Mänttä 200-Ajo 26.8.2017

tuleekositärunkia

Onko paikkoja kun kolme pätkää??

30

3115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runkisimo

      missä kohtaa voi runkata

    • Onhan siellä ykkösellä Kavalan pikkutiellä. Kakkonen Suluslahdessakin tarjonnee jotain. Kolmonen sitten Väärinmajassakin varmaankin jotain tarjoaa.

      • Panetonen

        Jokainen pätkä tarjoaa ohi ajavia autoja, joista puolistakaan ei tiedä ovatko kilpailijoita vai saattotauon aikana mökiltä kauppaan ja takaisin ajavia rallin vastustajia. Ainoastaan auton väritykset ja jossain tapauksessa äänet paljastavat kilpailijat mökkiläisistä. Kyläkisoissa vauhti ei päätä huumaa, joten on käytettävä muita aineita. Niitä saa siltä yhdeltä. Jos mielii runkia nähdä niin kannattaa suunnata edes oikeille tieosuuksille sitä jahtaamaan.


      • rallitok
        Panetonen kirjoitti:

        Jokainen pätkä tarjoaa ohi ajavia autoja, joista puolistakaan ei tiedä ovatko kilpailijoita vai saattotauon aikana mökiltä kauppaan ja takaisin ajavia rallin vastustajia. Ainoastaan auton väritykset ja jossain tapauksessa äänet paljastavat kilpailijat mökkiläisistä. Kyläkisoissa vauhti ei päätä huumaa, joten on käytettävä muita aineita. Niitä saa siltä yhdeltä. Jos mielii runkia nähdä niin kannattaa suunnata edes oikeille tieosuuksille sitä jahtaamaan.

        Näitä ohi ajavia ralliharjoittelijoita on mennyt pariviikkoa noita teitä. Ei mikään ihme että kohta kukaan ei anna järjestää tiepätkillä näitä kisoja. Nämä etukäteisharjoittelijat pilaa koko jutun. Toisaalta lahjattomat harjoittelee. Ja vauhtia on piisannut, ja unohdettu että tie ei ole suljettu vaan vastaan voi tulla vaikka tukkiauto tai traktori. Vaaratilanteiltakaan ei ole vältytty.
        Jos seuraaviin ralleihin ei löydy pätkiä, niin siitä voi kiittää näitä etukäteis harjoittelijoita.


    • tuleekohan

      Tuleeko runkia?

      • runkisimo

        jaa runkailla runkaa kotonas


    • kuulutuksetkehiin

      Joko ajetaan pätkiä, mis kaikki luuraa.

      • vetari1

        löytyykö mistään karttaa


    • vanhatjutskat

      kavala-koivio-väärinmaja.

      • vetari1

        joo tiedetään mutta suunnat ja sulkuajat


      • olikomuuuta
        vetari1 kirjoitti:

        joo tiedetään mutta suunnat ja sulkuajat

        kato kuulutuksista


      • toistepäin

        Muuten hyvä, mut järjestys väärä.


      • vetari1

        karttaa ei näköjään löydy mistään


      • Runkipena9669

        Kyllä löytyy.


    • ehdisieltä

      Netissä ollu jo kauan.

      • vetari1

        missähän päin siellä


      • vetari1

        löyty


    • eimitään2

      Eka pätkällä on joka kurvassa nauha tai oranssi traktorin rengas.

      • Pervopenkalta

        Paska puhetta.


    • Ihanamanne

      Ihanteita?

    • Sorvankyrvääjä

      Tukkia kukaan nähny reitillä ,tai Pirkkalan tebarilla

    • Teboilinherkkuperse

      Nyt kun kaikkia leikataan niin huhu kertoo että tukatkin on leikattu. Melko arvoituksellista tietoa sitä liikkuukin mutta ferrarin uusi mies voi kertoa paikat tai ainakin paikan jos tukat leikkii mykkäkoulua.

    • cysyja

      Moneltako nro1 lähtöajat EK1:lle, EK2:lle ja EK3:lle?

      • nyppytäys1

        Sulut 10.45 12.00 12.15 siitä noin tunti eteenpäin


      • japysykotonas
        nyppytäys1 kirjoitti:

        Sulut 10.45 12.00 12.15 siitä noin tunti eteenpäin

        Älä kirjota kun et tiiä hevonpaskaa ajoista.


      • nyppytäys1

        Kyllä mä jotain tiedän kun olin kisassa kartturina


      • pitkätontunnit
        nyppytäys1 kirjoitti:

        Kyllä mä jotain tiedän kun olin kisassa kartturina

        ni varmaan, unissas


    • Runkipena966

      On vissiin pidetty merkkitalkoot. Huuto on joka kurvis.

      • Ghyri

        Mitkä tuolla nyt ihan oikeesti on nro 1:sen lähtöajat pätkille?


      • lassellaon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe