Olin aikoinaan siivousliike PikkuNoidassa, siellä narsistinen palvelujohtaja saa tehdä mitä lystää,
ihmisiä savustetaan pihalle syistä jotka kaivamalla kaivetaan, jos hän ei ole tyytyväinen työntekijän työpanokseen ei ole muuta vaihtoehtoa kuin pihalle, ammattitaitoinen johtaja hoitaisi asian ihan toisella tavalla
Kuulin että vuoden sisällä 8 henkilöä lähtenyt syystä tai toisesta, tomitusjohtaja ei edes näe tai ei halua nähdä mitä firmassa tapahuu
En suosittele
järkyttynyt
3
187
Vastaukset
- Normiyritys
:D Kuulostaa siis ihan normaalilta siivousalan yritykseltä. Eikös ne melkein kaikki ole tälläisiä.
- Cleanr
En ainakaan ole huomannu että missään savustettaisiin ihmisiä pihalle. Päinvastoin työntekijöitä on usein aika vaikea saada, ainakaan sellasia jotka ei viikon-kahden päästä laita aamu kuudelta tekstaria että 'mä en enää tuu.'
- uskon2
juu olen kuullut samaa tästä puljusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653