muuttoauto

anjuli55

Onko kellään tietoa halvasta muuttoautosta Seinäjoella?

14

8560

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nieminiemi

Niemi

• Kujerrus

Älä ainakaan ota henkilöltä Jorma Salokanto mitään. Täysi huijari, jättää hommat tekemättä ja kusettaa kaikkia.

• Seurauksia

JEP! Sen äijät kolhi mun ulko-oven ja kieltäyty maksamasta. Sen lisäks syytti mua veropetoksesta, kun yritin saada korvauksia. Saunan taakse tommoset...

• Anonyymi
        Seurauksia kirjoitti:

JEP! Sen äijät kolhi mun ulko-oven ja kieltäyty maksamasta. Sen lisäks syytti mua veropetoksesta, kun yritin saada korvauksia. Saunan taakse tommoset...

Juu, täys hameukko, kova lupailemaan vaikka mitä.

• Anonyymi

Me ollaan käytetty Salokantoa jokaisessa muutossa viimeisen 10-vuoden ajan ja aina on saatu olla tosi tyytyväisiä! 😧

• Anonyymi

Sama täällä, Salokannon kanssa muutettu kolmesti vuosien varrella ja aina on mennyt todella hienosti!

• Anonyymi

Ilmeisesti tekivät pimeänä töitä ja toimi toisen yrityksen y-tunnuksella. Kyseisellä yrityksellä ei ollut mitään hajua tuosta eikä tuntenut koko ihmistä.

• Anonyymi

Jorma muutti minut juuri 800km päähän ja niin asiallisesti hoitui kaikki! Täydellinen palvelu.

• Anonyymi

Jorma Salokanto ja firma Muuttotiimi, jonka äänenä toimii, täysi kusetus firma. Sovitut aikataulut muuttoasioissa ei pidä, tullaan kun huvittaa. Selityksiä löytyy joka ukolta. Sovittujen asioiden perään saa soitella, kun asioita ei hoideta. Vedotaan milloin mihinkin täysin epäoleelliseen. Puhuu päälle ja syyllistää asiakasta kun yrittää selvittää asioita.

• Anonyymi

En lähtis Jompen matkaan....En tiedä miten toimii jos toimii....Ei ainakaan omaa Y tunnusta ole joten jos tekee niin tuskin omiin nimiin kuitenkaan....

En tiedä onko ihan puhtaat jauhot pussisa...

• Anonyymi

Tampereen Muuttotiimi
        Y-tunnus
        2474132-1

• Anonyymi

Jorma salokantoa älä ainakaan ota, jättää tulematta ja mumisee päälle jotain ihme selityksiä..

• Anonyymi

Jorma ollut jo reilu 15v eläkkeellä ja ottaa muuto keikkoja välillä ja ukot ottaa paarista ja maksaa pimeesti. Ennen salokanolla oli oikeet muutto miehet mut kasetti niitäkin. Nykyään huijaa kaikkia. Itte olin muutomiehenä Salokanolle mut jäin pois kun äijä on täys huijari. Jätti maksamatta monelle työtekiäĺle palkan. Sen takia se tekee määränä muuttoja edelleen ja hakee kuppilasta muutomiehensä.

• Anonyymi

Ei ole tietoa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      51
      1001
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      896
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      802
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      737
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      619
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      166
      553
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      540
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      57
      518
    Aihe