Ihminen Minäkin

Kiusauksenuhri

Olenihminenkin
20.7.2017 23:46
seuraavan lainen ilmiö on tietotekniikkaa käyttäen toteutettu, onko siinä käytetty Googlen työvälineitä ja elokuva ominaisuutta hyväksi, onko kohde ensin salakuvattu vai biotunnistettu (minut) ja sitten 3D -mallinnettu ja sen jälkeen jaettu tulosta, myyty - myydään kuvaa tai elokuvaa miljoonille ihmisille, ehkä Facebookin, ja muiden sosiaalisen median yhteyksien kautta, jotka nekin on laittomia kirjautumisia alun perin.

Kuka se viisas älyn kirkkaalla paikkakunnalla on joka keksi tämän moraalisesti TOSI halvan keinon alistaa ja ehkä yrittää saada mielen murrettua, ja lisäksi vielä valehdellaan ja puhutaan paskaa ettei omat rikokset tule julkisuuteen, niistä yhtenä törkeimpänä esim. toisen omaisuuteen (asunto osake) kajoaminen murtautuminen talon yleisavaimilla!

Myydäänkö nyt varastettuja tietokone ohjelmia vai mitä, esim skannaamalla ensin tietokoneet ja välittämällä niitä , vai järinkö myytte huorana pitkin maailmaa, - yhdistätte tuhansia desibelejä kohdistaen kuvaamaanne (kuvakaappaus oli paljaasta perseestäni) kehooni ja kajoten minuun, ja kiusaten pitkin vuorokautta, elukat.

2

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiusattunakoaina

Kertokaa te tavalliset rehelliset tietotekniikkaa ja ohjelmointia tuntevat kuinka ed.mainitun lainen on toteutettu, ja miksi kiusaaminen ajoittuu yleensä tietokoneitten ohjelmisto päivitysten aikaa, siis ne miljoonien mobiili yhteyksien aiheuttamat fyysiset tuntemuksia.

No niin, nyt estettiin tai yritetään estää tämän jutun lähetys..

• Kiusattumummoliini

Lisään vielä yhden "erikoisuuden" järjen jättiläisiltä, eli autoni, on Wolski mallia Touran, tumman harmaa väriltään, - autoni kuskin puoleinen penkki kuumuu, vaikka kaikki namikat on kiinni; onko autoni kaapattu ja (ainakin avain on) ja kun minutkin on esineellistetty ja auto ohjelmoitu niin että kun istun jossain pitempää (se kaapattu paljas perse )kuumentaa istuimen ja taas saadaan pidettyä yhteys niihin mobiililinkkeihin, olenko siis elävä mobiilitukiasema?

Kummastutta autollani ajaessa kuinka vastaan tulevat ihmiset esim. Joensuun liikenteessä, reagoivat, - kertokaa tekin Hyvät ihmiset jotka olette nähneet tai näette autossani jotain kummallista, tai sitten onko jossain netissä julkaistu minua halventavilla kuvilla; - voin vakuuttaa että asialla on rikolliset ja salakuvaajat, jotka ovat tuolta jostain .idempää Kiteeltä.

En pian ilkea ajaa autollakaan mihinkään, minä joka hoidin sairasta miestäni kymmenen vuotta ja sitten paloin loppuun ja jouduin raskaan psyykkisen prosessin jälkeen laittamaan hoitoon vieraaseen paikkaan, olenko ansainnut vielä halveksuntaa valehtelijoiden ja rikollisten taholta, kukaan ei ymmärrä miten raskasta omaís hoitajan osa on - se on vuosiksi pitkittynyt suruaika.

Yritän tavata ihmisiä tuolla kansantalolla, mutta sinnekin nämä mustamaalaajat tulevat jäljessäni ja levittävät valheitaan ja kuvia mitä ovat salakuvanneet ja sitten tie miten käsitelleet..

En meinaa uskoa tätä oikein millään, ja kun olen ollut hyvin pidetty työntekijä aina missä olenkaan elämäni aikana ollut, ja nyt nämä pahat ihmiset yrittävät tehdä minusta epäihmisen.. kirkkoonkin tulivat jäljessäni, eli pitää olla iso rahanen bisnes kun ei voi näkyvistään päästää...Jumala minua varjelkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe