämä viesti on trolli. Nimimerkkien rekisteröinti pitäisi pakollistaa
Eiku tää on ihan oikeesti trolli. Mulla oli vaan niin tylsää. Ja oon siis oikeesti 16v.
- Uxitoot44gogfof7
Ihan jees provo
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2702065Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i671612Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2311387- 831215
- 411169
- 571124
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol2801044Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment2061019Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas81002- 73983