Vieläkö Luhangassa on toiminnassa myllykahvio? Mikähän lienee tarkempi paikka.... Tammijärvi? Kävin siellä muutamia kertoja 70-luvulla, mutta sen jälkeen ei ole matka kulkenut sinne päin. Nyt tuli mieleen josko vielä olisi toiminnassa edes kesäaikaan. Kiva verestää vanhoja muistoja.
Vastaukset 5
- MennytAika
Eipähän liene . Ohikulkeneena ei pihapiiristä huomaa et toimisi .
- kahville_kahvioon
Voi voi.... Kiitoksia.
- Anonyymi
Eikös siinä ollut kalanviljelylaitoskin joskus. Vanhan Myllyn Kahviossa tuli käytyä 1990-luvun loppupuolella. Saattaa hyvinkin olla vielä kesäkahviona?
- Anonyymi
2017 tehty kyssäri ei liene ajankohtainen edes kysyjälle . Nooooo vastaajista ei voi olla kovinkaan varma sillä pehmeneehän hekin.
- Anonyymi
Eipä taida myllykahvion ovet olla enää auki. Tokihan nykyään Luhangasta löytyy useampi paikka missä sitä kahveeta saa ryystää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2971233Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3081166Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 87924
- 106899
- 101879
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh13604- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577