Hei,
Kysymys teille, jotka olette itse myyneet tai myymässä asuntoanne:
Onko neuvoa ilmaista ohjelmaa, jolla voisi tehdä itse pohjapiirroksen?
Pohjapiirroksen tekeminen
4
604
Vastaukset
- fhghjg
Faber-Castell HB on hyvä, sitä arkkitehditkin käyttää. Jostain voi saada mainoslahjana jopa ihan ilmaiseksikin.
Oman kuntasi rakennusvalvonnasta saat pohjapiirustuksen muutaman euron maksua vastaan. Miksi siis itse lähteä askartelemaan tuotosta, joka ei parhaassakaan tapauksessa mittasuhteiltaan yms. vastaa todellisuutta?
- eipälöytynyt
Kun myin 60 luvun osake asuntoni, niin oli vaan ruvettava askartelemaan pohjapiirustusta, työkalut= rullamitta ja auto-cad olivat kyllä valmiina ja ihan totuudenmukainen tuli. (voisin vaikka muillekin tehdä)
- eipälöytynyt
eipälöytynyt kirjoitti:
Kun myin 60 luvun osake asuntoni, niin oli vaan ruvettava askartelemaan pohjapiirustusta, työkalut= rullamitta ja auto-cad olivat kyllä valmiina ja ihan totuudenmukainen tuli. (voisin vaikka muillekin tehdä)
Niin ja varmaan "välittäjänä" tiedätkin, että asunnot myydään yleensä netin kautta ja liittenä on sähköisessä muodossa oleva pohjapiirustus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2410965- 418248
- 1265267
- 1433646
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786