muuttoauto

anjuli55

Onko kellään tietoa halvasta muuttoautosta Seinäjoella?

13

6539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nieminiemi

Niemi

• Kujerrus

Älä ainakaan ota henkilöltä Jorma Salokanto mitään. Täysi huijari, jättää hommat tekemättä ja kusettaa kaikkia.

• Seurauksia

JEP! Sen äijät kolhi mun ulko-oven ja kieltäyty maksamasta. Sen lisäks syytti mua veropetoksesta, kun yritin saada korvauksia. Saunan taakse tommoset...

• Anonyymi
        Seurauksia kirjoitti:

JEP! Sen äijät kolhi mun ulko-oven ja kieltäyty maksamasta. Sen lisäks syytti mua veropetoksesta, kun yritin saada korvauksia. Saunan taakse tommoset...

Juu, täys hameukko, kova lupailemaan vaikka mitä.

• Anonyymi

Me ollaan käytetty Salokantoa jokaisessa muutossa viimeisen 10-vuoden ajan ja aina on saatu olla tosi tyytyväisiä! 😧

• Anonyymi

Sama täällä, Salokannon kanssa muutettu kolmesti vuosien varrella ja aina on mennyt todella hienosti!

• Anonyymi

Ilmeisesti tekivät pimeänä töitä ja toimi toisen yrityksen y-tunnuksella. Kyseisellä yrityksellä ei ollut mitään hajua tuosta eikä tuntenut koko ihmistä.

• Anonyymi

Jorma muutti minut juuri 800km päähän ja niin asiallisesti hoitui kaikki! Täydellinen palvelu.

• Anonyymi

Jorma Salokanto ja firma Muuttotiimi, jonka äänenä toimii, täysi kusetus firma. Sovitut aikataulut muuttoasioissa ei pidä, tullaan kun huvittaa. Selityksiä löytyy joka ukolta. Sovittujen asioiden perään saa soitella, kun asioita ei hoideta. Vedotaan milloin mihinkin täysin epäoleelliseen. Puhuu päälle ja syyllistää asiakasta kun yrittää selvittää asioita.

• Anonyymi

En lähtis Jompen matkaan....En tiedä miten toimii jos toimii....Ei ainakaan omaa Y tunnusta ole joten jos tekee niin tuskin omiin nimiin kuitenkaan....

En tiedä onko ihan puhtaat jauhot pussisa...

• Anonyymi

Jorma salokantoa älä ainakaan ota, jättää tulematta ja mumisee päälle jotain ihme selityksiä..

• Anonyymi

Jorma ollut jo reilu 15v eläkkeellä ja ottaa muuto keikkoja välillä ja ukot ottaa paarista ja maksaa pimeesti. Ennen salokanolla oli oikeet muutto miehet mut kasetti niitäkin. Nykyään huijaa kaikkia. Itte olin muutomiehenä Salokanolle mut jäin pois kun äijä on täys huijari. Jätti maksamatta monelle työtekiäĺle palkan. Sen takia se tekee määränä muuttoja edelleen ja hakee kuppilasta muutomiehensä.

• Anonyymi

Ei ole tietoa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      10
      3379
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1858
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      77
      1169
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      982
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      948
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe