Mitä mieltä olette kyseisestä traktorista. Onko se niin hyvä, kun olettaa vois? Joko vaihdelaatikko kestää? Valtralla voimansiirron osat on hinnoiteltu aivan tähtitieteellisesti.
Tulisi karjatilalle. Tottuuko vaihteistoon, jos on ajellut portaattomalla. Näyttää hienolta, mutta moni kakku päältä kaunis!
Kertokaahan kommentteja, jotka olette päässeet testaamaan.
Valtra 174eV
Semmostaa
2
271
Vastaukset
- Hyväpeli
Ostimme 3 Valtra 174eV:tä viime maaliskuussa. Hyvin pelittäneet, joskin kokemukset lyhytaikaisia. Vaihteistoonkin tottuu nopeasti.
- T4vallu
Ei liity aiheeseen, mutta täytyy laittaa etunostolaite t4:n. Sopiiko esim. Tällainen: https://www.mascus.com/agriculture/used-other-tractor-accessories/valtra-t4-originele-fronthef/af8u5jij.html
Joskus puhuvat että kyseiseen mallisarjaan joutuu vaihtamaan koko etukehdon jos ei tehtaalla asennettu. Käykö tuo kuvan mukainen etupainotelineen tilalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858