Sinänsä ihan mielenkiintoinen artikkeli mutta vähän jäi epäilyttämään kyseisen toimittajan ammattitaito. Väitti nimittäin kyseisen 1.2 Purerech 81kW version automaattia kaksoiskytkinautomaatiksi. Oikeasti se on PSAn ja Aisinin yhteistyön tuloksena valmistettu oikea 6-v automaatti. Luulisi tuon eron huomaavan jo heti koeajolla.
Crossland X koeajo AutoBildissä
5
353
Vastaukset
- merkkinimi12
Kyllä on oikea 6v automaatti,Myös käsikäyttöisenä
ostin tällaisen,Hyvä ajaa eikä eksy kaistojen välistä.
parkkeeraus myös toimii,ei tarvi rattiin koskea.
Liikenne-merkit näkee tuulilasi-näytöstä. - hyundaimies
Miten mahtaa mennä vanhempana? Kun huonoin saksalais merkki ja ei niin hyvä ranskalais valmistaja tekevät auton yhdessä. Ei näin nopeasti ajateltuna kuullosta lupaavalta. No aika näyttää olisiko ne saaneet Nissanilta oppia laadun valvonnan suhteen.
- kokeilub
Kylläkai se 2 vuotta kestää,sehän on suomessa auton vaihtoväli.
Köyhät jatkaa sit ajoa eteenpäin. - osatonna
Auto laitettu keskeneräisenä kiireellä markkinoille.
Osia jäänyt tehtaalle,vääriä osia laitettu,
Autossa kaikki päin mäntyä.
Tämä auto saa pösön ja opelin yhteistyöllä tehtaat konkurssiin. - Ramsey1
Kiva kommentti mutta mistähän sä olet saanut tuon tiedon. Joltakin bemarin omistajalta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899