Onko täällä muita täysin elämässä epäonnistuneita? Mikä on syynne tähän? Miten diilaatte asian kanssa?
Onko täällä muita täysin elämässä epäonnistuneita?
18
247
Vastaukset
- Maijamatkaa
Kaikki on mennyt myös pieleen....lapsesta saakka tuntunut että muilla on huomattavasti helpompaa taivaltaan.
Vanhemmilla myös ongelmia -mielenterveys/alkoholisteja joten tämä on aiheuttanut minulle sen että en pysty relaamaan,en nauttimaan elämästä,jatkuva huoli tulevasta /menneestä,kaikki mihin kosken muuttuu paskaksi!
Alkoholia en käytä /huumeita,en ole ollut mielisairaalassa, valitettavasti taustani takia olen leimattu kyseisten asioiden käyttäjäksi sekä hulluksi!
Tässä elämä menee pakko on jaksaa vaikka vaikeeta on -Olen jo pian 50 joten tuskaa ja huolta on ollut kannettavana! - miten.kävi.näin
Niin ja vielä että mikä estää teitä tekemästä itsemurhaa?
Äsken pääsin pelissä Slither.io ensimmäiseksi kovalla tuloksella, että en minä täysin epäonnistuja ole. Jos tarkoitat elämässä epäonnistumista, asian kanssa kannattaa diilata olemalla välittämättä yhtään mistään. Tämä toimii itsellä, vaikka viekin turmoon. Ihan sama mitä tulee eteen, jatkat vain nauraen eteenpäin. Ei sinulle mitään kuolemaa pahempaa voi tapahtua. Jos tarkoitat kaikessa tekemisessä epäonnistumista, niin siitä en tiedä. Mutta jos ei yritä ei voi epäonnistua. Itsemurhaa en tee, koska on aivan sama kituuko 16 vai 60 vuotta kahden ikuisuuden välissä. Kadutaan avautumista sitten laskuissa.
Tulee tästä mieleen, kun 15-vuotiaana käytin ensimmäisen kerran a*fetamiinia ja olin kirjoittamassa käyttäjällä AIDS pitkää, vitunmoista myötähäpeää aiheuttavaa avautumista, mutta suomi24 lagasi, eikä lähettänyt sitä. Se oli: "tänään tajusin, että kaikella on tarkoitus", "opin arvostamaan etuoikeutettua elämääni -tyylistä ulostetta, ja melkein 5000 merkkiä pitkä.
Jumala on olemassa.Okei, pakko tunnusta. En oikeasti päässyt ekaksi, joku hiton häkkeri on ekana. Huh, tuntuipa hyvältä olla rehellinen!
Okei, pakko taas tunnustaa. En ole epäonnistuja. Ylilauta-postaukseni sai hyvän vastaanoton. Olen jo aika etevä puukonheittelyssä. Olen opetellut viheltämään, katsomaan kieroon ja heiluttamaan korvia. Leikkasin sisäänpäinkasvaneen varpaankynnen kivusta huolimatta pois.
apustaja kirjoitti:
Okei, pakko taas tunnustaa. En ole epäonnistuja. Ylilauta-postaukseni sai hyvän vastaanoton. Olen jo aika etevä puukonheittelyssä. Olen opetellut viheltämään, katsomaan kieroon ja heiluttamaan korvia. Leikkasin sisäänpäinkasvaneen varpaankynnen kivusta huolimatta pois.
Söin 5 Omar-munkkia puolessa tunnissa. Tähän ei moni pysty.
- miten.kävi.näin
apustaja kirjoitti:
Miten puukonheittely toimii?
miten.kävi.näin kirjoitti:
Miten puukonheittely toimii?
Heität puukon 360 astetta ylös ja otat kiinni. Hallitsen jo kolme kierrosta aika hyvin, eli 1080 astetta.
- miten.kävi.näin
apustaja kirjoitti:
Heität puukon 360 astetta ylös ja otat kiinni. Hallitsen jo kolme kierrosta aika hyvin, eli 1080 astetta.
Pitää joskus kokeille :D
miten.kävi.näin kirjoitti:
Pitää joskus kokeille :D
Kannattaa. Mukavaa puuhaa. Aika meditointia siinä vaiheessa, kun osaat heitellä automaattisesti.
T. Mielikuvituspuukkoa kerran heitellyt.
Ei kai täällä ketään onnistunutta olisi?
- miten.kävi.näin
Eipä kai
- miten.kävi.näin
Millä tavalla sinä olet epäonnistunut?
Niin miten paha AP:n tilanne on? Jos sulla vaan riittää motivaatiota ja elämäniloa, voit sadan prosentin todennäköisyydellä palata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947653- 374047
- 473596
- 2433054
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402712- 452562
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212534- 1322491
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292439Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292388