Isoseksi rippileirille?

Mutkiamatkassa

Moi!

Mua vähän kiinnostais isoseks lähteminen, mutta en oo varma pystynkö aikataulua venyttämään niin että pääsisin koulutuksiin ja niille leireille (joita on jos oikein oon ymmärtäny Ni useampi) koska noh, mulla on muutama ongelma :D

Meidän srk on päättäny että koulutuspäivät olisi joko ma tai ti aina joka toinen viikko, mutta mulla on ma ja ti harrastukset just silleen et en pääsis kumpanakaan aikana. Pappi kuitenkin sanoi että mahdollisesti lauantaisin voitaisiin järjestää myös koulutusaika jos niille ketkä haluaisivat koulutukseen ei sopisi arkipäivisin. Lauantaisin ei mulla onneksi ole harrastusta, mutta sitten ne viikonloppuleirit...

Sunnuntaisin mulla on harrastus, joka tekisi leireilystä haastavan. Pitäisikö mun aina valehdella että oon just sinä sunnuntaina kipeä? Vai yrittää jotenkin selittää opettajalle että oon menossa koulutukseen.

Tiedän että isoskoulutuksen alottaessa pitää olla tietoinen siitä, että koulutuksen takia voi joutua luopumaan joistain asioista, mutta ainoa harrastukseni on Myös minulle kovin tärkeä.

Yritän kuumeisesti keksiä ratkaisua tähän ongelmaan, koska olen varma että jos en kouluttautuisi isoseksi, jäisi se varmasti häiritsemään minua.

Uskoisin kuitenkin, että jos saisin ongelmat ratkottua ja pääsisin isoseksi niin olisin oikein kelpo isonen :) olen energinen ja iloinen ja aktiivinen!

Hui kun tuli pitkä teksti, toivottavasti jaksatte lukea ja auttaa minua O.o
Kiitos jo etukäteen vastauksista <3

10

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sun pitää joustaa aikataulusta jostain kohdin. Muista se, että ne koulutukset kestävät vain osan aikaa, ei ikuisesti maailman loppuun asti. Harrastuksia voi jatkaa :P

    • 13l2

      Älä edes aloita puhetta rippileiristä suomikaksnelosen nuoret- palstalla. Kohta täällä taas se yks tyyppi jonka nimeä en muista tulee jauhamaan rippileirin turhuudesta ja paskuudesta...

    • Hei nimimerkki, Mutkiamatkassa
      Mukavaa, että mietit isoseksi lähtemistä. Sinun kannattaa mielestäni puhua ihan suoraan isoskoulutuksen vastuuhenkilölle, on hän sitten seurakunnan pappi tai nuoriso-ohjaaja, tästä ongelmastasi. Voi olla, että keksitte yhdessä ratkaisun. Voitko esimerkiksi ajatella, että olisit vuoroviikoin siellä isoskoulutuksessa ja siinä muussa harrastuksessa? Eiköhän tuo asia hyvin järjesty.

      Hyvää kesän jatkoa,
      Pirkko-pappi

      • Mirka.rehellinen

        Pirkko-pappi on tullut taas palannut häirikömään ja poistattamaan totuuteen perustuvia kommentteja.
        Miksi salaat tosiasiat ja faktat lapsilta ja nuorilta? Etkö pysty olemaan rehellinen?


      • Harrasta

        Varmana järjestyy hyvin. Nuori tulee järkiinsä eikä mene isoseksi. Outoa sanoa itseään kelpo isoseksi, koska suunnittelee vaihtelevansa sairastamisesta. :on kuitenkin kirkon linjan mukaista. Papit ne vasta valehtelevat.


    • gang-banga-rang

      Iso seksi rippileirille?

      Jeesuksen gang-bang orgiat?

    • Timopan

      Haha jäin vähän miettimään kun näin otsikon, että iso seksi?


      Hahvahahahahahha
      Peeäs oon homo

    • HEHHEHHEHHE

      Saatko jotain tyydytystä tuputtaessasi huuhaata lapsille ja nuorille?

      • Saatko tyydytystä valittaessasi asiasta internetissä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      149
      6371
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3848
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe