Turkkiin matkustaminen

TurkinTilanne

Onko Turkkiin matkustaminen turvallista? Halpoja äkkilähtöjä löytyy paljonkin.

8

180

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkinhihasta

      Turkkiin matkustamisessa ei ole mitään järkeä. Ei turvallista eikä ole syytä tukea Erdoganin islamistihallintoa.

      • syksylläturkkiin

        MINUN matkustamiseeni Turkkiin heidän poliittinen tai uskonnollinen tilanteensa EI vaikuta mitenkään. EN muuallekkaan matkustaessani ota kantaa maan ongelmiin, niitä riittää lähes kaikissa maissa.
        Suomen suurin vouhotuksen aihe on "seksuaalinen häirintä", jonka perusteeksi riittää jo "mittaileva katse" - joten ei tänne kannata ainakaan miesten matkustaa.


      • hyväääälomaa

        Paljon järjettömämpiä asioita ihmiset tekee kun LOMAILEE. Jokainen tekee omia valintojaan järkeviä tai ei. Minä olen ollut erittäin tyytyväinen kaikkiin matkoihin mitä olen Turkkiin tehnyt. EN myökään ole Kreikkaan matkustanut siksi, että sielä jo rahamme on.
        Vanha sanonta tähänkin on hyvä; Kun matkustamme vieraaseen maahan meidän on riisuttava kotipukumme, maata johon matkustat, EI ole tehty sinua ja sinun tarpeitasi varten ... jne.jne. Turkkilaiset ovat pressansa valinneet,näillä me mennään


      • hyvähyväviel
        hyväääälomaa kirjoitti:

        Paljon järjettömämpiä asioita ihmiset tekee kun LOMAILEE. Jokainen tekee omia valintojaan järkeviä tai ei. Minä olen ollut erittäin tyytyväinen kaikkiin matkoihin mitä olen Turkkiin tehnyt. EN myökään ole Kreikkaan matkustanut siksi, että sielä jo rahamme on.
        Vanha sanonta tähänkin on hyvä; Kun matkustamme vieraaseen maahan meidän on riisuttava kotipukumme, maata johon matkustat, EI ole tehty sinua ja sinun tarpeitasi varten ... jne.jne. Turkkilaiset ovat pressansa valinneet,näillä me mennään

        HYVÄ ohje kaikille matkustajille. Ettemme lähde rinta rottingilla laittamaan vierasta maata "kuntoon". Olemme VAIN nauttimassa lomastamme


    • näinpä_se_on

      Kukaan fiksu ja valveutunut turisti ei matkusta Turkkiin vaikka saisi ilmaisen matkan. Ei ennen kuin Erdoganin hirmuhallinto on kaatunut.

      • vaikeavalita

        Miten se maan hallinto,mihin matkustaa vaikuttaa lomailian elämään ? Minuun ei ainakaan mitenkään "hirmuhallinto" vaikuttanut - ystävällinen hyvä palvelu kohteessa. JOS tuolla asenteella on, ei kannata kotoaan kyllä lähteä mihinkään - ihan vaan kanssamatkustajien takia. Mitä valintoja ja vaikutteita "valveutuneen turistin" pitää matkustaessaan miettiä. Onhan tuo USAn pressa tietysti ERILAILLA pöljä - voisiko sinne matkustaa


    • Turkkiin matkustaminen EI ole turvallista. Oikeusvaltioperiaate ei toimi. Ihmiset syyttävät toisiaan ja virkavalta käyttäytyy miten haluaa. Hyvällä tuurilla katsomatta ketään silmiin voit selvitä sivistyneissä turistikohteissa.

      • maasmaantaval

        Olen todellakin katsonut monia Turkkilaisia silmiin ja tuntenut kansalaisten ystävällisyyden. Auttavaisia ystävällisiä kansalaisia, ei yksi "hirmuhallitsia" sen maan kansalaisista tee sellaisia. Tää "ergoaani" on Turkkilaisten äänestämä, meidän maailmanpelastajienko tehtävä hänetkin on viraltaan laittaa ? Suomi on pieni hyttysen paska maailman kartalla,me kuvittelemme voivamme ilmastonmuutoksen ja kaiken pahan karkottaa .....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe