Oma tytär on vantaan nuorten kotkien leirillä ja sieltä kuuluu kummia. Leirillä ohjaaja oli kieltänyt minun tytärtä ja hänen kaveriaan kuuntelemasta cheekin musiikkia. Se ei kuulemma ole hyvää musiikkia nuorison kuunneltavaksi. Siis mitä ihmettä?
Ainakin minun tytölle tämä oli viimeinen leiri nuorten kotkien kanssa.
Vantaan nuoret kotkat. Mitä ihmettä???
8
2050
Vastaukset
- homoräppi
Viisas ohjaaja, cheekiä ei kuuntele kuin sairaat homot.
- LapsistaIkääntyneisiin
Cheekin musiikkihan on erittäin pidettyä, lapsista ikääntyneisiin. Erikoista, jos et sitä tiennyt. Hän ja hänen musiikkinsa on usein esillä mediassa.
- Pale_on_in
Suositttelen tutustumaan Palefacen musiikkiin.
- Krist.MusiikkiakoVain
Partioliike kuuluu kristillisiin järjestöihin. En ole kuitenkaan itse kuullut, että leireillä yms. saisi kuunnella vain kristillistä musiikkia.
Kehottasin sinua ottamaan järjestöön yhteyttä ja kysymään, että onko kristillinen musiikki ainutta, jota voi erilaisissa kokoontumisissa kuunnella. Kokoontumisien ulkopuolella jokainenhan voi kuunnella tietenkin juuri sitä mieleistään musiikkia.- Kris.MusiikkiakoVain
Lisään edelliseen. Tarkoittaako "Leiriläisen_isä" kuitenkin Sosialidemokraattien varhaisnuorisojärjestöä?
- Jzjzkzkxkxjz
Viisas ohjaaja, räppihän kuulostaa vähä-älyisten jokellukselta ja on täysin sopimatonta kaikille.
- PidettyäMusiikkia
Maailmanlaajuisesti rap on pidettyä musiikkia. Näin se vaan on.
Ja "Leiriläisen_isä" ohjannee lapsensa sopivampaan seuraan jatkossa. Toisena vaihtoehtona lienee sekin, että puoluetilaisuuksien yms. ulkopuolella hänen lapsensa jatkaa mielimusiikkinsa kuuntelua. Mieleisestään musiikista ei tietenkään kannata luopua.
- BulttiBoiss
Nuorienkotkien leirillä pitää kuunnella.
Poliittisia työväen lauluja.Ja lukea leninin ja marksin ajatuksia.
Punalippu liehumaan.Taputtakaa ja kumartakaa suurta johtajaamme.
Työn orjat sorron yöstä nouskaa.kohta kuuluu kutsumus.....
Firmahan on demareiden järjestö,jonka kautta kierretään vaalirahoituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465881Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583336- 1862729
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122584mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132259- 292181
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/171951- 181705
- 1481379
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2751273