Turkkiin matkustaminen

TurkinTilanne

Onko Turkkiin matkustaminen turvallista? Halpoja äkkilähtöjä löytyy paljonkin.

8

200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkinhihasta

Turkkiin matkustamisessa ei ole mitään järkeä. Ei turvallista eikä ole syytä tukea Erdoganin islamistihallintoa.

• syksylläturkkiin

MINUN matkustamiseeni Turkkiin heidän poliittinen tai uskonnollinen tilanteensa EI vaikuta mitenkään. EN muuallekkaan matkustaessani ota kantaa maan ongelmiin, niitä riittää lähes kaikissa maissa.
        Suomen suurin vouhotuksen aihe on "seksuaalinen häirintä", jonka perusteeksi riittää jo "mittaileva katse" - joten ei tänne kannata ainakaan miesten matkustaa.

• hyväääälomaa

Paljon järjettömämpiä asioita ihmiset tekee kun LOMAILEE. Jokainen tekee omia valintojaan järkeviä tai ei. Minä olen ollut erittäin tyytyväinen kaikkiin matkoihin mitä olen Turkkiin tehnyt. EN myökään ole Kreikkaan matkustanut siksi, että sielä jo rahamme on.
        Vanha sanonta tähänkin on hyvä; Kun matkustamme vieraaseen maahan meidän on riisuttava kotipukumme, maata johon matkustat, EI ole tehty sinua ja sinun tarpeitasi varten ... jne.jne. Turkkilaiset ovat pressansa valinneet,näillä me mennään

• hyvähyväviel
        hyväääälomaa kirjoitti:

Paljon järjettömämpiä asioita ihmiset tekee kun LOMAILEE. Jokainen tekee omia valintojaan järkeviä tai ei. Minä olen ollut erittäin tyytyväinen kaikkiin matkoihin mitä olen Turkkiin tehnyt. EN myökään ole Kreikkaan matkustanut siksi, että sielä jo rahamme on.
        Vanha sanonta tähänkin on hyvä; Kun matkustamme vieraaseen maahan meidän on riisuttava kotipukumme, maata johon matkustat, EI ole tehty sinua ja sinun tarpeitasi varten ... jne.jne. Turkkilaiset ovat pressansa valinneet,näillä me mennään

HYVÄ ohje kaikille matkustajille. Ettemme lähde rinta rottingilla laittamaan vierasta maata "kuntoon". Olemme VAIN nauttimassa lomastamme

• näinpä_se_on

Kukaan fiksu ja valveutunut turisti ei matkusta Turkkiin vaikka saisi ilmaisen matkan. Ei ennen kuin Erdoganin hirmuhallinto on kaatunut.

• vaikeavalita

Miten se maan hallinto,mihin matkustaa vaikuttaa lomailian elämään ? Minuun ei ainakaan mitenkään "hirmuhallinto" vaikuttanut - ystävällinen hyvä palvelu kohteessa. JOS tuolla asenteella on, ei kannata kotoaan kyllä lähteä mihinkään - ihan vaan kanssamatkustajien takia. Mitä valintoja ja vaikutteita "valveutuneen turistin" pitää matkustaessaan miettiä. Onhan tuo USAn pressa tietysti ERILAILLA pöljä - voisiko sinne matkustaa

• Turkkiin matkustaminen EI ole turvallista. Oikeusvaltioperiaate ei toimi. Ihmiset syyttävät toisiaan ja virkavalta käyttäytyy miten haluaa. Hyvällä tuurilla katsomatta ketään silmiin voit selvitä sivistyneissä turistikohteissa.

• maasmaantaval

Olen todellakin katsonut monia Turkkilaisia silmiin ja tuntenut kansalaisten ystävällisyyden. Auttavaisia ystävällisiä kansalaisia, ei yksi "hirmuhallitsia" sen maan kansalaisista tee sellaisia. Tää "ergoaani" on Turkkilaisten äänestämä, meidän maailmanpelastajienko tehtävä hänetkin on viraltaan laittaa ? Suomi on pieni hyttysen paska maailman kartalla,me kuvittelemme voivamme ilmastonmuutoksen ja kaiken pahan karkottaa .....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe