mun äiti vetää joka päivä kännit ja yöllä oksentaa. lisäks se aina vaa yrittää sönköttää et 'en mä mitää kännissä oo'. sit ku meen iskälle nii oon kaikista huonoin ihminen niinku äitilläki. porukat dissaa eikä ymmärrä paskaakaa. äiti haluu koko aja silittää ja halailla & lyö perseelle ja oon siis 15 vuotias tyttö ja koen ne tilanteet tosi ahistavina. mitä pitäs tehä ku menee hermot tähä?!
kännit, dissaaminen ja lähentely
4
396
Vastaukset
Muuta jonkun sukulaisen (tms) turvallisen ihmisen luo, jos sinulla joku sellainen on.
Toinen vaihtoehto on ottaa yhteyttä sossuun ja pyytää sijoitusta pois kotoa.
Ja voi kai niille vanhemmille koettaa puhua tunteistasi - silloin, kun pää on selvä.- yasminemirelleadele
muuta sun isoäidin luo ajoissa tai jonkun muun sun asioista välittävän sukulaisen luoksi oikeasti, hanki töitä ja ota YHETYS HUCS PUHUMAAN TERAPEUTILLE ASIOISTASI,OLEN kokenut saman joten tiedän.tee tämä ajoissa tai HANKI apua äidillesi!!hetinyt heti <3
sä oot aiva liian nuori kokemaan tuota!
http://www.nuortenystavat.fi
Muista että maailma ei todellakaan ole tässä, sun kohdalla kaikki on edessä! Pidä kiinni siitä ja tee elämäsi sen näköiseksi kuin haluat :) Kouluja - tiedän että syvältä välillä....- käymällä moni ovi aukeaa. Itse rakastan matkustella ja asua muualla, ja olenkin asunut Afrikassa, Australiassa yms ja reissanut monella mantereella. Kotoa muutin autoon joen rannalle...............................................................ja itkin! onneksi yo ruusu ratin vieressä, auto ei kyllä ollut oma...
Sä voit tehdä vielä mitä vaan! Älä peri sitä mitä sulle työnnetään, sä antsaitset KULTAA!!!
Pidä huoli itsestäsi ja muista että 3 vuottakin on lyhyt aika, vaikka sun ikäisen ei pitäisi joutua sitä edes miettimään.- Viharikos
Tuo on tavallista alkoholisti-perheissä. Onneksi teillä ilmeisesti ole siihen liittyvää väkivaltaa (?).
Ei ole sinun asiasi toimia äitisi itse-tunto-ongelmien jatkeena, eikä isäsi, sen aiheuttajana ( väh. sukupuolensa takia). - Itsellä oli tuolloin nuorimmat sisaret, jotka pitivät itseni pystyssä, kuin toisin useat tappo-yritykset äitiä ja lapsia kohtaan..
Suosittelen ottamaan yhteyttä sosiaali-toimistoon, koska pitkään jatkuneena tuota ei lopeta rautakanki, kuin edes oma lapsi/lapset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409