Asensin uutta Whirpoolin erillisuunia. Vaatii 16 A sulakkeen, asennus yksivaiheinen. 16 A asennus vaatisi 2,5 mm2 johtimen. Uunin mukana tullut asennusjohto kuitenkin maksimissaan 1,5mm2. Johtimen vaihtaminen kokonaan hankalaa, asennusjohdin pikakiinnityksellä kiinni uunissa. Vaatisi koko takakannen purkamista. Onko tällaista tullut vastaan?
Erillisuunin asennuskaapeli
2
97
Vastaukset
- NickNailer
Se on muistaakseni 1,5 mm2 ja reitattu 500 V 15 A.
Pitäis kestää. - NickNailer
ÄH, unohtui sanoa, että nuo mm2 säännöt ovat ammattikoululaisia varten. DI laskee ja käyttää sitten eri kokoja eikä välitä peukalosäännöistä.
Calculate and relax!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273413- 402217
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352158Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71907Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271242
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131109