Turkkiin matkustaminen

TurkinTilanne

Onko Turkkiin matkustaminen turvallista? Halpoja äkkilähtöjä löytyy paljonkin.

8

276

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkinhihasta

Turkkiin matkustamisessa ei ole mitään järkeä. Ei turvallista eikä ole syytä tukea Erdoganin islamistihallintoa.

• syksylläturkkiin

MINUN matkustamiseeni Turkkiin heidän poliittinen tai uskonnollinen tilanteensa EI vaikuta mitenkään. EN muuallekkaan matkustaessani ota kantaa maan ongelmiin, niitä riittää lähes kaikissa maissa.
        Suomen suurin vouhotuksen aihe on "seksuaalinen häirintä", jonka perusteeksi riittää jo "mittaileva katse" - joten ei tänne kannata ainakaan miesten matkustaa.

• hyväääälomaa

Paljon järjettömämpiä asioita ihmiset tekee kun LOMAILEE. Jokainen tekee omia valintojaan järkeviä tai ei. Minä olen ollut erittäin tyytyväinen kaikkiin matkoihin mitä olen Turkkiin tehnyt. EN myökään ole Kreikkaan matkustanut siksi, että sielä jo rahamme on.
        Vanha sanonta tähänkin on hyvä; Kun matkustamme vieraaseen maahan meidän on riisuttava kotipukumme, maata johon matkustat, EI ole tehty sinua ja sinun tarpeitasi varten ... jne.jne. Turkkilaiset ovat pressansa valinneet,näillä me mennään

• hyvähyväviel
        hyväääälomaa kirjoitti:

Paljon järjettömämpiä asioita ihmiset tekee kun LOMAILEE. Jokainen tekee omia valintojaan järkeviä tai ei. Minä olen ollut erittäin tyytyväinen kaikkiin matkoihin mitä olen Turkkiin tehnyt. EN myökään ole Kreikkaan matkustanut siksi, että sielä jo rahamme on.
        Vanha sanonta tähänkin on hyvä; Kun matkustamme vieraaseen maahan meidän on riisuttava kotipukumme, maata johon matkustat, EI ole tehty sinua ja sinun tarpeitasi varten ... jne.jne. Turkkilaiset ovat pressansa valinneet,näillä me mennään

HYVÄ ohje kaikille matkustajille. Ettemme lähde rinta rottingilla laittamaan vierasta maata "kuntoon". Olemme VAIN nauttimassa lomastamme

• näinpä_se_on

Kukaan fiksu ja valveutunut turisti ei matkusta Turkkiin vaikka saisi ilmaisen matkan. Ei ennen kuin Erdoganin hirmuhallinto on kaatunut.

• vaikeavalita

Miten se maan hallinto,mihin matkustaa vaikuttaa lomailian elämään ? Minuun ei ainakaan mitenkään "hirmuhallinto" vaikuttanut - ystävällinen hyvä palvelu kohteessa. JOS tuolla asenteella on, ei kannata kotoaan kyllä lähteä mihinkään - ihan vaan kanssamatkustajien takia. Mitä valintoja ja vaikutteita "valveutuneen turistin" pitää matkustaessaan miettiä. Onhan tuo USAn pressa tietysti ERILAILLA pöljä - voisiko sinne matkustaa

• Turkkiin matkustaminen EI ole turvallista. Oikeusvaltioperiaate ei toimi. Ihmiset syyttävät toisiaan ja virkavalta käyttäytyy miten haluaa. Hyvällä tuurilla katsomatta ketään silmiin voit selvitä sivistyneissä turistikohteissa.

• maasmaantaval

Olen todellakin katsonut monia Turkkilaisia silmiin ja tuntenut kansalaisten ystävällisyyden. Auttavaisia ystävällisiä kansalaisia, ei yksi "hirmuhallitsia" sen maan kansalaisista tee sellaisia. Tää "ergoaani" on Turkkilaisten äänestämä, meidän maailmanpelastajienko tehtävä hänetkin on viraltaan laittaa ? Suomi on pieni hyttysen paska maailman kartalla,me kuvittelemme voivamme ilmastonmuutoksen ja kaiken pahan karkottaa .....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      352
      1051
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      728
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      656
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      40
      545
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      461
    9. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      451
    Aihe