Tarvitsen hyvät värikynät piirtämiseen!

nuoritaiteilija

Moi!

Olen 13-vuotias ja tykkään piirtää paljon ja minun mielestä osaan piirtää aika hyvin :'D Haluaisin ostaa hyviä värikyniä, mutta en tiedä mitkä olisi hyviä. Kyniä käyttäisin piirtämiseen (muotokuviin, silmien piirtelyyn ja muuhun randomiin)
Omistan jo monta kymmentä promarkkeria ja brushmarkkeria sekä muita random tusseja, mutta haluaisin ostaa myös hyvät värikynät, jotta voisin piirtää noita muotokuvia.

Oon kuullu paljon hyvää prismacoloreista ja niiden jälki näyttää upealta, mutta mä en löydä mitään sivustoa mikä myisi niitä suomeen. :(

Niitä varmaan saisi tilattua Ebaysta tai Amazonista, mutta postitus ja tulli varmaankin maksaa paljon. Tiedän, että
jos ostaa Amazon uk:stä ei tule tulleja, mutta kerran kun tilasin sieltä maksoi postitus oli 10€ eikä tuote koskaan tullut. (sain rahat takaisin)

Toisena vaihtoehtona ajattelin Faber-castell polychromos värikyniä. Niilläkin näyttää tulevan kaunista jälkeä ja varmaan paljon halvempiakin kuin prismacolor kynät!

Haluisin kysyä että onko kellään mitään kokemusta näistä värikyneistä tai onko kellään mitään muuta hyviä kyniä jota voisi suositella?

Ja jos mahdollista olisi kiva saada myös linkkejä hyviin kauppohin jotka myy hyviä värikyniä kohtuu hinnalla. :)

Sori jos meni väärään osioon tai jos kysymykseni ovat epäselviä!! Ensimmäistä kertaa kysyn jotain täällä xD
Kiitos jo etukäteen! :'D

4

10259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskustelussa http://keskustelu.suomi24.fi/t/14897047/hyvat-varikynat kerromme keskihintaisista ja mainitsemme kalliimpia. Faber-Castell Polychromos, Caran d'Ache Pablo ja Caran d'Ache Luminance 6901 ovat parhaita jos rahaa on rajattomasti. Vähän laihemmalle lompakolle hyviä vaihtoehtoja ovat Bruynzeel Expression, Derwent Watercolour, Koh-i-noor Hardtmuth Polycolor ja Staedtler Karat.

      Jos englannin kieli taittuu niin vilkaisepa Hiskin arvioita sivulta http://www.wetcanvas.com/forums/showthread.php?t=1409765

      Kokemusta Hiskillä on vuodesta 1963 asti ja vakava keräilyhimo taisi herätä kesällä 1988.

    • nuoritaiteilija

      Kiitos paljon vastauksista!! Päätin, että ostan faber-castell kynät kun kuulemma ovat noin hyviä ja sopivat muotokuvien piirtämiseen :)

    • Anonyymi

      Minä suosittelen bruynzeel nimisiä värikyniä ja posca varikyniä niillä tulee hyvää jälkeä suosittelen kaikille jotka tarvitsee hyviä kyniä. 👍

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe