Turkkiin matkustaminen

TurkinTilanne

Onko Turkkiin matkustaminen turvallista? Halpoja äkkilähtöjä löytyy paljonkin.

8

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkinhihasta

Turkkiin matkustamisessa ei ole mitään järkeä. Ei turvallista eikä ole syytä tukea Erdoganin islamistihallintoa.

• syksylläturkkiin

MINUN matkustamiseeni Turkkiin heidän poliittinen tai uskonnollinen tilanteensa EI vaikuta mitenkään. EN muuallekkaan matkustaessani ota kantaa maan ongelmiin, niitä riittää lähes kaikissa maissa.
        Suomen suurin vouhotuksen aihe on "seksuaalinen häirintä", jonka perusteeksi riittää jo "mittaileva katse" - joten ei tänne kannata ainakaan miesten matkustaa.

• hyväääälomaa

Paljon järjettömämpiä asioita ihmiset tekee kun LOMAILEE. Jokainen tekee omia valintojaan järkeviä tai ei. Minä olen ollut erittäin tyytyväinen kaikkiin matkoihin mitä olen Turkkiin tehnyt. EN myökään ole Kreikkaan matkustanut siksi, että sielä jo rahamme on.
        Vanha sanonta tähänkin on hyvä; Kun matkustamme vieraaseen maahan meidän on riisuttava kotipukumme, maata johon matkustat, EI ole tehty sinua ja sinun tarpeitasi varten ... jne.jne. Turkkilaiset ovat pressansa valinneet,näillä me mennään

• hyvähyväviel
        hyväääälomaa kirjoitti:

Paljon järjettömämpiä asioita ihmiset tekee kun LOMAILEE. Jokainen tekee omia valintojaan järkeviä tai ei. Minä olen ollut erittäin tyytyväinen kaikkiin matkoihin mitä olen Turkkiin tehnyt. EN myökään ole Kreikkaan matkustanut siksi, että sielä jo rahamme on.
        Vanha sanonta tähänkin on hyvä; Kun matkustamme vieraaseen maahan meidän on riisuttava kotipukumme, maata johon matkustat, EI ole tehty sinua ja sinun tarpeitasi varten ... jne.jne. Turkkilaiset ovat pressansa valinneet,näillä me mennään

HYVÄ ohje kaikille matkustajille. Ettemme lähde rinta rottingilla laittamaan vierasta maata "kuntoon". Olemme VAIN nauttimassa lomastamme

• näinpä_se_on

Kukaan fiksu ja valveutunut turisti ei matkusta Turkkiin vaikka saisi ilmaisen matkan. Ei ennen kuin Erdoganin hirmuhallinto on kaatunut.

• vaikeavalita

Miten se maan hallinto,mihin matkustaa vaikuttaa lomailian elämään ? Minuun ei ainakaan mitenkään "hirmuhallinto" vaikuttanut - ystävällinen hyvä palvelu kohteessa. JOS tuolla asenteella on, ei kannata kotoaan kyllä lähteä mihinkään - ihan vaan kanssamatkustajien takia. Mitä valintoja ja vaikutteita "valveutuneen turistin" pitää matkustaessaan miettiä. Onhan tuo USAn pressa tietysti ERILAILLA pöljä - voisiko sinne matkustaa

• Turkkiin matkustaminen EI ole turvallista. Oikeusvaltioperiaate ei toimi. Ihmiset syyttävät toisiaan ja virkavalta käyttäytyy miten haluaa. Hyvällä tuurilla katsomatta ketään silmiin voit selvitä sivistyneissä turistikohteissa.

• maasmaantaval

Olen todellakin katsonut monia Turkkilaisia silmiin ja tuntenut kansalaisten ystävällisyyden. Auttavaisia ystävällisiä kansalaisia, ei yksi "hirmuhallitsia" sen maan kansalaisista tee sellaisia. Tää "ergoaani" on Turkkilaisten äänestämä, meidän maailmanpelastajienko tehtävä hänetkin on viraltaan laittaa ? Suomi on pieni hyttysen paska maailman kartalla,me kuvittelemme voivamme ilmastonmuutoksen ja kaiken pahan karkottaa .....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2786
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1817
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1800
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1414
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      71
      1279
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1235
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1168
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      76
      1131
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1008
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      98
      993
    Aihe