Sinänsä ihan mielenkiintoinen artikkeli mutta vähän jäi epäilyttämään kyseisen toimittajan ammattitaito. Väitti nimittäin kyseisen 1.2 Purerech 81kW version automaattia kaksoiskytkinautomaatiksi. Oikeasti se on PSAn ja Aisinin yhteistyön tuloksena valmistettu oikea 6-v automaatti. Luulisi tuon eron huomaavan jo heti koeajolla.
Crossland X koeajo AutoBildissä
5
346
Vastaukset
- merkkinimi12
Kyllä on oikea 6v automaatti,Myös käsikäyttöisenä
ostin tällaisen,Hyvä ajaa eikä eksy kaistojen välistä.
parkkeeraus myös toimii,ei tarvi rattiin koskea.
Liikenne-merkit näkee tuulilasi-näytöstä. - hyundaimies
Miten mahtaa mennä vanhempana? Kun huonoin saksalais merkki ja ei niin hyvä ranskalais valmistaja tekevät auton yhdessä. Ei näin nopeasti ajateltuna kuullosta lupaavalta. No aika näyttää olisiko ne saaneet Nissanilta oppia laadun valvonnan suhteen.
- kokeilub
Kylläkai se 2 vuotta kestää,sehän on suomessa auton vaihtoväli.
Köyhät jatkaa sit ajoa eteenpäin. - osatonna
Auto laitettu keskeneräisenä kiireellä markkinoille.
Osia jäänyt tehtaalle,vääriä osia laitettu,
Autossa kaikki päin mäntyä.
Tämä auto saa pösön ja opelin yhteistyöllä tehtaat konkurssiin. - Ramsey1
Kiva kommentti mutta mistähän sä olet saanut tuon tiedon. Joltakin bemarin omistajalta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056