Naisten oma deittisovellus

Lilylalu

Vihdoinkin naiset on kehittäny oman ILMAISEN seuranhakusovelluksen naisille!! Nimeltään HER app. Vaikuttaa ensisilmäyksellä paremmalta kuin Qruiser. Onko kokemuksia?

111

11740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herherher

      kokeilin, ei toiminu Suomessa. Toimiiko nyt/onko käyttäjiä muita kuin botteja?

      • toimiitoimiii

        Nykyään se toimii Suomessa ios & android:lla. Ei ole botteja, koska sinne kirjaudutaan facebook tai instatunnuksilla. Se ei estä feikkiprofiileja, mutta kenenkään tykkäyksiin tai kaveripyyntöihin ei tietenkään tarvitse vastata jos näyttää epäilyttävältä.


      • Anonyymi

    • eipämainittava

      Her on ollu olemassa jo jonkin aikaa, mutta ei ainakaan aiemmin ollut mitenkään merkittävä kapistus täälläpäin maailmaa, liekö sitten mennyt vähän ohi silloin joten poistin koko helahoidon melko nopeasti turhana appina.

    • 1235788

      Toimii kyllä, sinne vaan :))

    • Anonyymi

      Koskelo naamioitu paasaseksi.

    • Anonyymi

      En ole käyttänyt mitään deittisivustoja, tuskin tulee käytettyä jatkossakaan. Livenä menee helpommin.

      • Anonyymi

        Minäkään en ole missään deittijutuissa mukana, eikä semmoiset sopisikaan minulle yhtään, mutta varmaan moni muu löytää niistä seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkään en ole missään deittijutuissa mukana, eikä semmoiset sopisikaan minulle yhtään, mutta varmaan moni muu löytää niistä seuraa.

        👍🙂🙂


    • Anonyymi

      HER on naisten oma Tinder. Sama idea kummassakin, eli liu'utat oikealle tai vasemmalle kuvaa mikä miellyttää tai ei. Saa rajata etäisyyden, jos et halua ulkomailta saakka matcheja. Samoja naamoja siellä vaikuttaa olevan, jos pitäytyy marginaalisella alueella.
      Toistaiseksi paras netin välityksellä tapahtuva tutustuminen toisiin naisiin on yksityiset feissariryhmät.

      • Anonyymi

        Minkä nimisiä noi ryhmät on?


      • Anonyymi

        Milla tavalla paras? Itse en oo kiinnostunut höpöttelemään isoissa ryhmissä, kun haluis tutustua kiinnostaviin naisiin henkilökohtaisemmin heti alusta. Olis hienoa, jos useampi lesbo olisi näkyvillä monilla treffailualustalla, parempi mätch löytää joku.


    • Anonyymi

      Onko se ilmainen? Mä en päässyt sinne kun kysyi jotain maksua, enkä hyväksynyt. Hmmm

      • Anonyymi

        Perusselailu ja viestittely on ilmaista, lisää herkkuja saa maksamalla


    • Anonyymi

      Ei taida olla keski-ikäisiä.

    • Anonyymi

      Ei toimi paikannus tuossa HERissä. Mulla on max 50 km ja se heittää mimmejä joka kolkasta suomea. Ja näyttää heidän sijainnin vielä väärin. Harmittaa kovasti kun luulee että joku in täss lähellä ja sit bum onkin toisella puolen suomea 😂

    • Anonyymi

      Kysyn HER-sovelluksesta, että jos on tullut match, niin voiko se toinen laittaa mulle viestiä vai ei. Eli onko se minun vuoro viestiä, ettei toinen voi viestiä ollenkaan??

      • Anonyymi

        En tiedä, en ole koskaan tuollaisia sovelluksia käyttänyt. Luulis ettei match:atessa ole vuoroja.


    • Mahtaaks mistään löytyy ketään, nykyään tuntuu että hätähousuja joka paikassa, heti kaikki mulle nyt asenteella.

      Kyl tulis pitkä yksinäisyys, jos noissa kahlais. Erikoisiin kriteereihin törmää nykyään muutenkin..

      • Anonyymi

        Minkälaisiin erikoisiin kriteereihin oot törmännyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisiin erikoisiin kriteereihin oot törmännyt?

        Aatteellisiin ja hyvin tiukkoihin määritelmiin mm. ulkonäöstä. Hiukan jopa utopistisiin epäinhimillisiin mittoihin yltäen.


      • JasuM kirjoitti:

        Aatteellisiin ja hyvin tiukkoihin määritelmiin mm. ulkonäöstä. Hiukan jopa utopistisiin epäinhimillisiin mittoihin yltäen.

        Tai ymmärrän, että ihmisillä on ihanteita, mutten ehkä ymmärrä et niistä ei pysty joustaa tuumaakaan.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Tai ymmärrän, että ihmisillä on ihanteita, mutten ehkä ymmärrä et niistä ei pysty joustaa tuumaakaan.

        Samoilla linjoilla. Toki mullakin kriteereitä ja ihanteita on kuten varmaan kaikilla. Kovin mustavalkoinen ja radikalisoitunut ihminen ei sopis itselle, samoin uskonnollisuus herättää epäluuloa. Myönnän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoilla linjoilla. Toki mullakin kriteereitä ja ihanteita on kuten varmaan kaikilla. Kovin mustavalkoinen ja radikalisoitunut ihminen ei sopis itselle, samoin uskonnollisuus herättää epäluuloa. Myönnän.

        Välistä jotkut uskovaiset tulee mulle juttelemaan mielellää. Luulevat varmaan että ollaan jotenkin samalla aaltopituudella, vaikka itse lähinnä hymyilen kohteliaasti. 😏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoilla linjoilla. Toki mullakin kriteereitä ja ihanteita on kuten varmaan kaikilla. Kovin mustavalkoinen ja radikalisoitunut ihminen ei sopis itselle, samoin uskonnollisuus herättää epäluuloa. Myönnän.

        Juu. No en minä kanssa oikein elämänkumppaniksi uskonnollista helpolla kokisi. Itellä kun ei tuota uskonnollisuutta ole lainkaan, ollut koskaan.

        Muutenkin ääripäät ja radikaalit kierrän kaukaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välistä jotkut uskovaiset tulee mulle juttelemaan mielellää. Luulevat varmaan että ollaan jotenkin samalla aaltopituudella, vaikka itse lähinnä hymyilen kohteliaasti. 😏

        Niin voi sitä asiallinen olla heillekin, saavat uskoa rauhassa. Kun tuputtaa ei ala.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Juu. No en minä kanssa oikein elämänkumppaniksi uskonnollista helpolla kokisi. Itellä kun ei tuota uskonnollisuutta ole lainkaan, ollut koskaan.

        Muutenkin ääripäät ja radikaalit kierrän kaukaa.

        Kyllä, toi vaikuttas olevan hyvä ohjenuora seuranhaussa👌


    • Poistin koko HER-sovelluksen, kun ei tuolta ketään potentiaalista kumppania löytynyt.

      • Anonyymi

        Itse vasta liityin. Ehkä olin se sinun potentiaalinen kumppanisi, et saa nyt koskaan tietää. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse vasta liityin. Ehkä olin se sinun potentiaalinen kumppanisi, et saa nyt koskaan tietää. ;)

        No hitto, pitäiskö ladata tuo sovellus, sitten uudestaan🤔


    • Anonyymi

      Tirk, onko Suomessa muka niin paljon lesboja että on varaa olla kovin valikoiva.

      • Anonyymi

        Eipä taida olla niin paljon, enkä ymmärrä joidenkin tiukkoja kriteereitä kumppanin suhteen. Kyllä siinä saa loppuelämänsä olla yksin, kun täydellistä ihmistä ei vaan ole.


      • Anonyymi

        Ei varmaan. Itse haluun sellaisen naisen joka ei odota multa lisääntymistä, moni näyttää vauvoja haluavan. Tämäkin asia vaikeuttaa seuranhakua.


    • Anonyymi

      Samat kasvot pikkupiirien pyörii☺️

      • Miten se homma toimii? Joku suosikki x lökäpöksy ja lävistetty kieli pyörittää muijia ja pieni piiri vehtailee ristiin rastiin?


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Miten se homma toimii? Joku suosikki x lökäpöksy ja lävistetty kieli pyörittää muijia ja pieni piiri vehtailee ristiin rastiin?

        Lähinnä tätiosastoa ja sitten parikymppisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä tätiosastoa ja sitten parikymppisiä.

        Okei. Eli ei kannata enempää perehtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä tätiosastoa ja sitten parikymppisiä.

        Tästä poistettiin viesti kun sanoin että sovelluksessa liikkuu myös transväkeä. Ihan empiiristä tietoa kuulkaas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tästä poistettiin viesti kun sanoin että sovelluksessa liikkuu myös transväkeä. Ihan empiiristä tietoa kuulkaas.

        Kaitpa liikkuukin, kun moni lesbokaan ei ole ihan varma identiteetistään, onko butch vai onko trans. Tai häilyy välimaastossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä poistettiin viesti kun sanoin että sovelluksessa liikkuu myös transväkeä. Ihan empiiristä tietoa kuulkaas.

        Totta kai siellä on transnaisiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä tätiosastoa ja sitten parikymppisiä.

        Parempia kun tinderissä. Paitsi paljon näitä, en tiedä mitä haluun bissejä :). Tai, ai niin onkin tää mies viellä samassa taloudessa, just ajattelin kohta erota. No, niitä en lähde edes tapaamaankaan enää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parempia kun tinderissä. Paitsi paljon näitä, en tiedä mitä haluun bissejä :). Tai, ai niin onkin tää mies viellä samassa taloudessa, just ajattelin kohta erota. No, niitä en lähde edes tapaamaankaan enää.

        Niin, eikö yleensä ensin ole erottu jo ja vasta sitten aletaan viritellä ansoja uutta silmällä pitäen? Yks asia ensin alta pois. Muakin joskus ohimennen vähän harmittaa, kun huomaa jonkun mielenkiintoisen tyypin etsivän mimmiä. Mut kun kakkua ei voi syödä ja säästää samaan aikaan. Ei voi kun todeta et toivottavasti löydät jonkun hyvän..


        Toki erilaisia asumisjärjestelyjä voi kai olla eronneillakin. Että on jääty asumaan exän kanssa lasten takia tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempia kun tinderissä. Paitsi paljon näitä, en tiedä mitä haluun bissejä :). Tai, ai niin onkin tää mies viellä samassa taloudessa, just ajattelin kohta erota. No, niitä en lähde edes tapaamaankaan enää.

        Ärsyttävintä on just toi en tiiä mitä haluun. En lähde tapaamaan jos kovin vaikeaksi heittäytyy jo heti alussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempia kun tinderissä. Paitsi paljon näitä, en tiedä mitä haluun bissejä :). Tai, ai niin onkin tää mies viellä samassa taloudessa, just ajattelin kohta erota. No, niitä en lähde edes tapaamaankaan enää.

        Hyvä että täällä on naisia jotka pitävät puolensa. Huono kohtelua saanut myös bisareilta.


    • Anonyymi

      Seurataan omaa sydäntä... Yksin loppuun asti 😂

      • Anonyymi

        Niiin......minä ainakin, rakastan ❤. En missään nimessä jonkun orkun takia ala sekoilee 😛 , hm....🤔 ootteko vähän sekasin ?! Ilmeisesti!!!😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Latasin tuon Her-sovelluksen ja sain heti matchin, nimittäin naiselta josta olin VAHINGOSSA tykännyt!

    • Anonyymi

      Te jotka olette esim tinderissä, tai her sovelluksessa tms. Niin onko siellä paljon naisia (jotka etsii naista). Onko naiset prosentuaalisesti kiinnostuneet enemmän naisellisisista vai "poikamaisista" naisista? En tiedä termejä.
      Itse sanoisin olevani enemmän ainakin naisellinen kuin poikamainen. Siis tykkään naisellisista vaatteista, pitkät hiukset ja meikkaan. Viehätyn enemmän naisellisista kuin poikamaisista. Mut onko niin että useammin naiselliset naiset kiinnostuu poikamaisista teidän kokemuksen perusteella?

      • Anonyymi

        Eiköhän se mene niin että femmeillä/naisellisilla/heteronnäköisillä on paremmat markkinat, aina löytyy seuraa jos olet kivannäköinen sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se mene niin että femmeillä/naisellisilla/heteronnäköisillä on paremmat markkinat, aina löytyy seuraa jos olet kivannäköinen sellainen.

        Niin seuraa mistä?
        Ei ole kukaan nainen lähestynyt tälläistä "hetero-oletetun" näköistä.
        Varmaan tarkoitatte siis näitä deittisovelluksia?

        Mulla jostain syystä käsitys et suurin osa naisellisista naisista ihastuu vain näihin ns poikaimaisiin naisiin. Olenko väärässä? Kun itse naisellisena naisena en viehäty näistä poikamaisista. En ole vielä uskaltautunut näihin deittisovelluksiin. Eikä kyse ole siitä että olen lesbo. En olisi mennyt deittisovelluksiin vaikka olisin hetero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin seuraa mistä?
        Ei ole kukaan nainen lähestynyt tälläistä "hetero-oletetun" näköistä.
        Varmaan tarkoitatte siis näitä deittisovelluksia?

        Mulla jostain syystä käsitys et suurin osa naisellisista naisista ihastuu vain näihin ns poikaimaisiin naisiin. Olenko väärässä? Kun itse naisellisena naisena en viehäty näistä poikamaisista. En ole vielä uskaltautunut näihin deittisovelluksiin. Eikä kyse ole siitä että olen lesbo. En olisi mennyt deittisovelluksiin vaikka olisin hetero.

        Väittäisin että useat naisellliset naiset paremminkin haluaa sen toisen "femmen". Tämäkin on yleistys, mutta näkisin ett näin se menee.
        Tän palstan jutut saattaa antaa vääränlaisen
        ja vanhentuneen kuvan asiasta, kun jauhetaan säännöllisesti femmeistä ja poikamaisista. Kertoo ehkä palstan keski-ikäisistä käyttäjistä (mitä itse en ole).
        Tohon lähestymiseen, naiset ei ole aktiivisia lähestymään. Kannattaa mennä rohkeasti esille deittisovelluksiin, niin sua on helpompi lähestyä, kun tiedetään mikä olet naisiasi ja minkälaista seuraa etsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittäisin että useat naisellliset naiset paremminkin haluaa sen toisen "femmen". Tämäkin on yleistys, mutta näkisin ett näin se menee.
        Tän palstan jutut saattaa antaa vääränlaisen
        ja vanhentuneen kuvan asiasta, kun jauhetaan säännöllisesti femmeistä ja poikamaisista. Kertoo ehkä palstan keski-ikäisistä käyttäjistä (mitä itse en ole).
        Tohon lähestymiseen, naiset ei ole aktiivisia lähestymään. Kannattaa mennä rohkeasti esille deittisovelluksiin, niin sua on helpompi lähestyä, kun tiedetään mikä olet naisiasi ja minkälaista seuraa etsit.

        Toi koko kysymys kuulostaa siltä, että joku mies on yrittänyt tehdä naisena feikkiprofiilin ja laittanut sinne venäläiseen överityyliin laitetun muijan kuvan, ja sitten ihmettelee, kun ei lesbot kiinnostu. Itse ns. femmenä oon ainakin saanut nopeasti deittejä Tinderistä, ja kyllä sieltä ne feikit erottaa. Muuten oon kyllä samaa mieltä, että noi jaottelut on keinotekoisia. Mua kiinnostaa enemmän ihan muut asiat ihmisessä, kuin pelkkä kuori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi koko kysymys kuulostaa siltä, että joku mies on yrittänyt tehdä naisena feikkiprofiilin ja laittanut sinne venäläiseen överityyliin laitetun muijan kuvan, ja sitten ihmettelee, kun ei lesbot kiinnostu. Itse ns. femmenä oon ainakin saanut nopeasti deittejä Tinderistä, ja kyllä sieltä ne feikit erottaa. Muuten oon kyllä samaa mieltä, että noi jaottelut on keinotekoisia. Mua kiinnostaa enemmän ihan muut asiat ihmisessä, kuin pelkkä kuori.

        Kai sullakin joku mieltymys on et kiinnostutko yleisimmin femmeistä vai sitten maskuliinisimmista naisista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sullakin joku mieltymys on et kiinnostutko yleisimmin femmeistä vai sitten maskuliinisimmista naisista?

        Toki mun naisystävän ulkonäkö oli se, joka ensin herätti kiinnostuksen, mutta ei suhdetta sen varaan voi rakentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki mun naisystävän ulkonäkö oli se, joka ensin herätti kiinnostuksen, mutta ei suhdetta sen varaan voi rakentaa.

        Ei tietenkään..

        Minua ei vaan lähtökohtaisesti kiinnosta maskuliiniset naiset...


        Kun en siellä tinderissä, her sovelluksessa ole.Niin et millaista porukkaa siellä yleensäkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään..

        Minua ei vaan lähtökohtaisesti kiinnosta maskuliiniset naiset...


        Kun en siellä tinderissä, her sovelluksessa ole.Niin et millaista porukkaa siellä yleensäkin on.

        Ok, no en tiedä mikä sun pointti tässä on. Toi koko erottelukin on kuin veteen piirretty viiva. Mikset vaan mene itse katsomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, no en tiedä mikä sun pointti tässä on. Toi koko erottelukin on kuin veteen piirretty viiva. Mikset vaan mene itse katsomaan.

        Ok, sori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin seuraa mistä?
        Ei ole kukaan nainen lähestynyt tälläistä "hetero-oletetun" näköistä.
        Varmaan tarkoitatte siis näitä deittisovelluksia?

        Mulla jostain syystä käsitys et suurin osa naisellisista naisista ihastuu vain näihin ns poikaimaisiin naisiin. Olenko väärässä? Kun itse naisellisena naisena en viehäty näistä poikamaisista. En ole vielä uskaltautunut näihin deittisovelluksiin. Eikä kyse ole siitä että olen lesbo. En olisi mennyt deittisovelluksiin vaikka olisin hetero.

        Olen itse naisellinen nainen. Ja olen juuri tajunnut, että kiinnostun itsekin naisellisista naisista. En viehäty "poikamaisista" naisista.

        Luulisin että ei tässä ole mitään tiettyä, että tietynlaiset ihastuvat tietynlaisiin, vaan ihan kuka mitenkin.

        Itse en välttämättä etsi juurikaan kumppania, kelpaisi ihan kaveriksikin joku. Olisi kiva jutella eri asioista, sillä itse olen vasta alkanut kiinnostumaan naisista, aina olen aiemmin miesten kanssa ollut. Mutta haetaanko noissa sovelluksissa vain deittiseuraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse naisellinen nainen. Ja olen juuri tajunnut, että kiinnostun itsekin naisellisista naisista. En viehäty "poikamaisista" naisista.

        Luulisin että ei tässä ole mitään tiettyä, että tietynlaiset ihastuvat tietynlaisiin, vaan ihan kuka mitenkin.

        Itse en välttämättä etsi juurikaan kumppania, kelpaisi ihan kaveriksikin joku. Olisi kiva jutella eri asioista, sillä itse olen vasta alkanut kiinnostumaan naisista, aina olen aiemmin miesten kanssa ollut. Mutta haetaanko noissa sovelluksissa vain deittiseuraa?

        Minkä ikäinen olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse naisellinen nainen. Ja olen juuri tajunnut, että kiinnostun itsekin naisellisista naisista. En viehäty "poikamaisista" naisista.

        Luulisin että ei tässä ole mitään tiettyä, että tietynlaiset ihastuvat tietynlaisiin, vaan ihan kuka mitenkin.

        Itse en välttämättä etsi juurikaan kumppania, kelpaisi ihan kaveriksikin joku. Olisi kiva jutella eri asioista, sillä itse olen vasta alkanut kiinnostumaan naisista, aina olen aiemmin miesten kanssa ollut. Mutta haetaanko noissa sovelluksissa vain deittiseuraa?

        Tuu jodeliin juttelemaan. Siellä pääsee helposti chattiin kahdestaankin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?

        30v.


    • Anonyymi

      Olen miettinyt kans näitä deittisovelluksia jos ottais käyttöön ja ehkä löytyis se kumppani elämään.. mut se että oon savossa ei naisia löydy. Olen poikamainen nainen. Lyhyt ja no oma laatuinen, mut silti tutustumisen arvoinen.

      • Anonyymi

        No ehdottomasti rohkeasti kokeilemaan vaan. Poikamainen ja savo natsais itseasiassa mulle just hyvin 😁mutta oma elämä tällähetkellä senverran sekaisin etten voi nyt alkaa ainakaan deittailemaan ketään 🤦‍♀️😔


      • Anonyymi

        No kyllä mulle kelpais poikamainen nainen Savosta😉


    • Anonyymi

      Her:sa liian vähän hyvännäköisiä lesboja. Yleisesti ottaen liian nuoria taikka liian vanhoja omaan makuun, tai liian kaukana asuvia. Ja niitä androgyynisiä lähinnä.

      • Anonyymi

        Pystytkö näyttämään esimerkkejä kuvien kautta minkälaiset lesbot tai naiset yleensä kääntää pääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystytkö näyttämään esimerkkejä kuvien kautta minkälaiset lesbot tai naiset yleensä kääntää pääsi.

        Kyllä päät kääntyy mun suuntaan helpommin kuin oma pää. Preferenssi mulla taas naisellisiin ja fiksuihin naisiin. Näin parisuhteen kannalt.;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä päät kääntyy mun suuntaan helpommin kuin oma pää. Preferenssi mulla taas naisellisiin ja fiksuihin naisiin. Näin parisuhteen kannalt.;)

        He taitaa olla kaikki varattuja tai naimisissa kun ei missään näy. Ett sillai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä päät kääntyy mun suuntaan helpommin kuin oma pää. Preferenssi mulla taas naisellisiin ja fiksuihin naisiin. Näin parisuhteen kannalt.;)

        Vai et luulet kaikki pään kääntymiset olevan sitä että ne on susta sillä tavalla kiinnostuneita tai katsovat kuinka upea olet? Mistäs sinä tiedät mitä kenenki pääs liikkuu ja miks ne sua katsoo? 😅


    • Anonyymi

      Täällä kans yks joka on savosta ja poikamainen.. tuntuu et deittailu on vaan ajanhukkaan kun tulee vaan tykkäyksiä mut ei sitä et livenä näkis.

      • Anonyymi

        Toivottavasti teikäläisiä on jäljellä vielä siinävaiheessa kun löydän jostain lihaksia erota nykyisestä huonosta suhteesta 🤦‍♀️😌😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti teikäläisiä on jäljellä vielä siinävaiheessa kun löydän jostain lihaksia erota nykyisestä huonosta suhteesta 🤦‍♀️😌😄

        Järkyttävä ilmaus.... 😔


    • Anonyymi

      Miksei her: ssa näy kolmekymppisiä
      kauniita naisellisia lesboja? Missä deittailette?😉

    • Anonyymi

      Tindessä enimmäkseen bisarit tai pariskunnat hakevat seksiseuraa. Mikä olis sitten paras sovellus?

      • Anonyymi

        Sekä tinder että her vaikuttaa kehnoilta alustoilta tavata lesboja. Olispa paikkoja missä ei tarvitsisi haaskata aikaansa naisiin jotka on kiinnostunut miestenkin huomiosta.
        Voisitteko suositella livetapahtumia tai ryhmiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä tinder että her vaikuttaa kehnoilta alustoilta tavata lesboja. Olispa paikkoja missä ei tarvitsisi haaskata aikaansa naisiin jotka on kiinnostunut miestenkin huomiosta.
        Voisitteko suositella livetapahtumia tai ryhmiä?

        Olen keskustellut Facebookin lesboryhmissä ja aina yhtä ihmeissäni siitä miten paljon ns. Lesboissa on bii henkilöitä. Ei kiinnostaisi sellaiset yhtään, pettynyt😕 En mä tajua miks olen siitä edes pettynyt, ehkä siksi, että en itse voisi ajatella enää olevani miehen kanssa. En ihan ymmärrä näitä bii naisia. Tuntuu jotenkin kuin niillä olis vielä ovi auki johonkin, jos vaikka alkais seurustelee naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen keskustellut Facebookin lesboryhmissä ja aina yhtä ihmeissäni siitä miten paljon ns. Lesboissa on bii henkilöitä. Ei kiinnostaisi sellaiset yhtään, pettynyt😕 En mä tajua miks olen siitä edes pettynyt, ehkä siksi, että en itse voisi ajatella enää olevani miehen kanssa. En ihan ymmärrä näitä bii naisia. Tuntuu jotenkin kuin niillä olis vielä ovi auki johonkin, jos vaikka alkais seurustelee naisen kanssa.

        Useimpien binaisten jutuista kuulee missä ne heidän prioriteetit on, miehissä. Itse en ala binaisten perässä juoksentelemaan. Läksyt on opittu.
        Paljon on näitä jotka asettaa naisen alemmas mieskumppania. Että kelpaisin mäkin useammalle heistä seksisuhteeseen/vastaavaan järjestelyyn ja on ehdotettukin kaikenlaista. Mä vaan en oon niin yksinkertainen ettenkö näkisi miten heistä useimmat pelaa deittimarkkinoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen keskustellut Facebookin lesboryhmissä ja aina yhtä ihmeissäni siitä miten paljon ns. Lesboissa on bii henkilöitä. Ei kiinnostaisi sellaiset yhtään, pettynyt😕 En mä tajua miks olen siitä edes pettynyt, ehkä siksi, että en itse voisi ajatella enää olevani miehen kanssa. En ihan ymmärrä näitä bii naisia. Tuntuu jotenkin kuin niillä olis vielä ovi auki johonkin, jos vaikka alkais seurustelee naisen kanssa.

        Itse käytän bi ilmausta, koska mulla on lapsia ja takana liitto miehen kanssa, vaikken miesseuraa enää etsikään. Mh lesbo on vähän vaikea kirjata minnekään ja tuo menneisyys on kuitenkin osa mua, vaikka naisiin päin koen romanttisen ja seksuaalisen halun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse käytän bi ilmausta, koska mulla on lapsia ja takana liitto miehen kanssa, vaikken miesseuraa enää etsikään. Mh lesbo on vähän vaikea kirjata minnekään ja tuo menneisyys on kuitenkin osa mua, vaikka naisiin päin koen romanttisen ja seksuaalisen halun.

        Itse tietysti päätät mitä termiä käytät, mut voin sanoa että itse ignooraan bi/pan-termiä käyttävät naiset deittisovelluksissa.Liikaa hunoja kokemuksia heistä.
        Tää koskee nimenomaan vakavan suhteen hakua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse käytän bi ilmausta, koska mulla on lapsia ja takana liitto miehen kanssa, vaikken miesseuraa enää etsikään. Mh lesbo on vähän vaikea kirjata minnekään ja tuo menneisyys on kuitenkin osa mua, vaikka naisiin päin koen romanttisen ja seksuaalisen halun.

        Mun mielestä koko historiaa ei tarvi yrittää kirjata yhteen termiin. Jos nyt tässä elämäntilanteessa haluat vai naisia/naista, niin sitten olet lesbo. En mä ole myöskään kuullut, että joku entinen sekasyöjä, joka on alkanut vegaaniksi ei voisi olla oikea vegaani, koska on joskus syönyt juustoa ja jugurttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä koko historiaa ei tarvi yrittää kirjata yhteen termiin. Jos nyt tässä elämäntilanteessa haluat vai naisia/naista, niin sitten olet lesbo. En mä ole myöskään kuullut, että joku entinen sekasyöjä, joka on alkanut vegaaniksi ei voisi olla oikea vegaani, koska on joskus syönyt juustoa ja jugurttia.

        Näitähän riittää, jotka on siis bi, jotka käyttää vastaavia ilmaisuja itsestään, esim "tällä hetkellä kiinnostaa vain naiset" tai "wlw" jne. Epämääräistä lesbon korvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse käytän bi ilmausta, koska mulla on lapsia ja takana liitto miehen kanssa, vaikken miesseuraa enää etsikään. Mh lesbo on vähän vaikea kirjata minnekään ja tuo menneisyys on kuitenkin osa mua, vaikka naisiin päin koen romanttisen ja seksuaalisen halun.

        Minulla myös takana pitkä elämä miehen kanssa ja kolme lasta. En silti voisi enää käyttää itsestäni mitään muuta termiä kuin lesbo ja se on mun kohdalla ihan selkeä asia, vaikka myöhäänherännyt olenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimpien binaisten jutuista kuulee missä ne heidän prioriteetit on, miehissä. Itse en ala binaisten perässä juoksentelemaan. Läksyt on opittu.
        Paljon on näitä jotka asettaa naisen alemmas mieskumppania. Että kelpaisin mäkin useammalle heistä seksisuhteeseen/vastaavaan järjestelyyn ja on ehdotettukin kaikenlaista. Mä vaan en oon niin yksinkertainen ettenkö näkisi miten heistä useimmat pelaa deittimarkkinoilla.

        Tälläiseen pelaamiseen en törmännyt, tosin en missään deittimarkkinoilla ole koskaan ollutkaan. Paljon silti ehtinyt keskustelemaan ja käymään asioita läpi erilaisten naisten kanssa aiheesta ja nämä aidon olisit naiset puhuu bii asioistaan luonnollisesti. Olen vaan ihmeissäni, kun itselle koko aihe vastenmielinen ja heille ihan normi keskustelua siinä missä nais suhteetkin. En pysty yhtään samaistumaan, eikä tarvitse. Missä keskusteluryhmissä Facebookissa tai muualla on lesboja joita ei miehet kiinnosta? Mä olen ihan lesbofoorumilla keskustellut, mutta suuri osa bii tyyppejä. Vähän sääli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälläiseen pelaamiseen en törmännyt, tosin en missään deittimarkkinoilla ole koskaan ollutkaan. Paljon silti ehtinyt keskustelemaan ja käymään asioita läpi erilaisten naisten kanssa aiheesta ja nämä aidon olisit naiset puhuu bii asioistaan luonnollisesti. Olen vaan ihmeissäni, kun itselle koko aihe vastenmielinen ja heille ihan normi keskustelua siinä missä nais suhteetkin. En pysty yhtään samaistumaan, eikä tarvitse. Missä keskusteluryhmissä Facebookissa tai muualla on lesboja joita ei miehet kiinnosta? Mä olen ihan lesbofoorumilla keskustellut, mutta suuri osa bii tyyppejä. Vähän sääli.

        olis mielekästä että olis paikkoja ja foorumeja jossa ei tarvitsisi miesjuttuja kuunnella. Ollenkaan. Niitä tulee arjessa käytyä heteroiden ja bisarien kanssa aivan riittämiin. Väsyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälläiseen pelaamiseen en törmännyt, tosin en missään deittimarkkinoilla ole koskaan ollutkaan. Paljon silti ehtinyt keskustelemaan ja käymään asioita läpi erilaisten naisten kanssa aiheesta ja nämä aidon olisit naiset puhuu bii asioistaan luonnollisesti. Olen vaan ihmeissäni, kun itselle koko aihe vastenmielinen ja heille ihan normi keskustelua siinä missä nais suhteetkin. En pysty yhtään samaistumaan, eikä tarvitse. Missä keskusteluryhmissä Facebookissa tai muualla on lesboja joita ei miehet kiinnosta? Mä olen ihan lesbofoorumilla keskustellut, mutta suuri osa bii tyyppejä. Vähän sääli.

        Niin siis ihan fiksun oloisia ja omilla kasvoillaan käy keskusteluja. Välillä tulee ihan epäilyttävä olo, että voiko nämä bi naiset oikeasti olla kiinnostuneita myös miehistä, koska itselle sellainen tuntuu niin vieraalta. Kyllä ne jutut on sitten sitä tasoa, että pakko uskoa ja itsestä tuntuu oudolta olla siinä ”väärässä porukassa”, enkä uskalla paljastaa omia ajatuksia, kun ne on niin eri maailmasta. Kyllä näillä naisilla on paljon kehumista siitä seksistä mitä naisten kanssa on… mutta sitten on sitä kaikkea muuta keskustelua 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olis mielekästä että olis paikkoja ja foorumeja jossa ei tarvitsisi miesjuttuja kuunnella. Ollenkaan. Niitä tulee arjessa käytyä heteroiden ja bisarien kanssa aivan riittämiin. Väsyttävää.

        Ihan totta ja se on vähän lannistavaakin😒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis ihan fiksun oloisia ja omilla kasvoillaan käy keskusteluja. Välillä tulee ihan epäilyttävä olo, että voiko nämä bi naiset oikeasti olla kiinnostuneita myös miehistä, koska itselle sellainen tuntuu niin vieraalta. Kyllä ne jutut on sitten sitä tasoa, että pakko uskoa ja itsestä tuntuu oudolta olla siinä ”väärässä porukassa”, enkä uskalla paljastaa omia ajatuksia, kun ne on niin eri maailmasta. Kyllä näillä naisilla on paljon kehumista siitä seksistä mitä naisten kanssa on… mutta sitten on sitä kaikkea muuta keskustelua 😳

        Mihin muuhun keskusteluun viittaat nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin muuhun keskusteluun viittaat nyt?

        Ihan vaan jatkoin, ihan samasta keskustelusta kyse kun aikaisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin muuhun keskusteluun viittaat nyt?

        Eiku sori… siis sitä mies keskustelua. En halua laittaa yksityiskohtia, koska ne on itselle ällöttäviä ja turhauttaa kohdata sellaista ajattelua. Toisaalta hienoa, että ne bi naiset on avoimia asioistaan… osaa välttää sellaiset ja alkaa maailmankuva avartua… vaikka minä koen asiat lesbona tietyllä tavalla on lesboja, jotka oikeasti mieleltään enempi bi tyyppejä. Tämän tajuaminen taitaa olla oleellista siinä vaiheessa kun puolison kohtaaminen tulee ajankohtaiseksi. Kaikki lesbot ei ole lesboja 😅, kun tiettyyn rajaan saakka tai jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan jatkoin, ihan samasta keskustelusta kyse kun aikaisemmin.

        Kiinnosti vain tietää mistä siellä fb ryhmässä keskustellaan. Jotain miesten ylistämistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku sori… siis sitä mies keskustelua. En halua laittaa yksityiskohtia, koska ne on itselle ällöttäviä ja turhauttaa kohdata sellaista ajattelua. Toisaalta hienoa, että ne bi naiset on avoimia asioistaan… osaa välttää sellaiset ja alkaa maailmankuva avartua… vaikka minä koen asiat lesbona tietyllä tavalla on lesboja, jotka oikeasti mieleltään enempi bi tyyppejä. Tämän tajuaminen taitaa olla oleellista siinä vaiheessa kun puolison kohtaaminen tulee ajankohtaiseksi. Kaikki lesbot ei ole lesboja 😅, kun tiettyyn rajaan saakka tai jotain.

        No tos yks hyvä syy miksi ei oo syytä intoilla jostain naisesta jonka seksuaalisuus on ns noin häilyvää. Mieli voi muuttua kovin helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnosti vain tietää mistä siellä fb ryhmässä keskustellaan. Jotain miesten ylistämistä?

        Ei, naisia bi naiset ylistää, mutta mutta heillä on miehissä ikävä joitakin piirteitä seksissä 😖( mitkä minulle täysin nou nou) ja tietenkin mies suhteiden helppoutta ja sitä, että lapsia saa. En halua kertoa sen yksityiskohtaisemmin, koska vastenmielistä ja myös heidän yksitylsyyden suoja. Luottamuksellisesti uskaltavat kertoa hyvin intiimejä ja henkilökohtaisia asioita ja minä lähinnä kommentoin itkuemojeilla, en viitsi kommentoida paljoakaan, ei riittävästi samaistumispintaa asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, naisia bi naiset ylistää, mutta mutta heillä on miehissä ikävä joitakin piirteitä seksissä 😖( mitkä minulle täysin nou nou) ja tietenkin mies suhteiden helppoutta ja sitä, että lapsia saa. En halua kertoa sen yksityiskohtaisemmin, koska vastenmielistä ja myös heidän yksitylsyyden suoja. Luottamuksellisesti uskaltavat kertoa hyvin intiimejä ja henkilökohtaisia asioita ja minä lähinnä kommentoin itkuemojeilla, en viitsi kommentoida paljoakaan, ei riittävästi samaistumispintaa asioihin.

        Joo ei tarvitse kertoa enempää. Itelleni on nounou binaiset juuri tuon takia. En halua naista joka ikävöi seksiä miesten kanssa tai mitään sitä muutakaan.Helpompaa on valita omistansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, naisia bi naiset ylistää, mutta mutta heillä on miehissä ikävä joitakin piirteitä seksissä 😖( mitkä minulle täysin nou nou) ja tietenkin mies suhteiden helppoutta ja sitä, että lapsia saa. En halua kertoa sen yksityiskohtaisemmin, koska vastenmielistä ja myös heidän yksitylsyyden suoja. Luottamuksellisesti uskaltavat kertoa hyvin intiimejä ja henkilökohtaisia asioita ja minä lähinnä kommentoin itkuemojeilla, en viitsi kommentoida paljoakaan, ei riittävästi samaistumispintaa asioihin.

        siis mitä nämä face ryhmät on ja siellä siis keskustellaan seksistä... Vaikka lesbo olenkin niin ei mulla oo tarvetta keskustella seksistä tuntemattomien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tos yks hyvä syy miksi ei oo syytä intoilla jostain naisesta jonka seksuaalisuus on ns noin häilyvää. Mieli voi muuttua kovin helposti.

        Voi ku vaan tietäisit millaista tekstiä niiltä tulee. Siis jo ihan lähtökohtaisesti kertovat avoimesti kuinka ovat ihanassa suhteessa naisen kanssa. Eikä seksi ole koskaan ollut niin hyvää jne. Mutta samassa lauseessa, että voisi rakastua myös mieheen ja naisten kanssa on niin vaikeaa tunnepuolelle.

        Kyllä mun fiilistä syö tuollaiset puheet ja laittaa varovaiseksi. Tarkkaan saa kumppaninsa valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mitä nämä face ryhmät on ja siellä siis keskustellaan seksistä... Vaikka lesbo olenkin niin ei mulla oo tarvetta keskustella seksistä tuntemattomien kanssa.

        Siellä keskustellaan kaikesta myös seksistä ja ne keskustelut on pääosin ihan fiksuja tosin hyvin avoimia ja luottamuksellisia.

        Minusta näin myöhäänheränneenä ja melko kokemattomana on kiinnostavaa kuulla muiden ajatuksia seksistä ja seksuaalisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ku vaan tietäisit millaista tekstiä niiltä tulee. Siis jo ihan lähtökohtaisesti kertovat avoimesti kuinka ovat ihanassa suhteessa naisen kanssa. Eikä seksi ole koskaan ollut niin hyvää jne. Mutta samassa lauseessa, että voisi rakastua myös mieheen ja naisten kanssa on niin vaikeaa tunnepuolelle.

        Kyllä mun fiilistä syö tuollaiset puheet ja laittaa varovaiseksi. Tarkkaan saa kumppaninsa valita.

        No kyllä varmasti. Toivottavasti eivät loukkaa omia kumppaneitaan vielä vastaavilla puheilla. Vaikka omapahan on soppansa ja valintansa.


    • Anonyymi

      Turhauttavaa ettei ole parempaa deittisovellusta ja laajempaa tarjontaa. Herssa on paljon erikoisennäköistä alternative-sakkia ja sitten keski-ikäiset kalastelemassa nuorempaa seuraa. Ei ihan nappaa.
      Missä heteronnäköiset naiset deittailee, vai ootteko kaikki ihanat rengastettu jo? :D

      • Anonyymi

        Tää muakin kiinnostaa 🤭


    • Anonyymi

      Siis apua, tälleen kaikkiruokaisena kauhistutti lukea, mitä mieltä ollaan bi-naisista....... Mie oon pääni puhki miettiny miten ja missä voisin tavata naisia (juuri siirtynyt avoimempaan suhdemalliin ja tyttöystävää hakusessa), mut miten sitä uskaltaa mennä mihinkään edes sovelluksiin, jos on lähtökohtaisesti "alinta kastia". Ei kelpaa ees hetkelliseksi huviksi, jos tykkää nais- ja miesoletetuista.. Ei olis pitäny ikinä makkaraan sotkeentua, jos piirakkaa haluis kuitenkin myös.

      • Anonyymi

        Varmaan te kaikkiruokaiset löydätte ihan helposti seuraa kaltaisistanne poly/pan/bityypeistä, jotka on vallannut netin. Ihan toista on meillä vain naisista tykkäävillä ja jos on vielä kriteereitä.


      • Anonyymi

        Aivan hyviä pointteja nostettu lesbon näkökulmasta esiin kommenteissa, jos ja kun ei halua sitoutua vakavaan suhteeseen binaisen kanssa. Jokainen valitsee itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan hyviä pointteja nostettu lesbon näkökulmasta esiin kommenteissa, jos ja kun ei halua sitoutua vakavaan suhteeseen binaisen kanssa. Jokainen valitsee itse.

        Ymmärrän pointit, jos haluaa vaan yhden kumppanin, niin tietenkin sen haluaa olevan mahdollisimman mieluinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän pointit, jos haluaa vaan yhden kumppanin, niin tietenkin sen haluaa olevan mahdollisimman mieluinen.

        Aivan. Lisäksi tämä on lesbopalsta joten naisten soisi olevan keskustelun keskiössä. Eikä jonain lisäp*illupiirakkana miehen ohessa.


      • Anonyymi

        "EI kelpaa edes hetkelliseksi huviksi" ajatteleeko bi naiset yleensä noin, että haluavat olla jollekin hetkellinen huvi?? Onpa iso ero verrattuna siihen, kun rakkautta kaipaavat haluavat elämänkumppanin loppuelämäksi. Mistä löytyisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "EI kelpaa edes hetkelliseksi huviksi" ajatteleeko bi naiset yleensä noin, että haluavat olla jollekin hetkellinen huvi?? Onpa iso ero verrattuna siihen, kun rakkautta kaipaavat haluavat elämänkumppanin loppuelämäksi. Mistä löytyisi?

        kertonee että useimmat bisarit suhtautuu naisiin kevyemmin kuin miehiin. Ei ole mikään uutinen kun avaa tinderin ja deittisaitit. Naisia "kerätään" hauskanpitoon ja polysuhteisiin, miesten perään itketään, tunteillaan ja tehdään lapsia.
        Kaava on selvä.;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän pointit, jos haluaa vaan yhden kumppanin, niin tietenkin sen haluaa olevan mahdollisimman mieluinen.

        Jees. Mieluisan kumppanin kriteereihin kuuluu mm ettei naikkonen haikaile pitkin verkon keskusteluryhmiä miesten, mu*nan ja heteronormatiivisen elämäntyylin perään samalla kun seurustelee naisen kanssa.
        Vieläkö ihmetyttää miksi bisarit ei ole noin yleensä haluttua seuraa lesbolle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jees. Mieluisan kumppanin kriteereihin kuuluu mm ettei naikkonen haikaile pitkin verkon keskusteluryhmiä miesten, mu*nan ja heteronormatiivisen elämäntyylin perään samalla kun seurustelee naisen kanssa.
        Vieläkö ihmetyttää miksi bisarit ei ole noin yleensä haluttua seuraa lesbolle?

        Ei ihmetytä. Itsellä olisi kyllä hakusessa ihan pitkäkestoinen, rakkautta täynnä oleva suhde, jossa muutakin yhteistä kun peti. Ei mitään sivusuhdetta munan oheen. Huomaan tosiaan olevani vääränlaisessa ryhmässä keskustelemassa, joten poistun. :) Toivottavasti kaikki ne ketkä kaipailee rakkautta saavuttaa sen jossain vaiheessa! <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmetytä. Itsellä olisi kyllä hakusessa ihan pitkäkestoinen, rakkautta täynnä oleva suhde, jossa muutakin yhteistä kun peti. Ei mitään sivusuhdetta munan oheen. Huomaan tosiaan olevani vääränlaisessa ryhmässä keskustelemassa, joten poistun. :) Toivottavasti kaikki ne ketkä kaipailee rakkautta saavuttaa sen jossain vaiheessa! <3

        Siis jos sinä olet se sama ihminen, joka juuri kirjoitti hetkellisestä huvista, niin ihan sellaisen vinkin voisin antaa, että sanoihin kannattaa kiinnittää tarkempaa huomiota.


    • Anonyymi

      Huom: Mukana sen 70 haittaohjelmaa.

    • Anonyymi

      Samat lepakot uusilla palvelimilla. 😁

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe