Oi arvon Mint jumalat! Miksi ette salli loppukäyttäjän laittaa Googlea oletukseksi? Tiedän että on ideologiaanne vastaan mutta eikö loppukäyttäjällä ole mitään arvoa? Kysyn vaan.
PS. Muuten tyytyväinen Mint-käyttäjä.
Oletushakukone Firefoxissa
19
1052
Vastaukset
Google vakoilee käyttäjiään, selaimen oletushakukoneen vaihtaa noin kolmessa sekunnissa haluamakseen ja uuden hakukoneen asentaa ehkä kymmenessä.
- mintmies
Tiedän kyllä mistä vaihdetaan, mutta eipä onnistu Firefoxissa, jos alustana on Mint. Olen myös tietoinen Edward Snowdenin jälkeisestä ajasta ja haluan Googlen oletukseksi siitä huolimatta. Myös Duckduckgo on Yhdysvalloista joten luotatteko muka siihen sokeasti?
- määmäämää
Mulla on alustana Mint 18.1 Serena , Firefox 54.0 ja vaihdoin oletushakukoneeksi Googlen. Yritä nyt edes, ennen kuin tänne kirjoittelet tietämättömyyttäsi?
- win-lin-trol
"Tiedän että on ideologiaanne vastaan .... ..."
Trolli mikä trolli tuo @mintmies . - Anonyymi
mintmies kirjoitti:
Tiedän kyllä mistä vaihdetaan, mutta eipä onnistu Firefoxissa, jos alustana on Mint. Olen myös tietoinen Edward Snowdenin jälkeisestä ajasta ja haluan Googlen oletukseksi siitä huolimatta. Myös Duckduckgo on Yhdysvalloista joten luotatteko muka siihen sokeasti?
Edward Snowden on Venäjän ja Putinin sätkynukke.
- Minttiä_uusavutomille
Vaihda itse se selaimen hakukone.
Kaikkea ei tarvitse valmiiksi oksentaa, vaan käyttäjä voi itsekin pureskella. - öhöhöhöh
Tuosta mainio alotussivu Firefoxiin, niin Googlekin on nenäsi edessä:
http://www.starttis.fi/- GauhiaIhmettely
Olen aina ihmetellyt hakukonetta aloitussivuna. Avaat selaimen. Millä perusteella teet haun?
Onko se viimeksi kuultu uutinen, juoru, tv-ohjelma, ammattiasia, tämä S24-palsta tai mikä? - outohaku
Ei aloittaja mistään aloitussivusta kirjoittanut? Vaan Firefox selaimen oletushakukoneesta, mikä on Mintissä Yahoo oletuksena.
- mintmies
Kiitoksia vastauksistanne. Ongelma ratkaistu.
- fhhhfhghghfh
Vaihtaa kotisivuksi Googlen. Ei pitäisi olla vaikeaa.
- dww
Tuolla ohjeet oletushakukoneen vaihtamiseksi.
https://sites.google.com/site/easylinuxtipsproject/searchbox- MCJ
https://www.ixquick.com/suo/#hmb
Käyttää Googlen hakua mutta on kai? turvallisempi.
Toisaalta ei kai nyt tuolla suurta merkitystä liene. Minulla Minissä toimii ixquick hyvin.
- Anonyymi
Tietääkös kukaan, miten vaihdetaan oletushakukone joksikin sellaiseksi, joka ei ole sinä luettelossa? Esim. Yandexiin?
- Anonyymi
Lisätään asetuksissa Yandex ensin siihen luetteloon.
Sitten vaihdetaan oletushakukone. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisätään asetuksissa Yandex ensin siihen luetteloon.
Sitten vaihdetaan oletushakukone.Seuraava kysymys onkin: Miten SE tehdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraava kysymys onkin: Miten SE tehdään?
Ka, asetuksissa kliksuttelemalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ka, asetuksissa kliksuttelemalla.
Kerrotko vielä miten? Väitän, ettei onnistu.
- Anonyymi
En tiedä Linux Mintistä, mutta kyllä mulla ainakin on Google oletushakukoneena Firefoxissa, käytössä on Debian. En ole itse muutanut hakukonetta kun en ole nähnyt siihen tarvetta.
T. miksuh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764