Etelä-Afrikka, Uusi- Seelanti, Pohjois-Korea

Eläinsafari

Hei,

haluaisiko joku lähteä kanssani otsikon mukaisiin kohteisiin talvilomalle tai ensi vuonna kesälomalla? Myös joku muu vähän erikoisempi kaukaisempi tai vaarallisempi kohde voi tulla kysymykseen.

Olen n. 35-vuotias nainen Helsingistä. Kumpikin maksaa omat matkansa. Toivomuksena olisi ikä 20-50, hyvä liikuntakyky, vähäinen alkoholinkäyttö, fiksuus, luotettavuus ja mukava matkaseura.

Lisään s-postiosoitteen tänne, jos joku ilmoittaa kiinnostuksestaan.

7

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valikoiden

      Kiinnostaa kaksi ensimmäistä ja moni muu kohde.

    • Jännitystäpeliin

      Pohjois-Korea on oikein hyvä vaihtoehto.

    • pprrkk

      Moi, Afrikka kiinnostaa talvella (tammikuu?), mutta ei Etelä-Afrikka siellä. Viikon seuran musta saisi, en näillä näkymin saa puristettua enempää lomaa.. PK-seudulta olen.

    • kimjonguniatapaamaan

      Pohjois-Korea kyllä kiinnostaa. Voitais tehä jotain jäynää siel hotellis;) Katottais onko siinä perää että siitä jää heti kii;) Kerranhan tääl vain eletään:D

    • Hessu-88

      Moii :) olen itsekin etsinyt matka seuraa uuteen-seelantiin, näyttää niin hienolta kyseinen paikka että sinne on pakko päästä. Olen 29v mieaäs itä-suomesta,käytän väh alkoholia,tupakkaa en polta ja jos uuteen-seelantiin lähtöisin niin olisin helmikuusta eteen päin 1-3kk. Laita viestiä jos fiksu ja filmaattinen hauska matkaseura kiinnostaa, s-postiin [email protected] :)

    • 123456789987654321

      uusi Seelanti kiinnostaa, missä päi Itä-Suomea olet

    • Jozy

      Tämä on vastaus Eläinsafarille

      Hei, minulla on lennot valmiina Etelä-Afrikkaan, sillä ensisijainen matkakumppanini joutui perumaan reissun työpaikan vaihdon myötä. Lähtö tammikuun lopussa Helsinki-Johannesburg ja paluu helmikuussa Kapkaupunki-Helsinki, kahden viikon matka. Lennot maksoivat ostohetkellä 600€ / kpl Olen n.30 vuotias mies Varsinais-Suomesta. Jos sinulla on sähköposti-osoite antaa niin voin laittaa lisätietoja itsestäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe