onko oikein?

sattuuniinperkeleesti

Ulkonäköni on ollut minulle aina arka paikka.
Meni vuosi Ennenkuin uskaltauduin tytärpuoleni kanssa paljuun. Nyt 9-v.
Eka kerralla haukkui reisiäni pulleiksi että mun tarvis laihduttaa niitä.....
Mieheni ei puolustanu minua tai kieltänyt puhumasta niin.
Ajattelin etten ikinä mee hänen kanssaan paljuun.
Menin kuitenkin pelko perseessä mitä nyt tulee.
Ja tulihan sieltä...
Sulla on pienet tissit....itseasiassa sulla ei ole tissejä ollenkaan....vihaan pienorinataisuuttani..tahtonut jopa kuolla sen tähden.
Jälleen mies ei sano mitään. Vain että mä nyt en ymmärrä tollaisiacjuttuja ja olen herkkiä. Wtf. Noinko hän haluaa että tytär puhuu muille ihmisille.
Mä olen nyt se paska koska loukkaannun😌.
Nyt haluaisin ottaa aurinkoa mutta en voi kun tytärpuolelta saattaa tulla taas jotain kommenttia...enkä enää kestä...teenkö väärin kun loukkaa kun. Pitäisikö lapsen isän ojentaa lasta?

2

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhaäiti

      "Pitäisikö lapsen isän ojentaa lasta?" Ei varmastikaan ole sellaista lakia tai asetusta, joka vaatisi isää ojentamaan lastaan tällaisessa asiassa. Aikuiset hoitakoot omat asiansa. Ei sinun ruumiinrakenteesi ole lapsen syy, eikä hän ole vielä oppinut valehtelemaan. Pysy poissa paljusta, jos et halua kuulla kommentteja. Muutenkin on outoa, että vieras aikuinen pyrkii alastomana samaan paljuun 9-vuotiaan lapsen kanssa.

    • ToinenÄiti

      Sulla ei ole varmaan kovin paljon kokemuksia lapsista? Lapset laukovat suusta mitä sattuu ja ainkaan lapsi ei sinua vierasta, kun kommentoi rohkeasti. Minulla on kolme biologista tytärtä ja kyllä sitä saunassa kuulee heidän suustaan kaikenlaista. :D

      Jos sinä avaaja loukkaannut lapsen puheista, et ole vielä henkisesti aikuinen ja sitähän tuo avauksesi muutenkin kertoo, kun olet omasta kehostasi noin epävarma. Rohkeasti vaan aurinkoa ottamaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe